וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה עדיין מושלמת, אשקלון חזרה לנצח

המוליכה הביסה 69:102 בחוץ את יבנה, היורדת התאוששה עם 75:106 מרשים על רמת גן. ניצחונות לגליל עליון ועפולה

עירוני נהריה שמרה הערב (שלישי) על מאזן מושלם בפסגת הליגה הלאומית בכדורסל, כשהביסה בחוץ 69:102 את אליצור יבנה במסגרת המחזור החמישי. מי שממשיכות לרדוף אחריה הן הפועל עפולה שגברה 83:87 על רמת השרון והפועל גליל עליון שניצחה 81:91 את עירוני קרית אתא. עירוני אשקלון הציגה מאמן חדש ומחצה 75:106 את עירוני רמת גן. ניצחונות גם להפועל מגדל העמק, מכבי "איתי" באר יעקב ואליצור רמלה.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב חוגג ניצחון על הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון קל לנהריה. נייט מילר/ברני ארדוב

אליצור יבנה - עירוני נהריה 102:69

מוליכת הטבלה לא התקשתה לשמור על המאזן המושלם שלה, עם ניצחון חמישי ברציפות. הסגל הצעיר של אליצור יבנה לא עמד בקצב של נהריה, שברחה ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע השני ולא הביטה לאחור. נייט מילר הוביל את הקבוצה של רועי חגאי עם 24 נקודות, כשקני לאוסון הוסיף 21 באחוזי קליעה מצוינים (5 מ-5 לשתיים, 3 מ-5 לשלוש), אופיר הובר תרם 16 ותומר גינת קלע 14. טמיר ג'קסון ודארין וויליאמס קלעו 19 כל אחד עבור יבנה.

הפועל עפולה - רמת השרון 83:87

השנייה בטבלה רשמה ניצחון רביעי העונה בקרב הצמרת מול רמת השרון, שהגיעה למשחק כשגם במאזנה הפסד בודד. האורחים עוד הוליכו באמצע הרבע השני 29:32, אך באותו רגע איבדו את היתרון ומאז הייתה זו עפולה בכסא הנהג עד לסיום. גם כשרמת השרון התקרבה וצימקה את ההפרש לשתי נקודות בלבד, השחקנים של רמי הדר הסתדרו. איתי גרינבוים חזר לשחק ותרם 7 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל האיש של עפולה היה אריק דבנדורף שהפציץ 32. ג'וש אלכסנדר קלע 24 עבור רמת השרון, שחסרה את ארז מרקוביץ' הפצוע.

הפועל קצרין/גליל עליון - עירוני קרית אתא 81:91

הקבוצה של זיו ברתנא ממשיכה בריצה הנהדרת שלה והפעם השיגה ניצחון רביעי ברציפות כדי להמשיך לנשוף בעורפן של המוליכות. קרית אתא קיוותה לחזור למסלול הניצחונות בכפר בלום ואף הובילה ברבע הראשון 19:27, אבל איבדה את היתרון עוד לפני ההפסקה ולא הצליחה לעצור את המארחים. אריק ארטלי הוביל את גליל עליון עם 20 נקודות, ווילי וורקמן קלע 18 ואבישי גורדון ושי זלץ עם 16 כל אחד. פרג מייזיק הוביל את אתא עם 20 נקודות.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
גליל על הגל. אבישי גורדון/נמרוד סונדרס

עירוני אשקלון - עירוני רמת גן 75:106

אחרי הפרידה מאריאל בית הלחמי בעקבות שלושת ההפסדים הרצופים, היורדת מליגת העל הציגה את המאמן אורי שקד שנהנה מפרימיירה נהדרת על הקווים. נאור שרון, הגארד בן ה-18 ששייך להפועל חולון ומשחק בעירוני אשקלון בזכות חוק "הכרטיס הכפול", ניצח על הקונצרט עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים. ג'רמיין הול הוותיק והטוב הוביל את קלעי אשקלון עם 22 וגרג טונדיק הוסיף 20. לרמת גן ולמאמנה עמי נאווי לא היו תשובות, שרק עמית תמיר עשה משנו עם 21 נקודות.

מכבי "איתי" באר יעקב - מכבי הוד השרון 82:87

אבנר יאור החל את הקדנציה שלו כמאמן הוד השרון עם הפסד לאחר משחק צמוד בבאר יעקב. האורחים שמחפשים ניצחון בכורה העונה התחילו מצוין והוליכו 16:27 בתום הרבע הראשון, אבל באר יעקב ניצחה 15:30 ברבע השני והפכה את המשחק למותח עד סיומו. נייט קרטר עוד צימק ל-83:82, אבל ג'סטין בייקר בתצוגה אדירה (35 נקודות ו-7 ריבאונדים) ויפתח בוכמן דאגו לשמור על הניצחון של באר יעקב עם נקודות בדקה האחרונה. וויליס עזר לבייקר עם 18 נקודות, כשמנגד היו אלה אנדרו וושינגטון וקרטר שהובילו את הוד השרון עם 15 כל אחד.

הפועל קרית טבעון/מגידו - הפועל מגדל העמק 99:84

ניצחון שלישי ברציפות למגדל העמק, שצלחה גם את הביקור ב"מבצר" של קרית טבעון/מגידו. מחצית ראשונה טובה סללה את הדרך של האורחים לניצחון, כשג'ילברטו קלאבל אסף נקודות בקלות וסיים את המשחק עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים. זיו בן צבי המוכשר עזר לו עם 18 ו-10 אסיסטים, צ'ארלס הינקל היה הבולט בשורות קרית טבעון/מגידו עם 24 נקודות.

הפועל כפר סבא - אליצור רמלה 104:82

ניצחון שני העונה לאליצור רמלה, ושוב הוא מושג במשחק חוץ. בריחה במחצית השנייה סללה את הדרך של רמלה לניצחון, כשרוברט סאלי קלע 28 נקודות והותיר את כפר סבא ללא מענה. אור איתן סייע לו עם 22 וגם בן אלטיט הצעיר תרם את חלקו עם 16 ו-10 כדורים חוזרים. שאנון שורטר קלע 22 נקודות וקטף 10 ריבאונדים עבור כפר סבא.

נאור שרון שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
הצגה בניצחון אשקלון. נאור שרון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully