וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני לא כועס, אני רותח מכעס"

2.11.2013 / 21:43

אשדוד סיימה בתשעה שחקנים, המאמן זעם על השופט גיא ברגר. סיני: "מעדיף שהאוהדים יקללו אותי ולא את השחקנים"

one

משחק חם היה הערב (שבת) באצטדיון גרונדמן, לשם נדדה מכבי פתח תקוה כדי לארח את מ.ס. אשדוד ולהיפרד ממנה ב-1:1. אשדוד איבדה את הקפטן יא יא פטי בכרטיס אדום בדקה ה-67, עלתה בכל זאת ליתרון משער של רועי בקל נגד האקסית בדקה ה-77, אבל ארבע דקות לאחר מכן גם ירו בלו הורחק ומול תשעה שחקנים הצליחו הלוזונים לאזן משער של פדרו גלבאן בדקה ה-86. לאנשי אשדוד היו טענות קשות כלפי השופט גיא ברגר, בעוד אצל המארחים נשמע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אומר ביציע הכבוד כי הוא מעדיף לשחק בלי קהל מאשר מול אוהדים כאלה שמקללים את המאמן שלהם.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
התמודד שוב עם קללות מצד הקהל. משה סיני/מגד גוזני

משה סיני התייחס למצבה של מכבי פתח תקוה ולקללות האוהדים: "שיחקנו פחות טוב, לכן גם לא ניצחנו. היו לנו ניסיונות, אבל לא הנענו את הכדור כמו שצריך, הם היו טובים יותר מאיתנו ולפחות הצלחנו להבקיע שער אחד. בסך הכול, זה לא היה משחק טוב שלנו. לא נעים שהקהל מקלל, אני לא מרוצה מזה, אבל כל עוד הגידופים הם כלפיי ואני הכתובת - זה בסדר. כשהם מאשימים את השחקנים זו כבר בעיה. אני מעדיף שזה יהיה מולי, אני מקבל את זה. לא באהבה, אבל מקבל. אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר, זה לוקח זמן. היו לנו הרבה פצועים ושחקנים שהצטרפו באיחור וללא הכנה. זה לוקח זמן, למרות שאת אף אחד זה לא מעניין".

מנגד, מאמן אשדוד ניר קלינגר לא הסתיר את אי שביעות הרצון שלו מהשיפוט: "אני לא כועס, אני רותח מכעס, אבל זה מה יש. חששתי לפני המשחק ושמרתי את החששות לעצמי. קיבלנו אדום על מאבק על מיקום ברחבה, לא היה סטירה ולא אגרוף. שחקן נפל ברחבה ואחר קיבל אדום. אחרי שכבר יש אדום, לא שולפים עוד אחד על תאקל. זה לא אדום שני. צריך להוריד את הכובע בפני החבר'ה, שגם ב-10 שחקנים היינו טובים יותר ממכבי פתח תקוה וגם עלינו ליתרון. אני יודע שיש לי קבוצה טובה שמשחקת ושולטת, אני לא צריך לשדר דאגות. כרגע הניצחונות לא באים בצורה חלקה כמו בהתחלה, אבל הקבוצה רצה, לוחמת ואגרסיבית. זה תהליך שבסופו של דבר יצליח, למרות שזו פגיעה קשה לאבד שני שחקנים כאלה לקראת המשחק הבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
יצטרך להסתדר בלי שני זרים בשבוע הבא. ניר קלינגר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully