וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אילת, נתניה את אשדוד

ניצחון שישי רצוף לאדומים עם 82:89 על הפועל אילת, רביב לימונד להט עם 24 נקודות. 69:82 לברק נתניה על אשדוד

המחזור ה-13 בליגת העל הגיע לסיומו הערב (שני) עם שני משחקים מסקרנים, שסיפקו קרבות צמרת ותחתית. הפועל תל אביב אירחה את הפועל אילת, נהנתה מעוד משחק מצוין של רביב לימונד שקלע 24 נקודות ורשמה ניצחון שישי רצוף עם 82:89. בקופסל נערך קרב תחתית בין ברק נתניה למכבי אשדוד בו המארחים ניצחו את נועלת הטבלה 69:82.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
יש להם סיבה לחגוג. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל אילת 82:89

ארז אדלשטיין ושחקניו סיפקו לאלפי האוהדים בהדר יוסף עוד הצגה של כדורסל, כשרשמו ניצחון שישי רצוף ועלו למקום השלישי בטבלה, כשבאמתחתם משחק חסר. רביב לימונד הצטיין עם 24 נקודות והנחיל לאילת הפסד שני רצוף. הפועל תל אביב פתחה עם קרלון בראון, ג'וש אוונס, מתן נאור, רביב לימונד וג'סטין הארפר. החמישייה של אילת, שחסרה את יובל נעימי, כללה את יינסי גייטס, קווין פאלמר, ניב ברקוביץ', אלישי כדיר וטרנס רודריק. רביב לימונד פתח מצוין, בער עם 10 נקודות והוליך את הפועל תל אביב ל-17:20 בתום הרבע הראשון. טרנס רודריק השאיר את אילת קרובה, אולם קבוצתו של קטש לא הצליחה לעצור את לימונד, שהמשיך להפגיז והוביל את המארחת ליתרון 11. אילת חזרה בזכות יכולת טובה של כריסטיאן ווטפורד והאדומים הוליכו 43:50 במחצית. לימונד סיים את המחצית הראשונה עם 17 נקודות.

פתיחת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי מגמה. אלישי כדיר בלט באילת אבל הגנה חזקה ומתפרצות קטלניות של הפועל תל אביב שמרו על ההפרש לזכות המארחים, שהוליכו 66:73 בתום הרבע השלישי. הפועל תל אביב שמרה אזורית בתחילת הרבע הרביעי ואפיק נסים ניצל זאת כדי לצמק עבור אילת. אלישי כדיר המשיך להפגין יכולת טובה, אבל אילת לא הצליחה לתרגם את הכדורים החוזרים בהתקפה לנקודות ובצד השני ג'סטין הארפר רשם דקות טובות שסייעו לאדומים לנצח 82:89.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'סטין הארפר 18, קרלון בראון 13, יונתן שולדבראנד 11, מתן נאור 9, ג'וש אוונס 6, יותם שירן ו-וינסנט קאונסיל 4 כל אחד, כן שותף טמיר אריאלי.

קלעו להפועל אילת: אלישי כדיר 15 ו-7 ריבאונדים, כריסטיאן ווטפורד וקווין פאלמר 13 כל אחד, טרנס רודריק 12, אפיק נסים 9, ניצן חנוכי ויינסי גייטס 8 כל אחד, ניב ברקוביץ' 4.

גארד הפועל תל אביב רביב לימונד (מרכז) מול גארד הפועל אילת ניב ברקוביץ' (שמאל). מגד גוזני
בלתי עציר. לימונד מול ברקוביץ'/מגד גוזני
שחקן הפועל אילת יינסי גייטס (שמאל) מול שחקן הפועל תל אביב ג'וש אוונס (ימין). מגד גוזני
האדומים שלטו במשחק עד הבאזר. אוונס מול גייטס/מגד גוזני

ברק נתניה - מכבי אשדוד 69:82

המארחת רשמה ניצחון שני תחת המאמן החדש יניב בורגר והתרחקה מהתחתית. אשדוד, נגד, רשמה הפסד שביעי רצוף. נתניה פתחה בחמישייה עם ראשון פרימן, אלירן גואטה, דוואן רובינסון, ג'וליאן מילס ואייל שולמן. החמישייה של אשדוד כללה את מרכוס דאב, חוויאר סילאס, קני הייז, עמית ביר-כץ וזאק רוזן. יכולת טובה של מרכוס דאב וזאק רוזן הוליכו את אשדוד ליתרון 13:17 ברבע הראשון. נתניה הייתה אגרסיבית יותר בתחילת הרבע השני, יועד בית יוסף ויהוא אורלנד הוליכו ריצת 0:7 והמשחק הפך צמוד. באמצע הרבע התפתח עימות בין יהוא אורלנד לקני הייז, אך הרוחות הורגעו במהירות. היתרון עבר מצד לצד ובמחצית הוליכה נתניה 32:33.

ראשון פרימן היה מצוין בפתיחת הרבע השלישי והנקודות שלו שמרו על יתרון חד-ספרתי לזכות נתניה. אשדוד לא הצליחה לקלוע מחוץ לקשת אך נקודות של קני הייז ואלעד הופמן צימקו ונתניה הוליכה 49:53 בסוף הרבע השלישי. אשדוד נתקעה על שש נקודות בחמש הדקות הראשונות של הרבע הרביעי, ונתניה ניצלה זאת כדי לעלות להפרש דו-ספרתי. אשדוד נשברה ודקות היום היו לפרוטוקול בלבד. ארוע מצער נרשם בשניות הסיום כשקני הייז מאשדוד נפצע והורד מהפרקט לצורך קבלת טיפול רפואי. בסיום נתניה ניצחה 69:82 ואשדוד, נועלת הטבלה, רשמה הפסד שביעי רצוף.

קלעו לברק נתניה: ראשון פרימן 23 נקודות, יהוא אורלנד 16, יועד בית יוסף 12, דוואן רובינסון 11, ג'וליאן מילס 8, אלירן גואטה 6, אייל שולמן ואנטואן רייט 3 כל אחד, כן שותפו ניר כהן, עמית בן דהן ושגב זיקרי.

קלעו למכבי אשדוד: חוויאר סילאס 14 נקודות, אר.טי גווין 12, קני הייז וזאק רוזן 11 כל אחד, מרכוס דאב 9, אלעד הופמן 6, אור קהל ויוני ניר 3 כל אחד, כן שותפו משה מזרחי ועמית ביר-כץ.

שחקן ברק נתניה יהוא אורלנד. מגד גוזני
ברח מהתחתית. יהוא אורלנד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully