וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אביו של גונדואן נפגש עם נציגי ברצלונה

לפי התקשורת הספרדית, הקטלאנים חזק במרוץ אחר קשר דורטמונד, בו מעוניינות גם ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וארסנל

שחקן בורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן חוגג בגמר ליגת האלופות. רויטרס
קאמפ נואו או ברנבאו? גונדואן/רויטרס

בחודשים האחרונים דווח שריאל מדריד מחזרת אחר קשר דורטמונד, אילקאי גונדואן. באותם דיווחים פורסם שגם מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות בקשר. היום (שלישי), לפי התקשורת הספרדית, גם ברצלונה נכנסה למלחמה על שירותיו של הקשר.

ברצלונה מעוניינת לצרף את גונדואן, שחוזהו בקבוצה הגרמנית מסתיים ביוניר 2015. לפי הדיווחים, אביו של הקשר שהה בברצלונה מספר ימים, במהלכם נפגש עם נציגי ברצלונה. "בספורט" הספרדי נכתב שלמרות שנראה שההגעה של גונדואן למדריד נראתה צפויה, כעת זה לא המצב.

גונדואן סובל מפציעה בגב ולא שיחק מאז אוגוסט. העונה השתתף רק במשחק בונדסליגה אחד, ואף כבש במשחק הסופרקאפ, ב-2:4 על באיירן מינכן.

אתמול פורסם בספרד שגם דימיטאר ברבאטוב ברשימת הרכש של ברצלונה. מועמדותו התחזקה לאחר שהבהיר לקבוצתו הנוכחית, פולהאם, שברצונו לעזוב כבר בינואר. ברבאטוב כבש העונה שני שערים ב-14 הופעות במדי הקוטג'רס, וברזומה שלו נמצאות ארבע עונות במנצ'סטר יונייטד ושלוש בטוטנהאם, אליה הגיע מלברקוזן, ובסך הכל הוא כבש 92 שערים ב-221 משחקים בפרמיירליג.

ברצלונה מדורגת במקום הראשון בלה ליגה, עם 40 נקודות מ-15 משחקים. היא מוליכה את הטבלה בגלל הפרש שערים עדיף על אתלטיקו מדריד (33+ לעומת 31+).

צפו: פעילי גרינפיס גנבו את ההצגה במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד

גם ברבאטוב מועמד לברצלונה

דני אלבס: "זה קרקס אם רונאלדו יזכה בכדור הזהב"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully