וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: רוג'ר פדרר גבר על דל פוטרו, בחצי הגמר מול נדאל

פדרר בן ה-32 גבר במשחק דרמטי 6:4, 6:7 5:7 על הארגנטינאי, והעפיל בפעם ה-11 לחצי הגמר לקרב מסקרן מול המדורג ראשון

רוג'ר פדרר העפיל היום (שבת) לחצי הגמר בטורניר גמר הסבב בלונדון, אחרי שגבר 6:4, 6:7 (2), 5:7 על חואן מרטין דל פוטרו במשחק נהדר שנמשך שעתיים ו-26 דקות. פדרר, שכבר זכה בטורניר שש פעמים, הזכיר לרגעים את ימיו הגדולים, כשחזר מפיגור של מערכה, ואף פיגר בשבירה במערכה המכרעת, אבל שוב נהנה מתמיכה של הקהל הבריטי, בדרך לניצחון מרשים שהמחיש שעדיין אסור להספיד אותו גם בגיל 32.

זה היה מפגש ישיר בין השניים על מקום בחצי הגמר, והוא התפתח לקרב מצוין. דל פוטרו ניצח את פדרר בגמר טורניר באזל, אבל הגיע בפיגור 14:5 במאזן מול רוג'ר. פדרר חיפש העפלה מספר 11 לחצי הגמר בטורניר, והשיג אותה בזכות התעלות ברגעים הנכונים.

כזכור, רפאל נדאל וסטניסלס ואוורינקה העפילו לחצי הגמר מהבית השני. בחצי הגמר פדרר יפגוש את נדאל, דג'וקוביץ' נגד ואוורינקה. "אין לי זמן לנוח, ואצטרך להיות מוכן למחר", אמר פדרר על יריבו המר, מולו הוא תמיד מתקשה, "אנסה להקשות עליו כמה שיותר".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
יופי של ניצחון. פדרר/רויטרס

מהלך המשחק:

כבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה שבר דל פוטרו את מכות ההגשה של יריבו השווייצרי, עלה ל-1:2 ומשם שייט ל-1:4. פדרר נכנס למשחק ונראה חד בסיום המערכה, אבל הארגנטינאי הצליח לשמור על היתרון והבטיח ניצחון 4:6 ו-0:1 במערכות.

במערכה השנייה דלפו נראה בשליטה ועלה ל-1:3, כשפדרר ממשיך לשגות במכות גב היד שלו. אבל האלוף לשעבר לא נכנע, ושבר על האפס את מכות ההגשה של הארגנטינאי כדי להשוות ל-3:3. השניים הגיעו לשובר שוויון, שם התעלה פדרר, ועם 2:7 קבע 6:7 ו-1:1 במערכות.

את המערכה השלישית פתח דל פוטרו בצורה מבטיחה, כשעלה ל-0:3 מהיר עם שבירה נוספת, בעוד פדרר ממשיך לסבול מחוסר יציבות. אבל השווייצרי, בתמיכת הקהל, שוב הצליח להתעלות, ועם פורהנד נהדר השווה שבר והשווה ל-3:3. במשחקון ה-11 פדרר שוב מצא כוחות, ושבר את ההגשות של דל פוטרו עם טניס נפלא מהקו האחורי. לאחר מכן הציל נקודת שבירה, ומיד השלים את הניצחון, 5:7.

* נובאק דג'וקוביץ' השלים ניצחון שלישי בשלושה משחקים בבית המוקדם, אחרי שגבר על רשאר גאסקה6:7, 6:5, 3:6.

חואן מרטין דל פוטרו. Clive Brunskill, GettyImages
הפסד שני לפדרר בתוך שבוע. דל פוטרו/GettyImages, Clive Brunskill

נדאל: "השנה הטובה בחיי"

לפני כן, רפאל נדאל קיבל רשמית את גביע המקום הראשון, לאחר שהבטיח את הפסגה העולמית בסיום השנה. "בשנה שעברה ראיתי את המשחק הזה בטלוויזיה, ולא האמנתי שאהיה כאן", אמר נדאל, "זו הייתה שנה מדהימה, אחרי מה שעבר עליי והפציעה שעברתי, שנה מאוד מרגשת. התמיכה בי הייתה מדהימה. זה גרם לי לתחושות מאוד מיוחדות.

"זה מה שהדירוג אומר, מעולם לא הרגשתי כך. להיות בפסגה זה אחד הדברים הקשים ביותר שיש בענף שלנו, אתה חייב לשחק היטס מההתחלה ועד הסוף. יש כל כך הרבה שחקנים טובים בסבב, אבל השנה שיחקתי את הטניס הכי טוב בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully