וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העברת ניימאר התבצעה בניגוד לחוק?

ברצלונה עומדת בפני תביעת ענק בסך 142 מיליון יורו על ידי אנשים שמעורבים בעסקה וטוענים כי לא שולמו להם עמלות

זה כבר זמן מה שניימאר הופך בברצלונה להיות הכוכב שציפו ממנו. היהלום הברזילאי כובש בצרורות בשבועות האחרונים, ואתמול התכבד בשער השלישי של ברצלונה ב-0:3 על קרטחנה. אך בזמן שהוא מלהטט, יש מי שכבר מכין תביעה נגד ברצלונה, בתואנה שההעברתו של ניימאר לא התבצעה על פי הנהלים. התקשורת הספרדית מפרסמת היום (רביעי) כי ברצלונה עומדת בפני תביעת ענק בסך 142 מיליון יורו - לא פחות ולא יותר - שמגישים אנשים שהיו מעורבים בעסקה וטוענים כי לא שולמו להם עמלות כפי שסוכם.

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
אם הוא יהיה אחד משלושת המועמדים לפרס כדור הזהב, ברצלונה תיאלץ להיפרד משני מיליון יורו שבארסה תעביר לסנטוס. ניימאר/רויטרס

בין התובעים נמצאים איש העסקים דלסיר סונדה, שלטענתו היה אמור לשלשל לכיסו 40 אחוז מהעסקה, וכן חבר בהנהלת ברצלונה בעבר ג'ורדי קסאס. באופן רשמי ברצלונה הצהירה כי סכום ההעברה על ניימאר היה 57.1 מיליון יורו, כש-17.1 מתוכם הוזרמו לקבוצתו של ניימאר לשעבר, סנטוס הברזילאית, בעוד שהיתר שולם לאביו של ניימאר ולשחקן עצמו.

ברצלונה טרם שילמה 7.9 מיליון יורו לסנטוס. כמו כן, התשלומים של ברצלונה עשויים לגדול בהמשך. בחוזה נכתב כי אם ניימאר יהיה אחד משלושת המועמדים לפרס כדור הזהב, ברצלונה תיאלץ להיפרד משני מיליון נוספים אותם תעביר לסנטוס.

ניימאר היה אחד המלפפונים הלוהטים בקיץ האחרון כשברצלונה הצליחה לשים עליו את ידה וגברה במאבק על ריאל מדריד שרצתה אותו מאוד גם היא. אמנם רק בשבוע שעבר כבש היהלום הברזילאי את שעריו הראשונים בליגת האלופות כשסיים עם שלושער ברשת של סלטיק, אבל ב-23 הופעות שלו בכל המסגרות במדי ברצלונה יש לו כבר 11 שערים, ועוד היד נטויה מבחינתו, בטח כאשר בקיץ הקרוב הוא ונבחרתו יארחו את המונדיאל בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully