וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה ללברקוזן, 0:7 לבאיירן

סגנית האלופה נוצחה 1:0 בביתה ומפגרת כבר בעשר נקודות בפסגה. יונג מין סון כבש את שער הניצחון. האלופה פירקה את ורדר ברמן, ריברי חזר בסטייל עם צמד ושני בישולים, הבווארים עם 40 משחקי ליגה ללא הפסד וניצחון חוץ מהגבוהים בהיסטוריה

פגרת החורף כבר נראית באופק, אבל באיירן מינכן לא מתכוונת לעצור. האלופה ומוליכת הטבלה דרסה הערב (שבת) 0:7 את ורדר ברמן בחוץ ורשמה את ניצחון החוץ השלישי הכי גבוה בתולדות הליגה וכמובן משחק 40 ללא הפסד בבונדסליגה. הפער שלה על פני דורטמונד סגניתה עלה לעשר נקודות אחרי שזו הפסידה בביתה 1:0 ללברקוזן השנייה. קצת מאחור, בורוסיה מנשנגלדבאך שמרה על מאזן מושלם בבית ועל המקום הרביעי עם 1:2 על שאלקה החמישית.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
הסתדר מצוין גם בלי רובן. פרנק ריברי/AP

ורדר ברמן - באיירן מינכן 7:0

איזו הצגה של באיירן מינכן. אלופת אירופה הלוהטת סופרת כבר 40 משחקי ליגה ללא הפסד ועוד עשויה להגדיל את יתרונה בפסגה, בהתאם לתוצאת המשחק בין השנייה לברקוזן לשלישית דורטמונד. אריאן רובן אמנם נפצע וייעדר בששת השבועות הקרובים, אבל פרנק ריברי חזר להרכב ועשה זאת בסטייל כשהוביל את באיירן לשביעייה מרשימה. הצרפתי פרץ משמאל והעביר כדור רוחב, אותו דחק אסאני לוקימיה לשערו הוא בדקה ה-21. שש דקות לאחר מכן נגח הבלם דניאל ואן בויטן את השני לרשת של ורדר ברמן אחרי כדור חופשי של טוני קרוס, ובדקה ה-38 ריברי הבקיע את השלישי בקלות הודות למסירה של תומאס מולר. הצרפתי הוסיף אסיסט גדול למריו מנדז'וקיץ' בדקה ה-60, מולר הוסיף בדקה ה-69 ומי אם לא ריברי השלים צמד שמונה דקות לסיום. נגמר? לא לפי מריו גצה המחליף, שנעץ את המסמר השביעי במארחת האומללה. ברמן, בעשור הקודם סוג של אלטרנטיבה לבאיירן, ספגה עוד השפלה ונותרה ללא ניצחון ביתי מול הבווארים מאז אוקטובר 2006.

יונג מין סון חוגג עם שטפן קיסלינג שחקני באייר לברקוזן. רויטרס
שחקני לברקוזן מברכים את יונג מין סון אחרי השער./רויטרס

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 1:0

אחרי שראתה את באיירן מינכן כובשת שביעיה ופותחת על פניה פער של 10 נקודות בפסגה, דורטמונד עלתה למשחק הזה בידיעה שהיא חייבת ניצחון אך לצערה עמדה מולה לברקוזן השנייה שהשיגה ניצחון ענק בסיגנל אידונה פארק וצימקה את הפער מבאיירן בפסגה לארבע נקודות בלבד. האורחים חסרו במשחק הזה את כוכבם סידני סאם, אבל יונג מין סון הקוריאני הלוהט העלה אותם ליתרון כבר אחרי 18 דקות מבישול של גונסאלו קסטרו. בדקה ה-80 נותרה לברקוזן בעשרה שחקנים אחרי שאמיר ספאחיץ' הבלם ראה אדום אחרי כניסה גסה ברוברט לבנדובסקי, אבל בתוספת הזמן גם דורטמונד נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה די מפוקפקת של סוקרטיס הבלם בצהוב שני והמשחק הסתיים בניצחון גדול לאורחים. זה היה הפסדה השלישי של דורטמונד בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, משהו שלא קרה לה כבר הרבה מאוד זמן ונכון לעכשיו חלום האליפות נראה רחוק מתמיד. לברקוזן מנגד יכולה לראות את עצמה כאלטרנטיבה העיקרית לבאיירן מינכן במאבק על התואר.

סוון בנדר, שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
החלים ואמור לפגוש את אחיו התאום. סוון בנדר/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 1:2

המאבק על המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, הסתיים בניצחון שישי ברציפות של מנשנגלדבאך, ששמרה על מאזן מושלם במשחקי הבית וכבר מתחילה לכוון גבוה יותר. ג'פרסון פרפאן אמנם העלה את שאלקה ליתרון בפנדל בדקה ה-17, אבל רפאל המצוין השווה עם טיל מ-22 מטרים לחיבורים בחלוף שמונה דקות ומקס קרוזה השלים את המהפך עם פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי שבנדיקט הובדס הורחק. הפער בין הקבוצות צמח לשבע נקודות.

משחקים נוספים:

נירנברג - מיינץ 1:1
לנירנברג: פר נילסון (5). למיינץ: שינג'י אוקזאקי (75)

שטוטגרט - האנובר 2:4
לשטוטגרט: מרטין הרניק (13), ודאד איבישביץ' (32), איברהימה טראורה (52), קונסטנטין ראוש (84). להאנובר: ארתור סובייך (28), סאליף סאנה (31)

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 2:1
לפרנקפורט: חוסלו (48). להופנהיים: סוון שיפלוק (46), רוברטו פירמינו (51)

המבורג - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: אנדרה האן (18)

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים עם רפאל. GettyImages
מנשנגלדבאך עדיין מושלמת בבית. רפאל עם החברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully