וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את אחי נצרת

בומבה של ערן לוי (86) היממה את האקס טל בנין. עימות אלים בין אוהדי האורחים למאבטחים. הפועל פתח תקוה - הרצליה 1:1

one
שחקן מכבי נתניה ערן לוי חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
עוד חגיגה. ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

באופן חריג, המחזור ה-18 בליגה הלאומית נערך כולו היום (שישי), זאת בעקבות משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה שיתקיימו באמצע השבוע הבא. במוקד: מכבי נתניה ניצחה 0:1 בנצרת, את אחי, עם שער דרמטי של ערן לוי בדקה ה-86. רבע שעה לפני כן נרשמה התפרעות אוהדים ביציע האורחים, ומספר אוהדים עוכבו לחקירה. הפועל פתח תקוה השנייה סיימה ב-1:1 מול הרצליה. בני לוד השלישית הופתעה מול הפועל ראשון לציון, 1:0.

טל בנין מאמן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
בנתניה לא שכחו את חלקו בירידה. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - מכבי נתניה 1:0

טל בנין שוב לא ראה נחת ממכבי נתניה. אחרי שהיה לו חלק בירידה של הקבוצה מליגת העל בעונה שעברה, היום הוא פגש את נתניה כמאמן אחי נצרת. אוהדי האורחת לא שכחו לבנין את חלקו בירידת הקבוצה מליגת העל בעונה שעברה, ותלו שלטים בגנותו.

בדקה ה-32 ניר אברג'יל נגח כדור מטר מהקורה השמאלית, אחרי הגבהה מצוינת של ערן לוי. בדקה ה-57 ערן לוי ירד כל הדרך להגנה כדי להציל שער, כשהרחיק כדור שהיה אמור לפגוש את הראש של אלן מסודי. ההזדמנות הגדולה ביותר ב-65 הדקות הראשונות היתה של סביטי ליפניה, שהחמיץ משלושה מטרים והשאיר את התוצאה מאופסת. אבל דקה לאחר מכן אבו רביא השלים דאבל פס מרשים עם אבו ניל, אבל משישה מטרים מול לויטה שלח כדור שחלף ליד הקורה.

לאחר 70 דקות של משחק נרשם עימות בין המאבטחים לבין אוהדי מכבי נתניה. בערוץ הספורט צוין שלפי חברת האבטחה, אוהד נתניה שהתפרע סירב לעזוב את המגרש, ועל כן איש אבטחה ניסה להיכנס על מנת להוציאו. במצלמות הטלוויזיה אף נקלטה יריקה של אוהד אחר לעבר אנשי האבטחה. אוהד אחד נפל לתוך תחומי המגרש, אך הוצא החוצה. לאחר סיום המשחק אוהד נצרת צולם במצלמות בזמן שהוא משליך אבן לתוך תחומי האצטדיון. אוהד נוסף של נצרת נעצר, ולפי דיווחים מעילוט בסך הכול חמישה אוהדים עוכבו לחקירה.

מסתמן, לפי דוח המשקיף, ששתי הקבוצות יעמדו לדין על האירועים האלימים בסיום המשחק. מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל: "צר לי שאירועים כאלה גורמים להרחקה של אוהדים מהמגרשים. מהמקום בו ישבנו לא היה ניתן לראות את כל האירועים אבל על פי מה שהבנו ממצלמות הטלוויזיה האוהדים שלנו התנהגו בצורה מאופקת".

כ-20 אוהדי נתניה עוכבו בתוך היציע כ-20 דקות לאחר השריקה, ובזמן זה השליכו מספר אוהדי נצרת אבנים לתוך היציע.

אבל בדקה ה-86 חזרנו לכדורגל, ובגדול. ערן לוי, מהפינה השמאלית של הרחבה, הרים רגל ושיגר פצצה לרשת העליונה. 0:1 יפהפה למכבי נתניה. שער רביעי של לוי העונה.

מכבי נתניה פתחה היום פער של 12 נקודות מהקבוצה שבמקום השני, ו-15 נקודות מהמקום השלישי. אחי נצרת במקום העשירי, רחוקה 8 נקודות מהקו האדום.

עימות ביציעים של מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
המהומה ביציעי נתניה/אדריאן הרבשטיין
עימות ביציעים של מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מאבטחים מול אוהדים/אדריאן הרבשטיין

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה 1:1

בצל הקשיים הכלכליים של הבעלים אבי ללוז שמטילים צל על המשך הריצה של הקבוצה בצמרת, הפועל פתח תקוה צברה נקודה והתאוששה מההפסד הדרמטי להפועל רמת גן. בדקה ה-31 ידין זריס העלה את הרצליה ליתרון 0:1, אבל כבר שלוש דקות לאחר מכן אימורו לוקמן הרגיע את המלאבסים עם שוויון. לשמחת הפתח תקואים, לוד הפסידה והפער מהמקום השלישי נשמר על שלוש נקודות. הרצליה רחוקה ארבע נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל.

אוהדי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
אוהדי אחי נצרת/אדריאן הרבשטיין

הכח עמידר רמת גן - הפועל עפולה 0:1

הצרות של עפולה לא נגמרות, והיום הן רק העמיקו עוד יותר. כזכור, חילופי השלטון בעירייה שינו את המצב בקבוצה, המנכ"ל התפטר והשחקנים החלו לשבות. אם זה לא מספיק, עפולה הפסידה באצטדיון וינטר ולא מצליחה להתאושש משלוש תוצאות התיקו הרצופות. הכח עמידר רמת גן שממשיכה לחשוב על הצמרת הצליחה להתאושש מההפסד במחזור הקודם לראשון לציון כשבן אז'ובל הצעיר כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-18.

בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:0

השלישית בטבלה קיוותה להמשיך ביכולת הטוכבה אחרי השביעייה במשחק המבזה מול מכבי אום אל פאחם האומללה, אבל נחתה אל הקרקע דווקא במשחק הקצוות מול ראשון לציון שרק מקווה לצבור נקודות, והיום היא עשתה את זה בצורה מרשימה. שרון מימר, שהפיח חיים בראשון לציון מאז שהחליף את אייל לחמן, רואה את הקבוצה שלו צוברת עשר נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, וגם ללא ליאור ברטקובסקי המורחק הקבוצה שלו הסתדרה והשיגה ניצחון חשוב בזכות שער של איתי טואף בדקה ה-30.


הפועל אשקלון - הפועל קטמון 1:1

לאחר פיטוריו של דני גולן ועוד לפני שפרוספר אזגי מצא מחליף, הפועל אשקלון שוב לא הצליחה לנצח. מאמן השוערים גבי בורשטיין עמד על הקווים וראה את קרלוס צ'קאנה הוותיק מחמיץ פנדל בדקה ה-16. הפנדל השני של אשקלון, אחרי הרחקתו של שוער קטמון עמית שמש, דווקא נכנס מרגלי יחיאל צגאי בדקה ה-70, אבל שמש אחר, עידן שמש, חילץ נקודה עבור קטמון עם שוויון בדקה ה-82.

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
הפעם לא כבש. אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

הפועל ירושלים - מכבי יבנה 0:1

הריצה של מכבי יבנה (10 נקודות מ-12 האחרונות) נעצרה בטדי, כשהפועל ירושלים השלימה דאבל עונתי על יריבתה, אחרי 1:3 בסיבוב הראשון. המחצית הראשונה הייתה חלשה כשיבנה סבלה מהיעדרותו של מלך שעריה מאור פרץ, ולאחר ההפסקה הירושלמים השתלטו על העניינים וגם השיגו הכרעה. מוסא סלמן הוכשל ברחבה בדקה ה-75 ועידן שדה, שהבקיע מול יבנה גם במפגש הקודם, דייק מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנה של ירושלים ל-23 נקודות לעומת 25 של יבנה.

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 2:3

משחק דרמטי באצטדיון גרין, בסיומו ניצחה הקבוצה הביתית למרות הרכבה החסר. נצרת עילית פתחה בסערה ועלתה ל-0:2 מהיר משערים של ירדן כהן (2) ואיברהים בסיט (20). גיל אופק עצר פנדל של יוסי אסייג בדקה ה-22 ומנע ממנו להבקיע גם מהריבאונד, אבל המחליף לירון דיאמנט החזיר את האורדונים למשחק עם שתי נגיחות לרשת בדקות 68 ו-74. גיא לוי המורחק כבר קיווה לראות מהיציע את שחקניו מחלצים נקודה, אבל הבלם המקומי אלירן חודדה כבש את שער הניצחון שש דקות לסיום.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אום אל פאחם 1:2

קבוצתו של סלובודן דראפיץ' הסתפקה בניצחון דחוק מול שק החבטות של הליגה. השוער מוחמד שבאט הורחק בדקה ה-33 וגרם לפנדל לחובת אום אל פאחם, איציק אבושדיד החטיא ושרון זיסו עשה 0:1. אלון סולטן כבש את השני של בית"ר תל אביב רמלה בדקה ה-67, כשמאור עידה רק צימק דקה לסיום. אום אל פאחם נותרה עם מאזן מבזה של מינוס נקודה.

אוהדי מכבי נתניה עם שלטים נגד המאמן לשעבר טל בנין. אדריאן הרבשטיין
קבלת פנים סוערת לטל בנין/אדריאן הרבשטיין
מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב במשחק של אחיו אנס דאבור שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
עוקב אחרי האח. מונס דאבור/אדריאן הרבשטיין
עימות ביציעים של מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מראות מעציבים מעילוט. אוהד עצור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully