וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NCAA: וורן באפט מציע מיליארד דולר לבראקט המושלם

איל ההון האמריקאי חובר לחברת קוויקן לואנס כדי להציע סכום חסר תקדים למי שינחש את זהות כל המנצחות בטורניר המכללות

ברק אובמה עם ריי אלן שחקן מיאמי היט. Carolyn Kaster, AP
בדרך כלל גם הוא משתתף, והפעם? אובמה מארח את מיאמי היט בבית הלבן/AP, Carolyn Kaster

באופן מסורתי, חודש מרץ בארצות הברית מוקדש, רוב ככולו, לטורניר ה-NCAA. בספורט האמריקאי מאוד מחבבים את ה"מארץ' מאדנס", ולאורך השנים התפתחה תרבות הימורים שלמה סביב הטורניר היוקרתי: לעתים נדמה כאילו מדינה שלמה - עד רמת הנשיא - עסוקים בלהרכיב את ה"בראקט" המושלם שלהם, זה שחוזה איזו קבוצה תנצח בכל אחד מהמשחקים, ומי תזכה לבסוף בתואר.

השנה, כך זה נראה, תחום הבראקטס עתיד להיות לוהט מתמיד, זאת בעקבות הצהרה מצד וורן באפט וחברת 'קוויקן לואנס', שהבטיחו להעניק פרס בלתי נתפס של מיליארד דולר (!) למי שיפגע בול בכל זהות המנצחות (במקרה של יותר ממנחש נכונה אחד, יחולק הפרס בין כל המנצחים). הזוכה יוכל לקבל את הכסף ב-40 תשלומים של 25 מיליון דולר, או, לחלופין, 500 מיליון דולר באופן מיידי.

"ראינו הרבה תחרויות שמציעות מיליון דולר לבראקט הכי טוב, ולכן חשבנו, מה הבראקט המושלם שווה?" תהה נשיא קוויקן לואנס, ג'יי פרנר. "זו המשימה שלנו ליצור חוויה מדהימה עבור הלקוחות שלנו, והתחרות הזו, עם האפשרות להפוך למיליארדר, בהחלט עונה על כך".

בנוסף לזוכה המאושר, 20 המנחשים הטובים ביותר יחלקו פרס של 100 אלף דולר. למרבה הצער לעם היושב בציון, רק אזרחי ארצות הברית יוכלו להשתתף בתחרות המסקרנת. אגב, מתוך למעלה משמונה מיליון בראקטס שהוגשו לאתר ESPN בשנה שעברה, אף לא אחד היה מושלם, וכנראה שזה הגיוני: על פי הערכות, הסיכוי ליצור בראקט מושלם עומד על ל-9.2 קווינטיליון (הספרה 10 ו-18 אפסים).

וורן באפט. Alex Wong, GettyImages
הבטיח לתרום 99 אחוז מההון שלו עד תום חייו. וורן באפט/GettyImages, Alex Wong

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully