וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן עדיין לא מסופק, מעמדו של קשטן יציב

מאמן בית"ר אחרי ה-1:2 על בני יהודה: "מצפה לראות קבוצה יותר טובה". אצילי יעבור MRI. קשטן: "צריך להתמודד עם המצב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמו בכל קיץ, ההכנה של בית"ר ירושלים לעונה הנוכחית הייתה סוערת ולוותה בהמון חוסר וודאות, אבל היום, אחרי שמונה מחזורי ליגה, הקבוצה של אלי כהן כבר הפכה להיות חברה בצמרת הליגה אחרי משחק חמישי ללא הפסד וניצחון נוסף, 1:2 על בני יהודה. הבית"רים נקלעו לפיגור מוקדם בזכות שער של אדם הרפקה, אבל טטה בנגורה היה גיבור הניצחון הזה עם צמד שהוביל למהפך במחצית השנייה. אלי כהן נאלץ לבצע שלושה חילופים כפויים אחרי שבריאן ז'ונס, עומר אצילי ולנדי מולמו נפצע במהלך המשחק. אצילי הרגיש קליק בברך ויצא מהמגרש כשהוא מדדה. הקשר יעבור מחר בדיקת MRI לאיבחון חומרת הפציעה. בצד השני, הקבוצה של דרור קשטן נחלה הפסד שישי בשבעה מחזורים והיא שקועה עמוק במקום הלפני אחרון בטבלה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חמישה משחקים ללא הפסד. אלי כהן/קובי אליהו

"אני לא רוצה לחשוב על הצמרת כרגע. אנחנו בשלב שאנחנו צריכים להתגבש, לשחק טוב יותר ולצבור נקודות", הצטנע בסיום אלי כהן מאמנה של בית"ר ירושלים שניתח את המשחק: "לגבי המשחק, היו לנו פציעות ששיבשו לנו את הפתיחה. בני יהודה עלו ליתרון. במחצית השניה היינו טובים יותר, עם המון התלהבות והרבה אנרגיות. יש לנו קבוצה עם הרבה אנרגיה וכישרון, חסר לנו האיזון - לשחק יותר מבוקר, עם יותר אחריות".

כהן שמר על פרופורציות למרות הניצחון: "אני מצפה לבית"ר הרבה יותר טובה. בני יהודה הגיעה להרבה מאוד מצבים היום, וכל הכבוד לשחקנים שלנו, היו שחקנים ששיחקו 90 דקות שלא היו מוכנים לזה. דוד רביבו לא הפתיע אותי ביכולת, אבל כן בנחישות וברצון, ומגיע לו קרדיט גדול. הוא תורם לנו מהשקט שלו והנסיון שלו, ואלה דברים שחסרים לנו".

על קריאות האוהדים נגדו כשקבוצתו היתה בפיגור אמר כהן: "יש לבית"ר קהל מדהים שדוחף. אני לא בא לחנך את הקהל, לא צריך להתייחס לזה. זה חלק מההוואי של מאמנים, לצערי, וצריך לדעת להתמודד עם זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נכנס כמחליף והציג יכולת טובה מאוד. דוד רביבו/קובי אליהו

דוד רביבו, הקשר שנכנס כמחליף והביא לשער הניצחון של בנגורה, אמר: "בכל פעם שהמאמן קורא לי אני משתדל לתת את המיטב. אני שמח שזה קרה על הצד הטוב ביותר. בוודאי שהייתי רוצה לפתוח בהרכב, אבל כשהמאמן מחליט שאני לא אפתח אשתדל לתרום מהספסל. אני יכול לשחק 90 דקות, אני בכושר טוב, אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה. המטרה היא להיות בפלייאוף העליון, יהיה מאוד קשה מול מכבי חיפה".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הפסד שישי בשבעה משחקים. קשטן/קובי אליהו

ומה יהיה עם בני יהודה? הקבוצה של דרור קשטן נחלה הפסד שישי בשבעה מחזורי ליגה, והלם גדול נרשם בקרב הקבוצה עם תום המשחק. השחקנים ישבו בדממה בחדר ההלבשה ואף אחד לא פצה את פיו. למרות התוצאות הקשות, מעמדו של המאמן דרור קשטן יציב ואין כוונה לסיים את תפקידו במועדון.

"פתחנו את המחצית השניה לא טוב וספגנו כבר בפתיחה שער. אחר כך ספגנו גם את השער השני", החל קשטן להסביר את ההפסד. "כשאתה מוביל 0:1 בירושלים אתה צריך להמשיך לשחק, לעבור את ה-10-15 דקות הראשונות של המחצית השניה כדי להלחיץ אותם. גם אחרי ההרחקה וספיגת השער הגענו להזדמנויות והרוש לקח שניים-שלושה כדורים נפלאים, שאולי שוער אחר היה סופג, ואז התוצאה היתה שונה. זה המצב, ועם המצב הזה נצטרך להתמודד ולהמשיך הלאה".

קשטן נשאל האם הוא זוכר פתיחת עונה כל כך חלשה, והשיב: "לא, אבל צריך להתמודד עם סיטואציה כזאת. בהחלט יש לחץ על השחקנים, אבל היו גם חלקים טובים מאוד היום. אם המשחק היה מסתיים בתיקו, זה היה יותר משקף. בית"ר לקחה את כל הקופה, ואנחנו נצטרך להמשיך להתמודד בתחתית".

בקבוצה יש כעס רב על הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שירד ישירות לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף. איבשקביצ'יוס עשוי להיענש ואולי אפילו יאבד את מקומו בהרכב בשל יכולתו הירודה.

"המשחק הזה מסמל את העונה שלנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "פתחנו טוב ואפילו עלינו ליתרון. חבל שאחרי זה בא רפיון ואיבוד ריכוז ואנחנו מקבלים גולים שטותיים. היינו לא רעים היום, הגענו למצבים ושוב אנחנו לא מסוגלים להבקיע. נצטרך להתעורר ומהר לפני שיהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully