וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את לובליאנה 66:69

פרחוסקי חזר ויחד עם קיצ'ן (14 נק') הוליך את ירושלים ל-66:69 יוקרתי מול לובליאנה בחוץ בפתיחת שלב הבתים השני ביורוקאפ

מי שחשב שהיכולת הנהדרת של הפועל ירושלים מהליגה תיעצר דווקא באירופה, התבדה הערב (רביעי) ובגדול. הקבוצה של בראד גרינברג, שניצחה את שמונת המשחקים האחרונים שלה בליגה המשיכה את המומנטום שלה גם בשלב הבתים השני ביורוקאפ, כשפתחה אותו עם ניצחון 66:69. האדומים קיבלו את ארטיום פרחוסקי בחזרה, וזה ענה עם משחק טוב, כשירושלים כבר הוליכה בבטחה ב-9 הפרש ברבע האחרון. לובליאנה לא ויתרה וחוללה מהפך נהדר, אך יכולת טובה של דרווין קיצ'ן ברגעי הסיום הבטיחה את הניצחון.

דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא איבד את הראש בסיום. קיצ'ן/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

ירושלים פתחה טוב יותר את המשחק, ניצלה החטאות של המארחים וטסה ליתרון 2:8 בזכות מתפרצות של אליהו והלפרין. פרחוסקי חזר לפרקט אחרי שנעדר כשבוע וחצי בגלל פציעה ומיד מצא נקודות, המארחים המשיכו לקפוא בהתקפה וראו את רפי מנקו הצעיר תופר שלשה שקבעה 6:21 אדיר. לובליאנה ענתה עם ריצת 0:8 משלשות של יוקסימוביץ' וסאלין ובסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 14:21 לירושלים. המומנטום נותר אצל המארחים שהמשיכו לתקוף את ההגנה הירושלמית עם דאנק של סטפנסון, ושלשה של סאלין סייעה להם לחולל מהפך בדרך ל-25:26. הלפרין השיב את היתרון לאדומים, ופרחוסקי הוריד את ירושלים ביתרון 34:36 אל המחצית.

ארטיום פרחובסקי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חזר ונראה טוב. פרחוסקי/ברני ארדוב

סטפנסון העלה את המארחים ליתרון מחודש עם פתיחת הרבע השלישי, אך ירושלים התעוררה מהשינה שלה בהתקפה עם ריצת 0:7 כששלשה של יותם הלפרין העלתה את קבוצתו של גרינברג ליתרון 6. סאלין עוד צימק עבור המארחים, ובסיום הרבע השלישי זה 47:52 לירושלים. אלא שירושלים שוב איפשרה ליריבה לחזור, וריצת 0:10 של לובליאנה מצמד שלשות של מי אם לא, סאלין, השלימו את המהפך ויתרון 58:59 למארחים. דאנקן עם שלשה ענקית החזיר את ירושליפ מפיגור 4 ואליהו קבע יתרון נקודה לאדומים, דקה לסיום. בובניץ' חדר ללא הפרעה אך קיצ'ן החזיר עם ג'אמפ גדול, 35 שניות לסיום, והוסיף שתיים מהקו אחרי החטאה של המארחים. לובליאנה הלכה לשלשה של גאיליוס אבל זו לא נכנסה, וירושלים חגגה ניצחון 66:69.

יותם הלפרין רונאלד דופרי הפועל ירושלים. מגד גוזני
החזיקו מעמד. הלפרין, דופרי ודאנקן/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דרווין קיצ'ן 14, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, ליאור אליהו (5 ריבאונדים), יותם הלפרין (1 מ-5 לשלוש) וג'וש דאנקן 10 נקודות כל אחד, ארטיום פרחוסקי 8 (4 מ-11 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, יניב גרין 6, חנן קולמן ורונלד דופרי 4 כל אחד, רפי מנקו 3.

קלעו לאולימפיה לובלאינה: סאסו סאלין 19 (5 מ-13 לשלוש), אלכס סטפנסון 9 ו-8 ריבאונדים, דייוידאס גאיליוס ולוקה רופניק 8 כל אחד, דראזן בובניץ', נבויסה יוקסימוביץ' וסדריק ג'קסון 6 נקודות כל אחד, אלן אומיץ' ודרגיסה דרובניאק 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully