וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי במו"מ עם מכבי ראשון לציון

4.12.2013 / 19:38

הקבוצה מעיר היין פנתה למכבי תל אביב כדי לנהל מגעים עם הגארד, שעשוי להצטרף לשורותיה לאחר משחק הליגה ביום שני

מכבי ראשון לציון פנתה בימים האחרונים למכבי תל אביב בבקשה לקבל לשורותיה את הרכז יובל נעימי. לוואלה! ספורט נודע כי הגארד, שקיבל דקות מועטות מאוד בליגה מדיוויד בלאט מתחילת העונה ונראה בהן בכושר טוב, מנהל באמצעות נציגיו מגעים עם הקבוצה מעיר היין שעושה מאמצים כדי לצרפו כבר לאחר משחק הליגה בין הקבוצות ביום שני. נעימי נמצא ביחסים מצוינים עם מאמנה של ראשון לציון, מתן חרוש, שהיה בצוות האימון של הפועל ירושלים כשהשחקן שיחק בקבוצה.

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצא קבוצה חדשה? יובל נעימי/ברני ארדוב

כזכור, גלבוע/גליל ניסתה להשאיל ממכבי תל אביב את נעימי לפני כחודש, אך לאחר שקבוצות ליגת העל פנו בנושא זה ליועץ המשפטי, שכן שחקן מעל גיל 26 לא יכול להיות מושאל, הוחלט שאם השחקן יעזוב את הצהובים זה יהיה רק לצמיתות. בין המתנגדים הגדולים להשאלתו של נעימי לגלבוע/גליל היה יו"ר ראשון לציון יצחק פרי. לאחר מכן ניסתה גלבוע להחתים את השחקן עד לסיום העונה, כשבמקביל הוא היה אמור להיות משוחרר משורות הצהובים, אך ללא הצלחה.

נעימי בן ה-28 שיחק בעונה שעברה במדי טריומף מוסקבה הרוסית בשורותיה העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות, 2 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים ביורוקאפ. בליגה הרוסית העמיד ממוצעים של 8 נקודות, 2 אסיסטים ו- 1.3 ריבאונדים למשחק. נעימי גדל בנוער של הפועל ירושלים, ושיחק בעברו תחת עופר ברקוביץ' באשקלון ובגבעת שמואל. נעימי היה מבוקש גם בעבר במכבי תל אביב, אך החליט להישאר בסופו של דבר בהפועל ירושלים. בשני משחקים במדי מכבי תל אביב הוא קלע 4 נקודות בממוצע למשחק.

ראשון לציון פתחה את העונה הנוכחית לא טוב, כשלאחר ניצחון במחזור הפתיחה הפסידה הקבוצה שישה משחקים רצופים והיה נראה כי הקבוצה בדרך הבטוחה לליגה השנייה. בשבועיים האחרונים הצליחו השחקנים של מתן חרוש לנצח בבית את בני הרצליה ובשבוע שעבר את הפועל אילת, ועלו מעל הקו האדום. ביום שני תתארח ראשון לציון ביד אליהו אצל מכבי תל אביב.

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
נמצא ביחסים טובים עם נעימי. מתן חרוש/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully