וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: משה סיני התפטר, ייטב לוזון מונה למחליפו

24.11.2013 / 8:05

המאמן נפגש היום עם ההנהלה והודיע לה על עזיבתו, שעליה ועל הכוונה למנות את עוזרו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במועדון גילו שלמאמן הנוער קובי רפואה אין תעודת פרו, והציעו לו לאמן יחד עם בנו של אבי לוזון, אך רפואה סירב

one

בבוקר שאחרי התבוסה לבני סכנין, חילופי מאמנים במכבי פתח תקוה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בהנהלת הקבוצה החליטו להיפרד ממשה סיני ולמנות במקומו את ייטב לוזון יחד עם שחקן העבר ומאמן הנוער קובי רפואה. הבוקר (ראשון) הודיע מנהל הקבוצה איציק לוזון לעוזר המאמן על קבלת התפקיד וייטב לוזון מונה למאמן מכבי פתח תקוה, וזאת לאחר שסיני נפגש עם ראשי המועדון והודיע להם כי החליט להתפטר מתפקידו. לאחר שהודיע על התפטרותו, סיני נפרד מהשחקנים.

הלילה התברר כי רפואה לא מחזיק בתעודת פרו מטעם ההתאחדות לכדורגל ולכן אם יאמן, הוא יצטרך לעמוד על הקווים לצד לוזון, שכן מחזיק בתעודה כזאת. הבעיה: לרפואה כבר הוצע להיות מאמן לצדו של לוזון אבל הוא סירב לבקשה ואף סירב להיות עוזרו של ייטב לוזון.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הנושא הכספי משחק תפקיד חשוב. משה סיני הבוקר/ברני ארדוב

במועדון אישרו שגם הפן הכלכלי משחק תפקיד חשוב בהחלטה הזאת. שחקני הקבוצה לא קיבלו את משכורות חודש אוקטובר, מה שמעיד על הלחץ הכלכלי, ואם זה לא מספיק, פיטורי סיני יעלו למועדון בפיצויים. מי ששימש יו"ר הקבוצה בעבר, שינו זוארץ, הוא אחד האנשים שדאג לאחרונה לייצב את המועדון מבחינה כלכלית, למרות שביקש להישאר מחוץ לגדר בכל הנוגע להגדרת התפקיד שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נכנס לאתגר. ייטב לוזון הבוקר/ברני ארדוב

הבוקר: אלרואי כהן לוועדת משמעת

ואם הצרות המקצועיות לא מספיקות, למועדון יש גם נושאי משמעת לטפל בהם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, הקשר אלרואי כהן לא התעורר לאימון המסכם ובמועדון הוחלט להשעותו מהסגל למשחק, כאשר הוא יוזמן היום לוועדת משמעת פנימית שתכלול את המנכ"ל איציק לוזון ומנהל הקבוצה עמי פאן. שיחה ראשונה בעניין נערכה עם הקשר וללא קשר לעתידו של סיני ההערכה היא שיוטל עליו קנס כספי אך הוא יחזור לסגל לקראת המשחק הקרוב בבאר שבע.

"הבאנו חמישה זרים חדשים לקבוצה ושחקנים בכירים כמו רועי דיין, דיא סבע, אלרואי כהן ופדרו גלבאן, וגם כמה שחקנים צעירים לעיבוי הסגל, אבל שום דבר לא עבד. הקבוצה נראית קטסטרופה", אמר גורם בכיר במועדון אמש. "אף אחד לא יכול לומר שהקבוצה הזאת לא מספיק טובה להישאר. אחרי הניצחון על בני יהודה חשבו שהכל יתחבר לנו, אבל אז בא ההפסד למכבי חיפה ומאז לא יכולנו לנצח. אם לא ננצח בבית את בני סכנין, אז את מי ננצח?". מעמדו של סיני, חשוב לציין, התערער עוד לפני אותו ניצחון (היחיד העונה) על בני יהודה במחזור החמישי. הניצחון ההוא החזיר מעט צבע ללחיים של בכירי המועדון, אבל מאז חלה תפנית במצב הקבוצה שסיימה חמישה משחקים ללא ניצחון ומאז תחילת העונה לא ניצחה משחק בית.

שחקני הקבוצה התבקשו אתמול שלא להתראיין ומיהרו לצאת מהאצטדיון. אחד מהם אמר: "השחקנים חסרי ביטחון, הקבוצה לא עומדת טוב על המגרש. אתה שואל אם צריך זעזוע? לא רק המאמן אשם, כולם אשמים. הבעיה היא שאת הסגל, לפחות כרגע, אי אפשר להחליף".

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
יספוג קנס כספי? אלרואי כהן/ניב אהרונסון
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה לשעבר. ברני ארדוב
זה שהולך. משה סיני/ברני ארדוב
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
וזה שמגיע. ייטב לוזון/ברני ארדוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully