וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בראשי חתם לעונה אחת בהפועל קטמון

5.11.2013 / 17:38

הבלם, שלא הצליח לסכם על הארכת חוזה בבית"ר, נשאר בירושלים ויורד ללאומית. "רק רוצה לשחק, לא כועס על טביב או בית"ר". הבכורה בדרבי?

אחרי חצי שנה ללא קבוצה, מתן בראשי חתם היום (שלישי) לעונה אחת בהפועל קטמון ירושלים מהליגה הלאומית. בלם בית"ר ירושלים לשעבר, 25, שיחק בשלוש השנים האחרונות בליגת העל וכעת חוזר ללאומית, בה העביר עונה אחת במדי הפועל ירושלים כמושאל ב-2009/10.

"אני רק רוצה לחזור ולשחק כדורגל, לא משנה איפה, ומקווה שבשנה הבאה אחזור לטופ, כי שם המקום שלי והוכחתי את זה", אמר בראשי, "אני לא כועס על טביב ולא כועס על בית"ר, אני מאחל להם בהצלחה ורוצה להתעסק בהפועל קטמון".

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לליגה הלאומית. מתן בראשי/ברני ארדוב

בראשי, שרשם בעונה שעברה 33 משחקי ליגה במדי בית"ר, לא הצליח להגיע לסיכום עם אלי טביב על הארכת חוזה בקיץ וניסה את מזלו במבחנים בווידז'ב לודז' הפולנית, אך לא קיבל הצעה לחוזה ולא פתח את העונה. בתקופה האחרונה הוזכר שמו כמועמד לעירוני קרית שמונה והפועל באר שבע, אך כאמור, את העונה הקרובה הוא יבלה בליגה הלאומית.

הבלם יחזק את חוליית ההגנה הבעייתית של קטמון, שספגה העונה 16 שערים ואתמול הפסידה 2:0 בקרב העולות מול הפועל עפולה. למרות החתימה, בראשי לא צפוי לשחק ביום שישי מול מכבי יבנה אלא רק במחזור הבא - בדרבי נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully