וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "לפעמים צריך מזל והתעלות של השחקנים הטובים"

9.1.2014 / 10:41

מאמן הפועל ירושלים חגג ניצחון על לובליאנה בסיבוב השני ביורוקאפ. דאנקן: "זה היה ניצחון קבוצתי אדיר על יריבה קשוחה"

הפועל ירושלים פתחה אתמול (רביעי) את הסיבוב השני ביורוקאפ ברגל ימים אחרי ניצחון דרמטי 66:69 על לובליאנה. המאמן בראד גרינברג סיכם את המשחק, ואמר: "זה היה משחק בין שתי קבוצות ברמה גבוהה, וההבדל ביניהן הוא קטן. לפעמים אתה צריך להשיג את הכדור במומנטום הנכון כדי להשיג את הניצחון".

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את לובליאנה 66:69

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
"ההבדל בין שתי הקבוצות היה קטן". בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

על השלשה של ג'וש דאנקן בסיום, אמר גרינברג: "אם דאנקן לא היה קולע את השלשה והיה מחזיר אותנו למשחק, היינו מפסידים. אחרי שהוא קלע, קיצ'ן התעלה ותרם גם הוא. שתי הקבוצות נקלעו לבעיית עבירות מכיוון שהיה משחק אגרסיבי. הייתה להם הזדמנות להשוות את התוצאה, אבל הם החטיאו את הזריקה. לפעמים אתה צריך מזל ואת השחקנים הכי טובים שלך שיתעלו ויעשו מהלכים טובים. זה מה שעשינו מול לובליאנה".

ג'וש דאנקן הוסיף: "יותר מהכול זה היה ניצחון קבוצתי אדיר על יריבה קשוחה. התקשינו קצת במחצית הראשונה ומצאנו את עצמנו בפיגור ברגעים מכריעים גם בחצי השני, אבל ידענו להתגבר על זה וקלענו סלים חשובים. זו הרגשה נפלאה לפתוח את השלב הזה עם ניצחון".

בתוך כך, כי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט חנן קולמן ישלם את המחיר על צירופו של ברייסי רייט וישתחרר מירושלים כשמסתמן כי הוא יעבור למכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully