וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין מיטשל תובע את מכבי ראשון לציון

20.11.2013 / 16:00

השחקן ששוחרר תובע 100 אלף דולר, לאחר שלטענתו חתם על חוזה ללא אפשרות יציאה. שמוליק ברנר מונה לעוזר המאמן

דווין מיטשל הגיש היום (רביעי) תביעת בוררות כנגד מכבי ראשון לציון ששחררה אותו משורותיה לפני כחודש באמצעות עורך הדין ערן שמעוני. מיטשל דורש את מלוא תשלום שכרו עד לסיום העונה, כ-100 אלף דולרים, וזאת לאחר שחתם בתחילת העונה על חוזה ללא אפשרות יציאה.

שחקן מכבי ראשון לציון דווין מיטשל. ניב אהרונסון
לא מוותר. מיטשל/ניב אהרונסון

על פי כתב התביעה, השחקן עבר בדיקות רפואיות בהצלחה בסוף אוגוסט, כששבוע לאחר מכן נכנס החוזה לתוקף. ב-29 לאוקטובר הודיעו הכתומים לשחקן שהוא משוחרר מסיבות של חוסר התאמה, ולסוכנו מנואל קפיקיוני נשלח מכתב בו נטען כי השחקן סובל מפציעה והגבלת רפואיות חמורות. בכתב התביעה נטען כי הטענה הזאת היא חסרת שחר. יום לאחר מכן נשלח מכתב נוסף בו נכתב כי לראשון לציון אין התנגדות שישוב לארצות הברית, וסוכנו השיב כי בעצם חזרתו הביתה אין משמעותה ויתור על זכויותיו.

חוזהו של מיטשל בתחילת העונה עמד על 120 אלף דולרים, מתוכם כ-20 אלף דולרים כבר שולמו, לכן תביעת הבוררות היא על יתרת הסכום. יש לציין כי השחקן נשאר בארץ כשבוע וחצי לאחר שקיבל את הודעת השחרור וסרב לעזוב עד שיקבל את מלוא כספו, אך לבסוף התרצה לעזוב.

ממכבי ראשון לציון נמסר כי כתב תביעה כזה טרם הגיע למשרדי הקבוצה, וכשיגיע יגיבו בהתאם.

שחקן ברק נתניה שמוליק ברנר. ברני ארדוב
עובר אל מאחורי הקווים. ברנר/ברני ארדוב

עוד בראשון לציון, במועדון החליטו למנות את שמוליק ברנר לתפקיד העוזר לצידו של מתן חרוש על הקווים. ברנר (32) ייכנס לתפקיד לאחר שהוד בן הרצל הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בצוות המקצועי בשבוע שעבר. ברנר, אחד הרכזים הוותיקים בליגה החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי הפועל גליל עליון תחת הדרכתו של ארז אדלשטיין. בהמשך הקריירה שיחק בין היתר בקבוצות גלבוע/גליל, מ.כ. הבקעה, ברק נתניה, עירוני רמת גן, מכבי חיפה ואליצור קרית אתא. סך הכול שיחק ברנר 12 עונות בליגת העל ובעונה החולפת שיחק במדי הפועל עפולה מהליגה הלאומית.

מאמן הקבוצה, מתן חרוש: "אנחנו מאוד שמחים לצרף את שמוליק לצוות המקצועי של המועדון. אני חושב שהוא יכול להיות מאמן מצוין, יש לו אינטליגנציית וחוכמת משחק יחד עם כושר מנהיגות שיכול להוביל את הקבוצה שלנו קדימה. אני בטוח שיהיה לו חלק מרכזי ביכולת שלנו לחבר את הכוחות החדשים שהצטרפו אלינו לא מכבר. תמיד התרשמתי משמוליק, הוא איש עבודה שבנה את הקריירה שלו בעשר אצבעות וכך אני בטוח שיעשה גם בקריירה החדשה שלו באימון".

ברנר עצמו אמר: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות האימון של מכבי ראשון לציון ולעבוד לצידו של מתן חרוש שאני מאוד מעריך. מקווה להשתלבות מהירה וקלה במערכת ולתרום לכך שהקבוצה תצליח ותשיג את מטרותיה העונה".

מאמן מכבי ראשון לציון מתן חרוש. ברני ארדוב
מקבל חיזוק. חרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully