וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת רוברט לבנדובסקי: "הוא לקח סיכון גדול"

חלוץ דורטמונד יעבור לבאיירן בקיץ, אלבר הזהיר: "פפ לא אוהב לשחק עם חלוצים". בדורטמונד רגועים, גם מנדז'וקיץ' לא מודאג

החתימה של רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן שמה סוף לכל השמועות באשר ליעד הבא של חלוץ דורטמונד. הסקורר הפולני בן ה-25, מלך שערי הבונדסליגה, חתם אתמול (שבת) באופן רשמי על חוזה לחמש שנים בשורות אלופת אירופה, אלא יעבור עם סיום חוזהו בקיץ הקרוב. עד אז, לבנדובסקי ימשיך לשחק בדורטמונד, שם לא ממש מוטרדים מהעזיבה הקרבה ומאושרים מכך שכעת השחקן יוכל להתרכז בכדורגל.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
דורטמונד מצפה ממנו לארבעה חודשי פרידה מוצלחים. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

המנהל הספורטיבי של דורטמונד, מיכאל צורק, הסביר את עמדתו: "אני לא מודאג. להיפך, רוברט ירצה לסיים את התקופה בדורטמונד עם הופעות נהדרות".

הנשיא האנס יואכים ואצקה, הוסיף: "אנחנו חיים בשלום עם רוברט והמהלך שלו, מה שהוא עשה זה חלק מהביזנס. חשוב לנו שהוא תמיד נתן 100 אחוז מעצמו, וימשיך לעשות את זה".

מריו מנדז'וקיץ', שלדעת רבים יהיה מי שישלם את המחיר בקיץ ויעזוב את באיירן, אמר בתגובה: "אני לא מודאג, אין לי מה לעשות לגבי זה. תמיד באו שחקנים טובים לבוואריה". סוכנו הוסיף: "מריו יכול לשחק יחד עם לבנדובסקי, טוב לו בבאיירן".

לעומת זאת, חלוץ העבר הברזילאי ג'ובאני אלבר טען כי הגעת לבנדובסקי היא סיכון עבורו: "כל חלוץ מרכזי שמגיע לבוואריה לוקח סיכון גדול כי פפ גווארדיולה משחק לא מעט זמן ללא חלוץ. גם למנדז'וקיץ' היו בעיות בתחילת העונה. זה יכול לקרות ללבנדובסקי, אם כי הוא לבטח יוסיף איכות לסגל".

חלוץ באיירן מינכן מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
בגרמניה בטוחים שלבנדובסקי מגיע על חשבונו. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully