וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ורמת השרון ניצחו

הבנות של רבי השיגו ניצחון חוץ 58:73 על בנות הרצליה. רמת השרון רשמה ניצחון חוץ ראשון העונה על הפועל פתח תקוה

הסיבוב השני בליגת העל לנשים יצא הערב (רביעי) לדרך עם מחזור מלא ללא אליצור רמלה שזכתה למנוחה. מי שעשתה צעד חשוב בדרך לאיום על המקום השני היא מכבי אשדוד שהשיגה ניצחון חוץ 73:58 על בנות הרצליה.

הבנות של אלי רבי ניצחו ברבע הראשון 16:23 ואל המחצית הן ירדו ביתרון 32:46. ברבע השלישי הרצליה עשתה קולות של קאמבק אבל זה לא עזר לה לנוכח יכולת מצוינת של טיפני ג'קסון שסיימה עם 21 נקודות. יחד איתה בלטה דניאל אדאמס עם 17 וקנדיס וויגינס עם 14. אצל הרצליה הבולטת הייתה ג'סיקה ברילנד עם 26 נקודות.

אלי רבי מאמן נבחרת הנשים. מגד גוזני
ניצחון קליל. אלי רבי/מגד גוזני

רמת השרון שהפסידה במחזור האחרון להפועל ראשון לציון השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה, 50:72 על הפועל פתח תקוה וטיפסה למקום השלישי בטבלה. כבר במחצית הראשונה היה ברור לאן הרוח נושבת לאחר שהבנות של אורנה אוסטפלד סיימו 20 דקות של משחק ביתרון 25:40. ברבע השלישי אמנם המלאבסיות ניצחו 14:19, אבל שש נקודות בלבד שלהן בעשר הדקות האחרונות גמרו מבחינתן את המשחק. מייגן פראזי קלעה 18 נקודות למנצחות ומירב דורי הוסיפה 14. אצל המפסידות, ששיחקו עם שבע שחקניות בלבד, בלטה קיילי מקלארן עם 17 נקודות.

מכבי רמת חן גם היא טיילה לניצחון קליל שמגיע מבחינתה בתזמון מושלם מיד אחרי ההפסד הכואב לאשדוד במחזור האחרון, כשהפעם הבנות של עמי ברדה הביסו 68:89 את אליצור חולון בחוץ. ערב ענק של אשלי שילדס שקלעה 33 נקודות ועוד 22 של בריטני דנסון העלו את הקבוצה הרמת גנית למאזן 4:5, בדיוק כמו לרמת השרון.

בקרב תחתית מעניין, הפועל ראשון לציון גברה 67:74 על אליצור נתניה. הבנות של שירה העליון נהנו מ-20 נקודות של אלקסיס גריי-לאוסון ו-19 של אמנדה תומפסון. אצל המפסידות בלטה אשלי האוטס עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully