וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אין שום סיבה שלא אשאר גם בעונה הבאה"

12.12.2013 / 22:40

המנהל הספורטיבי כבר חושב על העתיד, סוזה חגג את העלייה: ”עשינו הישג מדהים, גאה להיות חלק מזה”. ז'ילו החמיא: "מכבי מספיק איכותית בשביל לעבור עוד שני סיבובים"

צילום: אבי כהן

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) נקודת ציון היסטורית כשעלתה לראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי לשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית. הצהובים לא הציגו כדורגל גדול מול הרכב המחליפים של בורדו, ובכל זאת, פנדל של ערן זהבי בדקה ה-74 הספיק להם כדי לנצח 0:1 ולעלות מהמקום השני של בית ו' עם 11 נקודות. כעת פאולו סוזה ושחקניו יכולים לחגוג, ולעבור להתרכז במשימה הגדולה הבאה שלהם: הדרבי התל אביבי הגדול, שייערך ביום שני.

כל היריבות האפשריות של מכבי תל אביב בשלב הבא

מכבי תל אביב עשתה היסטוריה ועלתה שלב בליגה האירופית

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
ישחקו באירופה גם בפברואר. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

סוזה שחגג עם השחקנים את ההישג המצוין, אמר בסיום: "לא נתנו לנו הרבה סיכוי, אבל הבטחנו שנציג כדורגל טוב ושנשיג נקודות. היום מגיע לשחקנים קרדיט גדול וגם לקהל שלנו על התמיכה הנהדרת בתנאים האלה. זה לא היה משחק קל, הגשם והרוח הפריעו, אבל ראינו את הבגרות של השחקנים. עשינו הישג מדהים עם 11 נקודות ואני גאה בהם".

סוזה המשיך להחמיא לשחקנים: "התהליך המרכזי הוא שלהם ולכן אני תמיד רוצה שהם יחייכו ויהיו שמחים. הם עשו את הכול כמו שצריך ולכן אני מאוד מאוד שמח וכמובן גאה להיות חלק מזה . שיחקנו נגד יריבות בתקציבים אחרים, שווי שחקנים, זה רק מחזק את מה שהשגנו".

מכבי תל אביב תדע ביום שני מי תהיה היריבה הבאה שלה והמאמן הפורטוגלי אמר: "נרצה להיות אותה קבוצה ולא משנה מול איזה יריבה נשחק. אנחנו רוצים להביא גאווה לקהל שלנו ולכדורגל הישראלי. עכשיו כולם מסתכלים על הכדורגל הישראלי ועל הכדורגלן הישראלי אחרת ואני רוצה שזה יקרה גם בשני המשחקים הבאים".

על הדרבי אמר סוזה: "כרגע אני רוצה שהשחקנים שלי, כמוני, ייהנו מהרגע הזה. ממחר נתחיל לחשוב על הדרבי. זה רגע חשוב למועדון וצריך ליהנות ממנו".

מאמן בורדו, פרנסיס ז'ילו, סיכם: "הגענו בהרכב חלש יותר ולכן לא ראיתם את בורדו האמיתית. מכבי הייתה חלשה יותר מאשר במשחק בצרפת, אבל אני חושב שיש לה איכויות מספיקותכדי לעבור גם את השלב הבא ואולי אפילו שני שלבים. יש לה חלק התקפי איכותי מאוד ואין ספק שזאת קבוצה טובה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגג בסיום. סוזה/ברני ארדוב

השחקנים יקבלו מענק כספי מיוחד של יותר מעשרת אלפים דולר לשחקן, כפי שהובטח להם בתחילת הקמפיין, על צבירת יותר מתשע נקודות בשלב הבתים ובנוסף מענק כספי על ההעפלה לשלב הנוק אאוט. ערן זהבי סיכם: "אני שמח שעשינו את זה, כיוונו לכאן. אפילו שההגרלה הייתה קשה, האמנו. מגיע כל הכבוד לשחקנים ולצוות. מילה טובה לקהל שתמך ובא במזג אוויר כזה קשה. אני שמח שסיימנו את הבית עם ניצחון, הפנים קדימה. זה משדר ביטחון ואומר שהדרך שלנו טובה ואנחנו עובדים טוב באימונים. אני מקווה שזה ימשיך ככה ובליגה לא יהיה קל, העונה עוד ארוכה, אבל כל שחקן רוצה לעשות עונה אירופית ארוכה. הכדורגל שלנו מדבר בעד עצמו, שלטנו במשחקים, לא התגוננו ויצאנו למתפרצות".

עומרי בן הרוש הוסיף: "אנחנו חווים רגעים מאושרים מאוד, אף אחד לא חשב שנצליח לעשות 11 נקודות בשלב הבתים ואנחנו מאוד שמחים על זה. כל הקבוצה אחראית לזה, השחקנים, המאמן וכל הצוות שלו. אנחנו עובדים קשה וזה מגיע לנו. יש לנו מאמן שעושה רוטציה מעולה ואתם רואים את התוצאות. כל הרכב שעולה נותן מאה אחוז ויותר מזה. העומק של הספסל זה בעצם העוצמה והכוח שלנו". על הקהל שהגיע ותמך למרות מזג האוויר הקשה אמר שחקן ההגנה: "זה מדהים. עדיין לא ראיתי קהל כזה". על הדרבי אמר: "נתכונן כמו שאנחנו יודעים, יש כאן צוות מדהים והם יכינו אותנו הכי טוב שאפשר למשחק הזה".

ג'ורדי קרויף סיכם: "אני רוצה להודות לצוות המקצועי ולשחקנים שהצליחו להביא אותנו לרגע הגדול הזה. צריך להגיד מילים טובות גם לצוות של העונה שעברה, כי הוא גרם לכך שבעצם נהיה באירופה. עשינו הישג גדול ואנחנו תמיד רוצים לגדול ולהתפתח כמועדון. אם האוהדים האלה באים במזג אוויר כזה וקופצים ומעודדים ביציע בטירוף שראינו הערב בבלומפילד, הם כנראה ממש אוהבים את הכחול והצהוב ואת הקבוצה הזו, הקהל נתן תצוגה מדהימה וזה דחף אותנו להישגים. כמובן שנצטרך להמשיך ולשלב בין שתי המסגרות ולהמשיך את ההצלחות בליגה שלנו".

לגבי המשך דרכו אמר קרויף: "יש לי חוזה גם לעונה הבאה וכמובן שאני רוצה להישאר כאן. הבעלים יודע בדיוק מה אני רוצה ואני מאמין שאם נמשיך באותה הדרך, אין שום סיבה שלא אשאר גם בעונה הבאה".

קרלוס גרסיה עומרי בן הרוש חוגגים עם מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
ערב מרגש. בן הרוש עם גרסיה וסוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully