וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בורדו: "אממן ארוחה לשחקן שיכניע את אניימה"

פרנסיס ז'ילו מצא דרך מקורית לנסות ולהכניע את שוער ליל, שמאיים לשבור את שיאו של חברו גאטן הואר מ-1993

וינסנט אניימה, שוערה של ליל הצרפתית, ממשיך לשבור שיאים. השוער שכיכב בעבר בליגה הישראלית שמר ביום שלישי על רשת נקייה בניצחון 0:1 על מארסיי ועלה למקום השני בתולדות הליגה הצרפתית עם 1035 דקות ללא ספיגה.

וינסנט אניימה שוער ליל מול מארסיי. רויטרס
ישבור את השיא? אניימה/רויטרס

השוער רחוק כעת 141 דקות בלבד משיא כל הזמנים ששייך לגאטן הואר, שוער בורדו ששמר על רשת נקייה 1,176 דקות בעונת 1992/93. בצרפת שוברים את הראש כיצד להכניע את התמנון הניגרי ומאמן בורדו פרנסיס ז'ילו, היריבה הבאה של ליל, מצא דרך מקורית להכניס מוטיבציה בשחקניו להכניע את השוער.

ז'ילו, שנחשב לחברו הקרוב של גטאן הואר המחזיק בשיא כל הזמנים, הבטיח לממן ארוחה לשחקן שיכניע את וינסנט אניימה ביום ראשון ויציל את השיא של חברו. "אני רוצה להציל את השיא של חבר שלי", אמר מאמן בורדו במסיבת עיתונאים והוסיף: "אני רוצה לשלם לשחקנים שלי על הארוחה ומקווה מאוד שגאטן הואר ישתתף בארוחה הזו".

פרנסיס ז'ילו מאמן בורדו. GettyImages
התמריץ שלו יעבוד? פרנסיס ז'ילו/GettyImages

הפעם האחרונה שבה אניימה ספג שער בליגה הצרפתית הייתה אי שם בספטמבר במשחק הביתי מול ניס בו הפסידה הקבוצה 2:0. מאז אותו הפסד, השוער נמצא ברצף של 11 משחקים ללא ספיגה וזה כולל מפגשים מול מונאקו ומארסיי החזקות.

ומה אניימה עצמו אומר על השיא שבדרך? השוער התראיין לאחר המשחק הנהדר שלו מול מארסיי, שבו הוא רשם שלוש הצלות גדולות, ואמר ל"לאקיפ" הצרפתי: "אני חייב להגיד את האמת: אני לא סופר את הדקות ואני לא מסתכל על השיאים. זה לא אכפת לי. אם זה לא יקרה, לא קרה כלום". המראיינים בצרפת התעניינו לגבי סוד ההצלחה שלו, והוא השיב בלי להסס: "כל עוד אלוהים ימשיך לעזור לי, אני אצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully