וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זה חוסר מזל, אנחנו ראויים למקום השני"

סטנדרד הודחה מהליגה האירופית, אך המאמן משוכנע: "אנחנו שווים יותר". מויאל על ההופעה בוויט הארט ליין: "חוויה גדולה"

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' נחלו אמש (חמישי) מפלה קשה, לאחר שהודחו סופית ורשמית מהליגה האירופית כבר בשלב הבתים, עם הפסד 3:1 לרד בול זלצבורג. המאמן הישראלי מוצא את עצמו מחוץ למירוץ שני מחזורים לסיום המשחקים, עם נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים וללא אף ניצחון. כעת בסטנדרד יתמקדו בלחם והחמאה שלהם, הליגה המקומית כמובן, אותה הם עדיין מוליכים בפער של נקודה בלבד, כשגנק נושפת בעורפם עם 32 נקודות - אחת פחות מסטנדרד.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
יתרכזו בלחם והחמאה - הליגה המקומית. גיא לוזון/רויטרס

לוזון ניסה לתרץ בסיום, והסביר כי "התוצאת לא משקפת את מהלך המשחק". "שיחקנו מצוין בחצי השעה הראשונה, אבל זלצבורג הייתה מאוד יעילה ליד השער וכל הזדמנות שלה תורגמה לשער. אפשר רק לכבד אותם על זה", אמר.

לטענתו של לוזון, ההדחה לא משקפת את יחסי הכוחות בבית, ודווקא סטנדרד שלו עולה על אסביירג הדנית, שצברה עד כה 9 נקודות - 8 יותר מהקבוצה שלו. "זלצבורג הקבוצה הטובה ביותר בבית, ואנחנו מיד אחריהם מבחינת איכויות. לא היה לנו מזל העונה בליגה האירופית, וכך היה גם במשחק הזה. בפיגור 1:0 היו לנו הזדמנויות הבקעה מצוינות שלא נוצלו. אם היינו מנצחים היינו יכולים לשרוד ולהמשיך גם לשלב הבא, אבל אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי. בכל מקרה, אנחנו הולכים לעשות דברים נפלאים ביחד בהמשך העונה. עכשיו נתרכז בליגה ובמשחק הבא מול קלאב ברוז'. אנחנו מוכנים לחזור לקרקע מבחינה מנטאלית".

שחקן שריף טירספול קובי מויאל. AP
"חוויה גדולה". מויאל בוויט הארט ליין/AP

מי שיצאה מהמשבר אליו נקלעה, בניגוד לסטנדרד ליאז', היא רובין קאזאן, שנהנתה מיכולת טובה של ביבראס נאתכו אמש, שבישל את השער היחיד ב-0:1 על וויגאן לאולג קוזמין. קאזאן הבטיחה את מקומה בשלב הבא. נאתכו אמר בסיום: "היה משחק קשה, הם קבוצה אנגלית טיפוסית מבחינה פיסית. הכי חשוב שניצחנו. כל עוד אנחנו מנצחים בליגה האירופית, זה עוזר לנו לביטחון גם בליגה הרוסית. עכשיו נתרכז בליגה המקומית".

קובי מויאל, שיחק אמש 60 דקות במדי שריף טיראספול נגד טוטנהאם בוויט הארט ליין במסגרת הליגה האירופית. כתבנו אופיר סער מעדכן שמויאל עלה לשחק עם זריקה וזכה למחמאות מהצוות המקצועי והמאמן חואן פרנדו שחשש כי השחקן יקבל כרטיס צהוב נוסף וייעדר מהמשחק המכריע של הקבוצה נגד אנז'י מחצ'קלה, משחק בו טיראספול תהיה חייבת ניצחון על מנת לעלות לשלב הבא.

מויאל אמר אמש: "הייתה חוויה גדולה. שמדברים על אירופה תמיד חולמים על אנגליה והאווירה. באמת זה משהו מיוחד, לא כל יום זוכים לשחק באיצטדיון כזה ונגד קבוצה כזאת ולכן גם עשיתי מאמץ לשחק ולא רציתי להפסיד את המשחק. כדי לעלות נצטרך לנצח את טרומסו בבית ואת מחצ'קלה בחוץ ואנחנו מאוד מאמינים שאפשר לעשות את זה למרות שאנחנו לא פייבוריטים".

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
אפשר לנוח. נאתכו/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully