וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברון הלב של הילד שמעריץ את זלאטן איברהימוביץ'

היירודין קאמניאש הגוסס ביקש לפגוש את הכוכב לפני מותו והגיע לפריס. לטענת המשפחה, נציגי פ.ס.ז' דחו אותם שוב ושוב וטענו: "זלאטן עסוק מדי"

בקשתו של הילד בן השמונה, היירודין קאמניאש, להיפגש עם אלילו זלאטן איברהימוביץ', לא כובדה וליבם של הילד ושל משפחתו נשבר. היירודין הבוסני סובל ממחלת לוקמיה והרופאים מעריכים שנותר לו חודש לחיות. אחת מבקשתיו האחרונות היו לפגוש את השבדי ממוצא בוסני.

אחרי שהמשאלה הזו הגיעה לאוזניו של החלוץ, הוא גילה אמפתיה רבה, ואף שלח לילד חולצה חתומה וסרטון וידאו בו הסביר שלא יוכל להגיע לביתו של הילד החולה בעיירה וארש בגלל שיש לו משחק בליגת האלופות. הוריו של היירודין, אמלה ומוסטפא, סירבו לוותר ובתיאום עם קבוצתו של זלאטן, פריס סן ז'רמן, הגיעו לבירת צרפת תוך שהם מביאים עמם את כל הציוד הרפואי לו בנם זקוק. חברים ובני משפחה עזרו להם לגייס כספים כדי לממן את הנסיעה היקרה לעיר האורות.

המשפחה קיבלה כרטיסים למשחק הבית של פ.ס.ז' נגד לוריין ב-1 בנובמבר, אבל זלאטן היה פצוע ולא שיחק, ונציגי המועדון הסבירו לאמלה ומוסטפא שהוא לא יוכל לפגוש אותם באותו יום בגלל שהוא עסוק מדי. לטענת ההורים הכעוסים, נאמר להם שהמפגש יאורגן ביום למחרת, אך זה לא קרה. באותו יום אנשי האלופה שוב אמרו שהמפגש יתקיים למחרת, אבל באותו שלב היירודין היה צריך לשוב לביתו לצורך טיפולים.

"חשבנו שנוכל לפגוש את זלאטן, אבל למרות שהיינו בקשר עם אנשי פ.ס.ז', לא הצלחנו", אמרה האם המאוכזבת אמלה, "היינו צריכים לשקר להיירודין ולהגיד לו שזלאטן חולה ושהוא בבית החולים. לא הצלחתי למלא את בקשתו האחרונה של בני וזה כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully