וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ממתינה לשירזי, 4 שחקנים יגיעו בינואר

המאמן מצפה לאישור מרופאיו, גם דוד ועטר מועמדים. כעס בקבוצה על השופט: "קיפח אותנו". אור ברוך ייעדר חודשיים

one

בני יהודה רשמה אמש (שבת) את הפסדה התשיעי העונה, כשנוצחה 2:0 על ידי מכבי חיפה בבלומפילד. הזהובים ששקועים כעת עמוק במקום האחרון בטבלה, רשמו משחק 11 ברציפות ללא ניצחון. השחקנים של יעקב אסייג, המאמן הזמני של הקבוצה, עמדו טוב בעיקר במחצית הראשונה, אך גילו סף שבירה נמוך ביותר, בעיקר לאחר ספיגת השער הראשון מרגליו של רובן ראיוס בפתיחת המחצית השנייה.

בקבוצה נשמעו טענות קשות כלפי הקוון שבתאי נחמיאס, שלא זיהה נבדל במהלך בישול השער של אלון תורג'מן לראיוס. "ככה זה, הכל הולך הפוך נגדנו", אמרו בקבוצה. "כשאתה לא טוב גם השריקות הולכות נגדך וחבל שהשופט קיפח אותנו בצורה כזו. אנחנו חייבים להתעשת ומהר. אין יותר מדי מה להגיד. המצב רע מאוד. אם לא נתעורר בזמן נרד ליגה, חד משמעית".

אם לבני יהודה חסרו צרות, אז במהלך הלילה התברר כי החלוץ אור ברוך, סובל משבר בעצם המסרק בכף רגלו והוא צפוי להיעדרות של חודשיים. ברוך שנפצע בסביבות הדקה ה-80, בעת ניסיון בעיטה לשער, ספג כניסה משחקן הגנה חיפאי ובסיום המשחק הובהל לצילום בבית החולים, שם נתברר כאמור כי הוא סובל משבר ברגלו. כזכור נפצע גם קסטוטיס איבשקביצ'יוס לפני כחודש וגם הוא סובל משבר בקרסולו.

שחקן בני יהודה אור ברוך חוגג שער. קובי אליהו
הצילום גילה שבר. אור ברוך/קובי אליהו

הבעלים משה דמאיו ממתין לקבל תשובה מהמאמן ניצן שירזי שהפך למועמד המוביל לעמדת המאמן. הגעתו של שירזי תלויה בקבלת תוצאות בדיקות חשובות שהוא עובר בנוגע למצבו הבריאותי ובמידה ורופאיו יאשרו לו, הוא ישוב לקבוצה בה אימן חמש עונות. פרטי העסקתו של שירזי כבר סוכמו עקרונית, כפי שפורסם בוואלה! ספורט ותשובתו אמורה להגיע היום או מחר. בכל מקרה ישאר יעקב אסייג בעמדת עוזר המאמן ומאמן השוערים, כאשר דרור שמשון ימשיך כמאמן הכושר של הקבוצה.

במידה והגעתו של שירזי לא תתאפשר בסופו של דבר, מוזכרים פרדי דוד וראובן עטר כאופציות הבאות בתור ואחד מהשניים יקבל פנייה מהבעלים דמאיו. בכל מקרה וללא קשר לזהות המאמן שיוחתם מתכוון דמאיו לשחרר תקציב נוסף להבאת שחקנים בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. "רק שיגיע כבר הראשון בינואר כי אנחנו חייבים להתחזק", אמרו במועדון. הכוונה נכון לעכשיו היא לצרף לפחות ארבעה שחקנים, מתוכם שני זרים במקומם של יורו לאמין ואדם הרפקה שיקבלו הודעת שחרור, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בקבוצה יחפשו בלם מהיר, עם עדיפות לבלם ישראלי ולא זר, במידה ויהיה אחד כזה בחלון ההעברות ובנוסף קשר ועוד שני שחקנים לחלק הקדמי. שמו של דינו אנדלובו הוזכר כמועמד, אם כי השחקן שצפוי להיות משוחרר ממכבי חיפה, מחזיק גם בהצעה מפולין. בנוסף רוצים בשכונה להנחית חלוץ זר נוסף בעל שיעור קומה, ומתכוונים להקצות סכום כסף גדול לעמדה זו. ברשימת השמות הישראלים הוזכרו משה לוגסי, שי אבוטבול ורן יצחק שלא מוצאים מקום בקבוצותיהם.

בקבוצה החליטו להגיש ערעור על עונש הרדיוס שספגו בבית הדין, בעקבות הנהמות לעברו של אפרים טקה במשחק ההפסד לרמת השרון בשבוע שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully