וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "חיפה זה עסק - כשלא הולך, מפטרים עובדים"

24.12.2013 / 14:19

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ערך אסיפה קשה באימון: "לא אדבר על היכולת, כי הכל בראש". בנאדו צעק על משומר באימון

one

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, יערוך שיחה עם המגן אייל משומר שנופה מהסגל בקריית שמונה בטענה להחלטה מקצועית. במהלך השיחה יבהיר בנאדו למשומר את הסיבות שעמדו מאחורי ההחלטה. השניים לא שוחחו מאז האימון המסכם. מתברר כי הסיבה שעומדת מאחורי ההחלטה היא אי מילוי הוראה טקטית שניתנה למשומר במסגרת ההוראות הטקטיות למגנים לפני המשחק מול רמת השרון (1:1). בנאדו, מתברר, הורה למשומר להישאר בהגנה בזמן שטואטחה עולה להתקפה. בשער שספגה הקבוצה הכדור הוגבה מצד שמאל ומשומר לא הספיק לחזור להגנה כדי לחפות על חברו. הסיבה הזאת הובילה להחלפת המגן באלעד גבאי. במהלך האימון היום כעס המאמן על משומר. באחת הפעמים בנאדו אף צעק על המגן.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
לא ריחם על שחקניו. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

מי שלא מרוצה מהמצב הוא הנשיא יעקב שחר שהגיע היום לאימון ושוחח עם השחקנים. הנשיא, כידוע, נוהג להגיע לאימונים ולערוך אסיפה במקרים בהם הקבוצה אינה מתפקדת. שחר אמר להם: "אתם חייבים להתרכז. זה עסק, ובכל עסק חייבים שיהיה עסק מוצלח, ובעסק שלא הולך אז מפטרים חלק מהעובדים. אני מצפה ממכם לריכוז. התוצאה מול רמת השרון לא יכולה לקרות. אני לא בא לדבר על הרגליים שלכם, על היכולת, אלא על העניין המנטלי. אבל אני מצפה ליותר ריכוז. זה לא ביכולת, כי אני מאמין בכם, הכל בראש. כבר 29 שנים אני פה. אוהדים מתקשרים אליי, חלקם מעודדים. שנה הבאה יהיה איצטדיון חדש, 33 אלף מקומות, לא יכול להיות שרק אלפי אוהדים בודדים יגיעו לראות אתכם. רק ביחד נצא מהמצב הזה. אתם צריכים להיות מוכנים מנטלית. לא כל שחקן יכול להיכנס למועדון כמו מכבי חיפה, כל אחד ואחד מכם נמצא פה כי הוא כן יכול, כי יש לכם את זה ברגליים".

במועדון עסקו גם אתמול בנושא הרכש. פגישת עבודה תיערך בימים הקרובים בין אריק בנאדו ליעקב שחר ובה ייבחנו האופציות לחיזוק ושחרור שחקנים. כבר עתה ברור שחלק מהם ישוחררו בחודש ינואר, ומלבד העזיבה הצפויה של דינו אנדלובו, וכנראה שגם של אנדריי פיליאבסקי שצפוי לעבור לאוקראינה, המטרה היא לשחרר לפחות שחקן אחד מהסגל (שלומי אזולאי ורן אבוקרט מעדיפים להישאר כרגע, אבל ייתכן שאחד מהם יעזוב) וכמובן את שאר השחקנים שלא מתאמנים עם הקבוצה. חן עזריאל מבוקש באוקראינה, ומעדיף לשחק שם או בבית"ר ירושלים. העדיפות השלישית שלו היא מעבר למכבי פתח תקוה. איציק כהן מבוקש אצל הלוזונים, אבל יגיע רק אם זו לא תחתים השבוע את הבלמים הזרים שנבחנים אצלה. ויאם עמאשה מתקרב להפועל תל אביב, אם כי עד שלא תיסגר עסקת עומר דמארי העסקה תהיה פחות ריאלית עבור האדומים שמנסים לקצץ בעלויות.

ומה לגבי אייל גולסה? הקשר יחפש קבוצה בבלגיה. סוכן השחקנים דודו דהאן יציע אותו בשלב הראשון לקבוצות הבכירות ביותר בבלגיה (קלאב ברוז', סטנדרד ליאז'). זאת גם העדיפות הראשונה של השחקן ולקבוצות הללו הוא יוצע בכל מקרה. אם זה לא יקרה הוא ינסה להעביר את הקשר לקבוצות מהדרג השני והשלישי (האופציות: גנט, קורטרייק, בוורן), ולפחות שתיים מהקבוצות הללו יקבלו המלצות על השחקן. בשלב זה, במכבי חיפה מתכוונים לדרוש פיצוי הולם תמורת שחרורו, אחרת תעדיף שיישאר ביציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
יוצע לברוז' וליאז'. גולסה/ברני ארדוב

גורם בחיפה: "לדמארי אין הצעה טובה יותר"

ומה לגבי רכש? מלבד עומר דמארי, גם מועמדותם של שגרירים עדיין נבדקת. כזכור, שמו של בן שהר עלה לאחרונה ובמועדון מעריכים שאם יסכים לחזור לישראל הוא יעדיף לשחק רק במכבי חיפה. גם בסביבתו של השחקן אישרו אתמול כי זה המועדון המועדף על שהר בישראל. לגבי דמארי, מתברר כי נציגי השחקן עדכנו את הירוקים כי הם מנסים להעבירו גם לקבוצות מחוץ לישראל, כנראה מספרד. "לדמארי אין בינתיים הצעה טובה יותר, ולכן אם נסתדר הוא ישחק כאן", אמרו במועדון.

בנושא אחר: בקרב חלק מאוהדי הקבוצה נשמעו בימים האחרונים טענות כאילו הנשיא יעקב שחר אינו משקיע מספיק בקבוצה. במועדון, שם הציגו נתונים אחרים לגמרי על השקעה של עשרות מיליוני שקלים בשנים האחרונות, אמרו אתמול: "אם לא די בהשקעה הגדולה בשנים האחרונות, שהביאה לא מעט תארים, בכל מאבק ישיר על שחקנים, מול מכבי תל אביב למשל, הצלחנו להחתים את השחקן. אלעד גבאי, שמעון אבוחצירא, דקל קינן, חן עזרא ואביחי ידין הם רק חלק מהדוגמאות לכך".

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. יוסי ציפקיס
נציגיו מחפשים לו קבוצה מחוץ לישראל. דמארי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully