וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 78:87 את ז'לגיריס קובנה

צפו בתקציר: ניצחון גדול נוסף, 13 ברציפות ושלישי מפתיחת הטופ 16, לצהובים של דיוויד בלאט, שהסתדרו ללא סופו. 20 נקודות לרייס, 10 נק' ו-11 אסיסטים לאוחיון

עריכה: טל רזניק

לפעמים (בעיקר בליגה) זה הולך פחות טוב, אבל לפחות בתקופה האחרונה, מכבי תל אביב פשוט דוהרת. הצהובים עלו הערב (חמישי) למאזן 0:3 בשלב הטופ 16 ביורוליג אחרי ניצחון חוץ גדול 78:87 בליטא על ז'לגיריס קובנה. מכבי הסתדרה ללא סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע ונעזרה ב-20 נקודות של טייריס רייס, שממשיך בכושר הנהדר שלו. דווין סמית' הוסיף 15, יוגב אוחיון קלע 10 וחילק 11 אסיסטים בדרך לניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות. בז'לגיריס, שאראס הפצוע לא שיחק, ינקונאס ודנטמון הובילו עם 21 כל אחד.

ההגנה הצהובה לא ממש הגיעה למשחק ובלי סופו היה מאוד קשה בצבע. מכבי ספגה 25 נקודות כבר ברבע הראשון ו-46 עד למחצית, כאשר ינקונאס טוחן אותה עם 16 נקודות. אלא שאחרי ההפסקה דיוויד בלאט ערך את ההתאמות הנדרשות, מכבי יצאה עם אנרגיות חדשות והכול נראה אחרת, כאשר את החצי השני הצהובים מנצחים 32:49. אוחיון גנב כמה כדורים קריטיים ברגעי הסיום ואילו רייס קלע 11 נקודות בעשר הדקות המכריעות. הצהובים ממשיכים לחייך, בשבוע הבא: פרטיזן בלגרד.

מכבי תל אביב, דרק שארפ, שאראס והיורש: ארווידאס סאבוניס מדבר

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, דווין סמית'. GettyImages
ניצחון גדול. אוחיון וסמית' חוגגים בסיום/GettyImages

רבע 1:

ההגנה של מכבי לא הופיעה בפתיחה וז'לגיריס עלתה ל-4:7 תוך שתי דקות. הליטאים המשיכו להכתיב קצב מהיר ושני דאנקים רצופים העלו אותם ל-8:15 באמצע הרבע, מה שהכריח את בלאט לקחת פסק זמן. היקמן קלע שלשה, אבל הצהובים לא הפסיקו לאבד כדורים. רגע לפני שז'לגיריס בורחת באמת, בלו צלף קאץ'-אנד-שוט והוריד ל-22:16. ממש בשנייה האחרונה של הרבע, פניני סחט עבירה לשלוש זריקות, אבל קלע רק אחת ועשר הדקות הראשונות הסתיימו ב-19:25 לליטאים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ז'לגיריס קובנה ג'סטין דנמטון מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. GettyImages
יכולת גבוהה של דנטמון נענתה ביכולת גבוהה של אוחיון/GettyImages

רבע 2:

המארחים התחילו את הרבע בצורה מבולבלת ושלשה של בלו צימקה למינוס נקודה, 25:24. שלשה של לברינוביץ', הרביעית של ז'לגיריס במשחק, העלתה ל-27:33. מכבי המשיכה לרדוף וסל מצד אחד נענה בסל מצד שני. ינקונאס היה בלתי ניתן לעצירה ועם הנקודה ה-14 שלו קבע 34:39, שלוש דקות למחצית, בזמן שגם שון ג'יימס נכנס לקצב הנכון. דנטמון קלע שלשה בלתי אפשרית וקבע 36:44. ובסופו של דבר, המחצית הראשונה הסתיימה ב-38:46 לליטאים, שהציגו יכולת נהדרת בהתקפה.

שחקן ז'לגיריס קובנה רוברטס יבטוקאס מול שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. GettyImages
סמית' הצליח לעצור את יבטוקאס/GettyImages

רבע 3:

דנטמון לא נרגע גם אחרי ההפסקה ועם סל גדול העלה את מאזנו ל-15 ואת ז'לגיריס ל-42:50, לפני שאוחיון ענה בסל. ינקונאס תפר עוד שלשה. כמה שניות של לחץ מצד הצהובים הסתיימו עם שלשה של אוחיון ועוד אסיסט שלו לשלשה של היקמן ופתאום, רק 55:52 לליטאים. טיוס קלע מתחת לסל ומכבי עלתה ליתרון ראשון במשחק, 57:58, שלוש דקות לסוף הרבע. ז'לגיריס לא נבהלה ועם שתי שלשות החזירה את היתרון. הרבע הסתיים ב-63:63.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. GettyImages
ניצח קרב קשה בליטא. בלאט/GettyImages

רבע 4:

רייס פתח עם שלשה מקילומטר בסוף שעון, דנטמון החזיר בצ'אקה משלו. היקמן הטביע, אבל דימסה המטיר עוד סל מבחוץ ודאנק ומכבי החלה לאבד את הראש. אוחיון קלע סל יפה אחרי פסק הזמן, רייס השיג סל ועבירה עם המשכיות ארוכה ו-4:46 לסיום, מכבי עלתה ל-71:73. אוחיון הוסיף עוד שלשה גדולה. ז'לגיריס קלעה מהקו ונשארה צמודה, בעוד סמית' קולע סל קשה. שלוש דקות לסיום, 75:78 לצהובים. שלשה אדירה של סמית' העלתה לשש וז'לגיריס איבדה כדור. דנטמון קלע שלשה מטורפת, רייס החטיא, אבל אוחיון חטף. היקמן שוב החטיא, אלא שז'לגיריס שוב איבדה, את הכדור וכנראה שגם את המשחק. רייס קינח בשלשה בשניות הסיום וזה נגמר, עם 78:87 צהוב וגדול.

שחקני מכבי תל אביב טייריס רייס, אלכס טיוס. GettyImages
עוד משחק מצוין שלהם. רייס וטיוס/GettyImages

סטטיסטיקות:

קלעו למכבי תל אביב: טייריס רייס 20 (3 מ-3 לשלוש), דווין סמית' 15 ו-8 ריבאונדים, שון ג'יימס, אלכס טיוס (7 ריבאונדים) ויוגב אוחיון (11 אסיסטים ו-4 ריבאונדים) 10 נקודות כל אחד, ריקי היקמן 9 (2 מ-7 לשלוש), דייויד בלו 8, ג'ו אינגלס 4, גיא פניני 1, ג'ייק כהן שיחק ולא קלע.

קלעו לז'לגיריס קובנה: ג'סטין דנטמון (3 מ-9 לשלוש, 10 אסיסטים) ופאולוס יאנקונאס 21 נקודות כל אחד, קשישטוף לברינוביץ' 10 ו-5 ריבאונדים, תומאס דיסמה ורוברטס יאבטוקס 6 כל אחד, ארתוראס מילקניס 3, קספרס וצ'וארגס 2, טדאס קלימביצ'יוס 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully