וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בכדורגלן שהגיע לגמר אמריקן איידול

מוכשר, ולא רק על המגרש. קווין ווקר (24) קשר סנדסבאל מהליגה השנייה בשבדיה כבש את המסך וכמעט עלה ליגה

התוכנית "אמריקן איידול" כבשה בשנים האחרונות את העולם, כשהזמרים המובילים בה הפכו בין רגע לכוכבי תרבות בזכות הביצועים הנהדרים שלהם. לרוב הזמרים הללו יש סיפור רקע מעניין, אבל לקווין ווקר, שיופיע מחר (שישי) בגמר תוכנית "אמריקן איידול" השבדית יש סיפור ייחודי. הזמר בן ה-24 זכה ללא מעט מעריצים דווקא בזכות העובדה שהוא משמש כקשר קבוצת סנדסבאל מהליגה השנייה, שכמעט ועלתה העונה לליגה הראשונה.

"מה שקורה לי בזמן האחרון זה כמו לחגוג יום הולדת בכל יום", אמר ווקר לאתר "גול" בזמן הפסקה במהלך החזרות לתוכנית הגמר, "החברים שלי לקבוצה נהדרים. לא החמצתי אף אימון לאורך כל התקופה, אבל לא יכולתי לשלב בין כדורגל למוזיקה בלי העזרה של המועדו"

ערוץ הטלוויזיה השבדי, TV4, שמשדר את התוכנית וכמו כן את משחקי הליגה השנייה בשבדיה, שם כידוע פרץ לתודעה זלאטן איברהימוביץ', עורר זעזוע כאשר החליט להעביר את משחקי קבוצתו של ווקר כדי שלא יתנגשו עם שידורי התוכנית. המעבר הפריע לכמה מהקבוצות בליגה השנייה, שאמרו שהערוץ עושה צחוק מהליגה. בסופו של דבר הטקטיקה הזאת השתלמה, כאשר בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית הרייטינג של הופעותיו של ווקר הגיעו לשיא והביאו אותו עד לגמר הגדול.

צפו בביצוע המרגש של קווין ווקר בתוכנית

ובשער שלו מלפני חודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully