וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטה: "ריאל מדריד היא הקבוצה שלי לכל החיים"

החלוץ שלל את האפשרות שיעזוב: "אמרתי להנהלה שאני רוצה להישאר". שער 100 לבנזמה, ניצחון 500 לאנצ'לוטי. מהירות הטיל של רונאלדו: 115 קמ"ש

ריאל מדריד נראתה מצוין הערב (שבת), כאשר הביסה בחוץ את האחרונה בטבלה בטיס 0:5. כריסטיאנו רונאלדו כבש את אחד השערים היפים העונה, השער הראשון במשחק, כבר בדקה העשירית. הכדור, מכ-25 מטרים, טס מרגלו של הפורטוגלי ב-115 קמ"ש בדרך לחיבורים. בהמשך, גם גארת' בייל, קארים בנזמה (שערו ה-100 בריאל מדריד), אנחל די מריה ואלברו מוראטה הוסיפו והבלאנקוס כבר עם שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

אגב, על פי התקשורת הספרדית, השער הראשון של רונאלדו נבעט במהירות 115 (!) קמ"ש, לפני שהרעיד את הרשת של השוער חסר האונים של בטיס.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יישאר בריאל? מוראטה/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי רשם את הניצחון ה-500 בקריירה, במשחקו ה-878 כמאמן. האיטלקי אמר: "נישן טוב הלילה. עשינו עבודה טובה". על היכולת של היריבה הוא הוסיף: "הם ניסו כמיטב יכולתם. אחרי שכבשנו את הראשון, המשחק השתנה והיה לנו יותר מרחב".

על הקבוצה שלו אמר אנצ'לוטי: "שיחקנו מהר ומצאנו הרבה פיתרונות בהתקפה כדי לכבוש. העזרה של הקישור הייתה מאוד חשובה, בעיקר מצד מודריץ'". על בייל, ששומר על יכולת גבוהה: "הוא שיחק טוב, כמו כל הקבוצה ולאורך כל המשחק. הכול עבד לנו טוב במשחק הזה".

מוראטה, לגביו יש שמועות בלתי פוסקות על עזיבה, אמר: "למרות כל הדיבורים, אני מאוד שמח. דיברתי עם המועדון והמאמן ואמרתי להם שאני רוצה להישאר. זו הקבוצה שלי לכל החיים ואני אהיה כאן, בשביל מה שצריכים ממני, גם אם זה יהיה המינימום. אני יודע שאני במועדון הגדול בעולם ושאני צריך להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ואם כבר רונאלדו, ככה נראתה הבעיטה הכי מהירה אי פעם (210 קמ"ש של רוני במדי ספורטינג ליסבון ב-2006):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully