וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת מועמדותו של ארז אדלשטיין לאימון נבחרת ישראל

16.1.2014 / 13:27

מאמן הפועל תל אביב הוא המועמד המועדף של בכירים רבים: "יש קונצנזוס לגבי יכולות האימון שלו". מועמדותו של בלאט רחוקה ממימוש, שיבק עדיין בתמונה

בשבועות הקרובים תתקבל ההחלטה לגבי מינוי מאמן לנבחרת ישראל שיוביל את הנבחרת לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015 באוקראינה. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים התחזקה מועמדותו של מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין, שנחשב למועמד מועדף של לא מעט בכירים באיגוד הכדורסל. באיגוד לא פוסלים גם אפשרות של המשך דרכו של אריק שיבק לשנתיים נוספות, כשנראה שאפשרות מינויו של דיוויד בלאט קצת רחוקה ממימוש. שמו של אפי בירנבוים, שהוזכר לא מעט אחרי הקמפיין הכושל באליפות אירופה האחרונה, נחלש לאור התקרית האחרונה במשחק במלחה ואי ההצלחה של בני הרצליה.

"יש קונצנזוס לגבי יכולות האימון של אדלשטיין", אמר היום (חמישי) בכיר באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט, "את הדבר הזה אפשר להגיד רק על דיוויד בלאט, שנראה שבשלב זה הוא לא אופציה ריאלית. ארז עושה עבודה יוצאת מן הכלל בהפועל תל אביב, והוא היה נאמן לאיגוד הכדורסל בכמה מקרים בעבר ויש סיכוי רב שזוהי שעתו להנהיג את הנבחרת".

מה מפריע לאיגוד במאמן המצליח אדלשטיין?

לפרסום הראשוני על מועמדותו של אדלשטיין לנבחרת

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. מגד גוזני
"הוא היה נאמן לאיגוד הכדורסל בכמה מקרים בעבר". ארז אדלשטיין/מגד גוזני

לגבי אפשרות המשך העסקתו של אריק שיבק אמר אותו בכיר, "יש בזה בעייתיות מסוימת. אנחנו מודעים לכך שאריק נפגע מהעובדה שגל מקל לא היה בקמפיין האחרון ואלכס טיוס היה פצוע, אבל גם בלעדיהם אפשר היה לנצח עוד משחק אחד ולהגיע רחוק יותר. אנחנו מעריכים מאוד את אריק, אבל הוא היה כאן 4 שנים, ובשתי אליפויות אירופה הנבחרת לא הצליחה".

יו"ר הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, משה ויינקרנץ, הוא האיש שאמור להמליץ לדן חלוץ על המועמדים לאימון הנבחרת. אם ימליץ על מועמד יחיד, אמור חלוץ לאשר אותו, משום שאף יו"ר איגוד לא פסל מועמד יחיד עד היום. אם ימליץ ויינקרנץ על יותר ממועמד יחיד, ההחלטה תעבור לידיו של חלוץ, שעל פי מקורביו חושק בדיוויד בלאט, למרות הסיכוי הנמוך שהמאמן יסכים להגיע. לאחר אישור חלוץ, ההחלטה תעבור לאישור הועדה המקצועית של האיגוד ולאחר מכן לאישור סופי של ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully