וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה הביסה את רמת גן, גליל הפסידה בטבעון

נייט מילר הוביל את נהריה ל-77:93, פרד האנטר קלע סל ניצחון במשמר העמק. הופעות נהדרות לארז מרקוביץ' וגור פורת

המחזור העשירי בליגה הלאומית בכדורסל התקיים הערב (שלישי) כשבסיומו נשארה הפועל גליל עליון במקום הראשון בטבלה למרות שהפסידה לקרית טבעון 87:85, אך עירוני נהריה שהביסה את עירוני רמת גן 77:93 נצמדה אליה. אליצור אשקלון המשיכה בעונה הלא יציבה שלה, כשהפעם יצאה עם ניצחון חוץ משכנע על מכבי הוד השרון האחרונה. הפועל מגדל העמק פספסה הזדמנות להדבק לצמרת הגבוהה, כשנכנעה להצגה של ארז מרקוביץ' ברמת השרון, ואילו גור פורת רשם הופעת בכורה מוצלחת כשהוביל את אליצור רמלה לניצחון על אליצור קרית אתא.

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
נהריה נצמדו למקום הראשון. רועי חגאי/קובי אליהו

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 77:93

המשחק המרכזי של המחזור התקיים בעין שרה, והקבוצה של רועי חגאי המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה כשהביסה את רמת גן. הרבע הראשון עוד היה צמוד, כשעודד שעשוע ועמית תמיר הוליכו את רמת גן ליתרון 22:24, אלא שכאן נכנסו לעניינים קני לאוסון ונייט מילר ונתנו לנהריה יתרון 10 במחצית. גם ברבע השלישי המשיכה הקבוצה הצפונית במומנטום, כשגם גיא דותן וליאור שגב מככבים וירדה לדקות האחרונות ביתרון 53:72. דקות הסיום היו גארבג' טיים ארוך, כשגם בהם לא הצליחה רמת גן לצמצם. נייט מילר היה קרוב לטריפל דאבל מרשים עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, קני לאוסון הוסיף 25 ו-11 ריבאונדים, גיא דותן קלע 11 ואנטון שוטבין בבכורה הוסיף 9. ברמת דן בלט שון דניאל עם 18 נקודות.

הפועל קרית טבעון - הפועל גליל עליון 85:87

הפסד שני העונה לגליל עליון, שרצף שבעת הניצחונות שלה נעצר במבצר במשמר העמק. הקבוצה של זיו ברתנא פתחה את המשחק יוצא מן הכלל והובילה 14:30 בסוף הרבע הראשון, אלא שהיתרון הגדול הזה נסגר עד המחצית כשהקבוצה מכפר בלום ירדה ביתרון 40:42 בלבד. המשחק המשיך להיות צמוד עד לדקות הסיום, כשאריק ארטלי העלה את גליל ליתרון 79:85, דקה וחצי לסיום, אלא שכאן נכנס פרד האנטר לעבודה, כשקלע 6 מתוך 8 הנקודות הבאות של טבעון, כולל את סל הניצחון שנייה אחת לסיום. האנטר הוביל את קלעי טבעון, שנמצאת חזק בצמרת, עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. צ'ארלס הינקל הוסיף 20. בגליל עליון, שחסרה את דיוויד לאבו המצויין, בלט אריק ארטלי עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
הפסד שני העונה. אבישי גורדון/נמרוד סונדרס

מכבי הוד השרון - אליצור אשקלון 90:79

הקבוצה של הוד בן הרצל הובסה בשבוע שעבר בבית נגד עירוני נהריה, ולא נכנסה למשבר כשפגשה את האחרונה בטבלה. אשקלון גמרה את המשחק כבר אחרי הרבע הראשון, הובילה 11:25, ולא הביטה לאחור. היתרון של הקבוצה הדרומית כבר עבר את 20 נקודות ההפרש, אלא שאז שחקניו של אבנר יאור החלו לצמק ויצאו עם הפסד מכובד יחסית. גרג ט'ונדיק הוביל את אשקלון עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, קייסי מיטשל הוסיף 20 משלו. בהוד השרון בלטו שלושה: לואיס ג'ונסון עם 21 נקודות, ואיגור מאיור ואנתוני פישר עם 20 נקודות כל אחד.

הפועל מגדל העמק - א.ס רמת השרון 75:68

הפסד מפתיע לקבוצת הצמרת מהצפון. רמת השרון הגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים ובמומנטום שלילי, אבל יצאה מהעמק עם ניצחון גדול. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשבסוף הרבע השלישי הובילה מגדל העמק 54:55, אלא שאז הקבוצה של דן ג'י, שהופיעה ללא זרים להתמודדות, רשמה רבע מצוין אותו ניצחה 13:21, והתייצבה במרכז הטבלה. ארז מרקוביץ' הותיק הוליך את קלעי רמת השרון עם 18 נקודות, אליהם הוסיף 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אופיר פרחי הוסיף 15 משלו. את מגדל העמק הובילו צמד הזרים ג'ילברטו קלאבל ואנתוני גרלי שקלע 22 ו-19 בהתאמה.

אליצור רמלה - אליצור קרית אתא 69:76

ניצחון גדול לרמלה שרצף שני ההפסדים שלה נעצר מול הקבוצה הלא יציבה של שרון אברהמי. המחצית הראשונה היייתה שייכת לגמרי לקרית אתא, שהוליכה בהפרש דו ספרתי ברבע השני בדרך ליתרון 32:40 במחצית. המחצית השנייה הייתה של הרכש החדש של רמלה, גור פורת, שהשתלט על המשחק ביחד עם בן אלטיט, וביחד הם הצליחו להפוך את התוצאה בדרך לניצחון 69:76. פורת הוביל את קלעי רמלה עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, רוברט סאלי ואור איתן הוסיפו 11 כל אחד. מרפי הולווי הוביל את קלעי קרית אתא עם 16 נקודות ו-17 ריבאונדים.

מכבי באר יעקב - הפועל עפולה 84:70

אליצור יבנה - הפועל כפר סבא 89:91

גור פורת אליצור אשקלון. קובי אליהו
הופעת בכורה נהדרת ברמלה. גור פורת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully