וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן שוב כיכב, 0:5 לפריס סן ז'רמן על נאנט

השבדי הבקיע צמד ובישל בהצגה של האלופה. 0:2 למונאקו בטולוז, כולל שער במספרת של אוקמפוס. 0:2 לליון בריימס

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית הסתיים היום (ראשון) עם הצגה גדולה של האלופה פריס סן ז'רמן, שמחצה 0:5 את נאנט עם צמד ובישול של זלאטן איברהימוביץ', והחזירה את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. מונאקו השנייה ניצחה 0:2 בטולוז, בשורותיה שיחק עדן בן בסט 20 דקות כמחליף. ריימס, ללא אלירן עטר שלא שותף, הפסידה גם היא 2:0 בבית לליון המשתפרת.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
צמד ובישול - עוד יום בעבודה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן - נאנט 0:5

יותר מ-11 שנים חלפו מאז ניצחה נאנט בפארק דה פראנס. המדורגת שישית חלמה להפתיע את האלופה, אבל זלאטן איברהימוביץ' וחבריו היו גדולים עליה בכמה מידות. כבר במצב הראשון שלה פריס סן ז'רמן כבשה. רמי ריו כשל בהתמודדות עם כדור הקרן והקפטן טיאגו סילבה כבש את שער הליגה השלישי שלו העונה. נאנט איבדה את הקשר ז'ורדן ורטו שנפצע והוחלף, ובדקה ה-36 הוציאה כדור שני מהרשת. מרקו וראטי הוכשל ברחבה וזלאטן נעץ את הפנדל העשירי שלו בשתי העונות בצרפת. טיאגו מוטה היה חתום על השלישי בדקה ה-51, אחרי עבודה טובה של גרגורי ואן דר ויל ובישול בראש של בלס מטוידי, כאשר שבע דקות לאחר מכן זלאטן ניצל טעות בהגנת האורחים ופרגן לאדינסון קבאני שכבש בקלות את ה-13 שלו העונה. המילה האחרונה הייתה, איך לא, של זלאטן, שירה פנימה את ה-17 שלו העונה בליגה אחרי מהלך קבוצתי נאה. פ.ס.ז' שוב עם חמש נקודות יתרון בפסגה.

טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
החל את ההצגה. טיאגו סילבה/רויטרס

טולוז - מונאקו 2:0

אחרי שליל נחלה שני הפסדים רצופים, מונאקו הפכה לקבוצה היחידה שיכולה לסכן את פריס סן ז'רמן במאבק האליפות והערב הקבוצה מהנסיכות השיגה ניצחון חוץ חשוב בטולוז וצימקה זמנית לשתי נקודות בלבד את הפער בפסגה. לייבין קורזאבה המגן הצרפתי הצעיר כבש את השער הראשון בדקה ה-36 אחרי בישול של קונדוגביה. בדקה ה-88 הגיע הקינוח של לוקאס אוקמפוס שכבש במספרת מרהיבה אחרי שקיבל הרמה מצד ימין. עדן בן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-70 אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד ליגה שביעי העונה.

לוקאס אוקמפוס שחקן מונאקו. רויטרס
מספרת מרהיבה. אוקמפוס/רויטרס

ריימס - ליון 2:0

ניצחון שני ברציפות לליון, שהגדיל את הריצה נטולת ההפסדים שלה לשישה משחקים והעלה אותה למקום השמיני. אלכסנדר לקאזט כבש את השער הראשון בבעיטה שטוחה בדקה ה-25 ולמרות שריימס לחצה לקראת הסיום, היא לא הצליחה לאזן ובדקה ה-83 ספגה את השני מרגלי גיידה פופאנה שכבש שער יפה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. הפסד ראשון לריימס מאז סוף נובמבר. אלירן עטר ישב על ספסל המארחת, אבל לא שותף.

גיידה פופאנה, שחקן ליון. Valerio Pennicino, GettyImages
שער יפה שחתם את התוצאה. גיידה פופאנה/GettyImages, Valerio Pennicino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully