וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פאוס: "לא נשפר את חוזהו של מסי כל חצי שנה"

בספרד טוענים שהפרעוש ממורמר על כך שניימאר ורונאלדו מרוויחים יותר ממנו, אבל סגן נשיא ברצלונה מסרב לשדרוג שכרו

בתחילת חודש פברואר האריך ליאונל מסי את חוזהו בברצלונה עד 2018. אולם, מאז אותה חתימה, האריך גם כריסטיאנו רונאלדו את חוזהו בריאל והפך לשחקן בעל החוזה הגבוה ביותר בעולם. בנוסף, על פי דיווחים בספרד, ניימאר הברזילאי, שחתם בקיץ בקבוצה קיבל חוזה גבוה מהארגנטינאי שעל פי ההערכות משתכר כ-11 מיליון יורו לעונה.

חאבייר פאוס, סגן נשיא ברצלונה התראיין היום לתחנת רדיו בספרד, והתייחס לאפשרות שהקבוצה תשב שוב עם מסי ותהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה בקבוצה ואולי בעולם, כיאה לשחקן במעמדו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
משבר חדש בפתח? ליאונל מסי/GettyImages, Denis Doyle

"אני לא יודע למה אנחנו צריכים שוב לשבת עם מסי. אנחנו לא צריכים לשפר את החוזה שלו כל שישה חודשים", אמר פאוס בראיון שגרם לסערה לא קטנה בספרד. פאוס הוסיף גם שאין סיכוי שהקבוצה תמכור את מסי וזו לטענתו עוד סיבה מדוע הקבוצה לא צריכה שוב לפתוח את חוזהו של השחקן.

מי שכן צפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב הוא הבלם ג'רארד פיקה שחוזהו בקבוצה מסתיים ב-2015. "אנחנו מתכננים להציע חוזה חדש לפיקה והוא יוצג בפני סוכנו בקרוב", הוסיף פאוס.

בתוך כך, ברצלונה עדיין עובדת על חוזה חדש לאנדרס אינייסטה, ושיחות החלו גם עם הבלם הצעיר מארק בארטרה, מרטין מונטוניה המגן וטוני סאנאבריה הצעיר - כולם הוזכרו כמועמדים לעבור לשחק באנגליה.

גארת' בייל ריאל מדריד מול ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
הבא בתור בשולחן המו"מ. ג'רארד פיקה, משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully