וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלאס בנדטנר: "סתום את הפה או שאני אאנוס את אשתך"

ניקלאס בנדטנר נעצר השבוע אחרי שנתפס בועט בדלתות ומנפץ חלונות סמוך לביתו. אחד השכנים טען כי חלוץ ארסנל איים עליו

חלוצה הדני של ארסנל ניקלאס בנדטנר ממשיך להסתבך: אחרי שביום שלישי דיווחו כלי תקשורת באנגליה שהשחקן נעצר אחרי שנתפס על ידי המשטרה כשהוא בועט בדלתות חדר הכושר הסמוך לביתו ומנפץ את חלון הדירה שלו בלונדון, כעת מדווח "סאן" הלונדוני על הסתבכות חדשה באותו אירוע. על פי מספר עדי ראייה, בנדטנר וחבריו דפקו על דלתות השכנים. אחד מהם פתח את החלון ובירר מה רצונו של שחקן ארסנל, וסירב לפתוח לו את הדלת. בתגובה אמר לו הדני על פי הדיווח: "סתום את הפה או שאני אאנוס את אשתך!".

ניקלאס בנדטנר שחקן ארסנל לפני מייקל אסיין שחקן צ'לסי. GettyImages
הולך ומסתבך. בנדטנר/GettyImages

שכנים נוספים סיפרו על התנהגות אלימה מצד בנדטנר וחבריו. אחת השכנות ציינה: "זה היה מפחיד מאוד. בעלי עובד במשמרות לילה. הוא לא היה בבית, אני פתחתי את הדלת וחשבתי שזה בעלי. מה היה קורה אם הייתי נותנת להם להיכנס? הם היו נכנסים לדירה שלי? הייתה לו חזות זרה, אבל אני לא יכולה להגיד בדיוק מי זה היה. היה חשוך בחוץ. הייתי המומה ולא הייתי עצמי באותו שלב".

מה שהזוי עוד יותר הוא שבנדטנר יצר לעצמו גרסה וניסה להסביר את התנהגותו ומעצרו, כשפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את הדברים הבאים: "אחרי הניצחון שלנו בשבת על סאות'המפטון, יצאתי עם המשפחה והחברים שלי לארוחת ערב. אחרי ארוחת הערב רצינו כולם לצאת לשחייה לילית בחדר הכושר שלי ולכן החלפנו לבגדי ים והבאנו מגבות. כשהגענו לחדר הכושר, המפתח שלי שינה את הצבע מאדום (נעול) לירוק (פתוח), אבל הדלת נותרה סגורה. חשבנו שהדלת תקועה ולכן ניסינו לפתוח אותה וזה גרם לקצת נזק. התנצלתי על אי הנוחות בפני השכנים שלי ושילמתי על הנזק שנגרם. לא גרמנו לשום נזק נוסף בבניין. הנושא נסגר במשטרה ואני ממשיך להתמקד במשחק שלנו".

מי שהגיב בגיחוך לדברים הוא שכן אחר של בנדטנר, שאמר: "זה מגוחך. הבריכה נסגרת בשמונה בערב בסופי שבוע. הוא גר כאן כבר חמש שנים. אתם באמת חושבים שהוא היה צריך לשחות באחת בלילה והופתע למצוא את הדלת נעולה? אני רוצה שהוא יעוף מהבניין ואני אבהיר את העמדה הזו לבעל הבית". המשטרה כאמור החליטה לסגור את התיק והבהירה: "הנושא סגור מבחינתנו. הנושא לא יגיע למשפט או להעמדה לדין על ידי המשטרה. בנדטנר היה בתשאול, נעצר ושוחרר לאחר מכן".

זו כמובן לא ההסתבכות הראשונה של חלוץ ארסנל. רק בחודש מרץ השנה הדני הושעה לחצי שנה ממדי הנבחרת אחרי שנתפס נוהג בשכרות בקופנהאגן, ולמרות שהוא התנצל על התנהגותו, ההתאחדות הדנית מאסה בהתנהגות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully