וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”לא צריך את כדור הזהב כדי לדעת שאני הטוב בעולם”

זלאטן, שלא מועמד לזכות בפרס, סיפק ציטוט נוסף לפנתיאון. בפנים: כל ההתבטאויות המפוצצות של זלאטן בשנה האחרונה

זלאטן איברהימוביץ' מרבה לצאת לאחרונה בהצהרות מפוצצות. כשההכרזה על הזוכה בכדור הזהב מתקרבת, לאיברה שלא נכלל ברשימה הסופית של המועמדים לזכייה בפרס, יש עדיין מה להגיד. אתמול (רביעי), אחרי שכבש במשחקו ה-100 בליגת האלופות והוליך את את פריס סן ז'רמן לניצחון 1:2 על אולימפיאקוס, הוא סיפק ציטוט נוסף לפנתיאון.

"אני לא צריך את הפרס הזה כדי לדעת שאני השחקן הטוב בעולם", ירה בסיום. "זה לא משהו שאני חושב עליו וזה בכלל לא חשוב לי". זלאטן הגיע אתמול לשמונה שערים בשלב הבתים והשווה את השיא בליגת האלופות, כדי להיכנס לשורה אחת עם רוד ואן ניסטלרוי, הרנן קרספו, פיליפו אינזאגי ואחד בשם כריסטיאנו רונאלדו.

ושמישהו ינסה לעצור אותו: צפו בריאיון של זלאטן

כאמור, הדברים הללו מצטרפים להתבטאויות האחרונות של איברהימוביץ' שאומנם תמיד שפע ביטחון עצמי, אך בשנה האחרונה, לצד כמה שערים פשוט מופלאים ויכולת נהדרת על המגרש, הוא שובר את השיאים של עצמו מחוצה לו.

הנה ציטוטים נבחרים שלו בשנה האחרונה:

"אלוהים? אתה מדבר איתו עכשיו"

"המונדיאל צריך אותי יותר מאשר את רונאלדו"

"מסי גמד שלא מגיע לשוקולד, רונאלדו שחצן"

"אני אגדה חיה"

בחודשים האחרונים זלאטן אף הצית מחדש את האש סביב היחסים הרעועים בינו בין פפ גווארדיולה, לאחר שבריאיון בגרמניה אמר כי "פפ מאמן מצוין, אך כאדם הוא פחדן חסר ביצים". כזכור, זלאטן וגווארדיולה התנצחו בעקבות פרסום את האוטוביוגרפיה שלו, "אני הוא זלאטן", בה סיפק כמה התבטאויות שערורייתיות בעיקר בכל הנוגע לתקופה הקצרה והמאכזבת בברצלונה תחת המאמן הקטלאני.

אגב, בזכות שער הניצחון של אדינסון קבאני אמש בדקה ה-90 פריס סן ז'רמן הבטיחה את העפלתה לשלב הבא בליגת האלופות. זלאטן מחכה כעת בקוצר רוח להגרלה: "המטרה הראשונית שלנו הייתה להעפיל משלב הבתים ועשינו את זה. עכשיו נחכה להגרלה כדי לראות מול מי נשחק ואז אז, נתאמן ברצינות כדי להיות מוכנים למשחק הבא".

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה. Thorsten Wagner, GettyImages
גם הוא היה ברשימת החיסול של זלאטן השנה. גווארדיולה/GettyImages, Thorsten Wagner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully