וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "מתסכל, אבל בני יהודה היא קבוצת תחתית"

האוהדים קיללו את מאמן הזהובים שאמר לאחר עכו: "העתיד שלי ורוד, יכול להוציא את העגלה מהבוץ". נעים: "נתנו מחצית ענקית"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

שעות לא פשוטות עבר על אנשי בני יהודה לאחר ההפסד 3:2 הערב (שבת) להפועל עכו. האוטובוס של הקבוצה יצא בליווי משטרתי בזמן שכמאה אוהדים קיללו את דרור קשטן והשחקנים ודרשו מהמאמן להתפטר. הזהובים נראו רע מאוד לאורך מרבית המשחק מול הקבוצה מהצפון, והצליחו לצמק רק בחמש הדקות האחרונות, מה שלא הספיק להם עבור הנקודה.

אוהדי בני יהודה קוראים לפיטוריו של דרור קשטן. אדריאן הרבשטיין
לא מוכנים למצב הזה יותר. אוהדי בני יהודה מקללים את קשטן/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני יהודה, דרור קשטן אמר בסיום: ?זה מתסכל שאנחנו עובדים קשה באימונים ואז יש 45 דקות כל כך עלובות. הקאמבק לא מרשים אותי. בני יהודה היא קבוצת תחתית וככה נצטרך להתייחס למשחקים. זה היה משחק על שבע נקודות ואסור היה לנו להיראות ככה?. על האוהדים אמר קשטן: ?האוהדים תפקידם לעודד. הם עשו את כל הדרך כדי לראות קבוצה רצינית ובטח לא כמו שנראינו היום. בינואר בני יהודה תצטרך לחשוב היטב מה היא עושה?. כשנשאל על עתידו אמר המאמן :?אני רואה את העתיד שלי ורוד, כי אני חושב שאני עוד צעיר. אני בטוח שאני יכול להוציא את העגלה מהבוץ. בכל מקרה אשב עם ההנהלה ונחליט ביחד מה עושים".

לעומת בני יהודה, בהפועל עכו היו כצפוי מרוצים משלוש הנקודות, אך פחות מהעובדה שהקבוצה נרדמה מעט ברגעי הסיום. "המחצית הראשונה הייתה ענקית, אבל במחצית השנייה הלכנו אחורה", אמר מאמן הקבוצה, יובל נעים והחמיא לשוער שלו, שמנע שני שערים בשניות הסיום: "דודו גורש הוא שוער ואדם ענק והניצחון היום הוא קודם כל שלו. חבל שספגנו ככה. אם מישהו היה נכנס לחדר ההלבשה הייתם יושבים שהפסדנו 5:0".

נעים המשיך ואמר: "לקבוצת תחתית אין אוויר, וכל משחק הוא לגופו. כדי להישאר בליגה אסור להסתפק בתיקו וצריך לנצח משחקים וככה הגענו היום". על גיא דיין שזעם על כך שהחולף אמר נעים: ?אין שחקן שאוהב להתחלף. האמת היא שעכשיו, אחרי המשחק אני יכול להגיד שגם אני לא אוהב את החילוף הזה?.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
מחצית אחת ענקית, השנייה הרבה פחות. נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully