וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בדש ישוב להרכב מול מכבי תל אביב

6.1.2014 / 12:02

החלוץ שהחמיץ את אשדוד בשל מתיחה חש טוב וצפוי להיות כשיר. סבע מחכה להצעה מליגת העל, מקורביו גיששו אצל נתניה

one

חלוצה של עירוני קרית שמונה ברק בדש יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב ביום שני הבא. בדש, שלא שותף מול מ.ס אשדוד בשל מתיחה קלה בשריר, מרגיש טוב יותר וצפוי לפתוח מול האלופה אם לא יקרה משהו מיוחד באימוני השבוע. מי שגם ייכלל בסגל למשחק הוא רועי קהת, שמחר יצטרף באופן רשמי לקבוצה ויערוך את אימונו הראשון.

בינתיים בקרית שמונה מחפשים קשר זר, ובוחנים דיסקים עם ביצועים של מועמדים, אלא שבשלב זה לא נראה שיש מועמד מוביל, כשבשבועות הקרובות ינסו בקבוצה לפתוח במשא ומתן עם קשר כזה או אחר ולהנחיתו בקבוצה. במקביל בקרית שמונה ממשיכים לחפש לחלוץ אחמד סבע קבוצה.

בוורן תחליט בתוך שבוע אם להגיש הצעה על ברק בדש

אחמד סבע עירוני קרית שמונה (גם בגודל פוסטר). אדריאן הרבשטיין
מתקשה למצוא קבוצה. אחמד סבע/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בקרית שמונה החליטו לשחרר את סבע והודיעו לו שהוא לא חלק מהתוכניות המקצועיות, כשהשיא הגיע במשחק האחרון בו סבע לא נכלל בסגל למרות ההיעדרויות הרבות. סבע מתקשה עד כה למצוא קבוצה, כאשר נראה שהאופציות כעת מבחינתו הן הליגה הפלסטינאית ובני לוד, אלא שהשחקן מחכה להצעה מקבוצה מליגת העל, כשמקורבים אליו גיששו גם במכבי נתניה על מנת לבדוק האם הקבוצה תהיה מוכנה להחזירו.

בינתיים קרית שמונה החתימה שוער שלישי שיגיע מהליגה הפלסטינאית בשם בהאא דיאב. השוער הגיע בהמלצת מאמן השוערים פיני אברהם, והוא ישמש כשוער השלישי בסגל, כשבעת משחקי הנוער השוער השני רום אילוז ישחק עם הנוער ודיאב ישמש כשוער השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully