וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודיע: סטפן אדברג מצטרף לצוות האימון

הטרנד נמשך ואחרי אנדי מארי, שחבר ללנדל ודג'וקוביץ', שלקח את בקר, השוויצרי יעבוד בשנה הקרובה עם טניסאי העבר השבדי

את הטרנד הזה החלו אנדי מארי ואיבן לנדל. טניסאי העבר הצ'כי חבר לכוכב הבריטי וסייע לו לנסוק אל על. ההצלחה הגדולה שהביאה העבודה המשותפת של השניים למארי כנראה צדה את עיניהם של שאר הטניסאים הטובים בעולם.

רק לפני כשבוע הודיע הסרבי הפנומנלי נובאק דג'וקוביץ' כי המאמן החדש שלו יהיה לא אחר מאשר אגדת הטניס הגרמנית, בוריס בקר וכעת, גם רוג'ר פדרר לקח לעצמו את אחד הטניסאים הטובים בהיסטוריה, סטפן אדברג, שיעמוד לצידו וינסה לעזור לו לחוות עונה טובה יותר מזו שעברה עליו.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Julian Finney, GettyImages
אדברג יעזור לו להשיג שנה טובה יותר מאשר האחרונה? פדרר/GettyImages, Julian Finney

בהודעה בדף הפייסבוק שלו מסר הערב (שישי) פדרר: "אני שמח להודיע כי החל ממלבורן, סטפן אדברג יצטרף לסברין לות'י בצוות האימון שלי. סברין, שהיה חלק מהצוות שלי בשבע השנים האחרונות, יעבוד איתי לאורך רוב השבועות וסטפן הסכים לעבוד לצידו לפחות עשרה שבועות בשנה, החל מטורניר אליפות אוסטרליה הקרובה במלבורן. סטפן היה גיבור הילדות שלי ואני ממש מחכה לבלות איתו זמן וללמוד ממנו".

אדברג בן ה-47, אשר בעברו שש זכיות בטורנירי גרנד סלאם בין 1985 ל-1992, אמר: "אני מתרגש להיות חלק מהצוות של רוג'ר ומקווה שיחד נוכל להוציא ממנו את הטניס הטוב ביותר שלו".

לות'י, שכאמור יישאר המאמן העיקרי של השוויצרי, הוסיף: "רוג'ר ישחק לכל אורך העונה הקרובה ורצינו לוודא שיש לו צוות יציב. אני רוצה להמשיך לשפר ולחדש את הטניס של רוג'ר ומחכה מאוד לעבודה לצד סטפן. כמו רוג'ר, גם לי יש כבוד עצום לסטפן ואני בטוח שהוא יביא הרבה מאוד לצוות שלו ויעזור לרוג'ר במאבק על תארים ב-2014".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully