וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד: פרדה שוב קפטן

משה סיני הזהיר את שחקניו: "שימו לב לחילופים בין בלו לסולארי". קלינגר מחפש נקודות חוץ ראשונות (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 46. 10-20 למכבי פתח תקוה, ועוד 16 תוצאות תיקו.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת היא מובילה 5:11 בניצחונות, ועוד 10 משחקים ללא הכרעה.

* המשחקים בין הקבוצות כמעט תמיד הניבו שערים: ממוצע הכיבושיםבמשחקים שלהן הוא 2.89. חמישה משחקים הסתיימו ב-2:3 (ארבעה לטובת אשדוד).

* מצד שני, עוד חמישה משחקים נגמרו ב-0:0. מה שאומר שממוצע השערים במשחקים בין הקבוצות בהם נופל שער הוא 3.24.

* נובמבר הוא אחד החודשים הטובים של אשדוד, עם 47.62 אחוזי הצלחה.

* מכבי פתח תקוה ברחה מאצטדיון המושבה – האיצטדיון הכי טוב לקבוצות חוץ מבין הרשומים כיום בליגת העל, אבל לאן? לגרונדמן – הסגן של המושבה בקטגוריה הזו.

לאתר דריבליסט

שחקן מכבי פתח תקוה, דני פרדה. יוסי ציפקיס
בונים עליך. פרדה/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

המאמן משה סיני עורך בסופי השבוע אסיפות באופן מסורתי. השבוע הוא לא ערך אסיפה מסודרת, אבל במהלך השבוע כינס את שחקני ההרכב והסביר להם על העמידה הטקטית של מ.ס. אשדוד. "חשוב לי שנדע על המערך שלהם, איך הם עומדים בקו האחורי ובקו הקדמי. שימו לב איך ירו בלו ודויד סולארי עושים את החילופים ביניהם ואיך צריך לשמור אותם", אמר המאמן באסיפה. סיני לקח מספר החלטות מעניינות באימון המסכם, כשהחליט שוויקטור מרעי שחזר מהשעיה לא ייכלל בסגל. מרעי הופתע מההחלטה. השוער צחי גיגי יפתח, שוער הנוער יוגב בן נון יהיה על הספסל וניל אברבנל שסובל מקרע ייעדר. "ניל צריך לקחת מנוחה מוחלטת עם זריקה, או שיוכל לשחק עם הפציעה, אבל זה מסכן אותו", אמרו במועדון.

בשבוע שעבר קיבל דני פרדה את סרט הקפטן כמהלך זמני של סיני. היום קיבל הקשר הודעה שסרט הקפטן יישאר אצלו. עומר גולן, שאמור היה להיות הקפטן במשחק הזה, לא כשיר במאת האחוזים ויפתח על הספסל. ההרכב של סיני לא יעבור שינויים, אם כי המאמן שוקל לערוך שינוי בעמדת החלוץ. רועי דיין תורגל ב-11, אבל גם עמנואל אוגודה נלקח בחשבון. המגן השמאלי נאור פסר רק חזר להתאמן ולא ייכלל בסגל. גם ניצן דמארי (כאבי גב) ומרואן קבהא (פצוע) לא בסגל.

סיני יודע שמעידה במשחק הקרוב עשויה לסכן את מעמדו, ולמרות הגיבוי שהוא מקבל ירידה מתחת לקו האדום לא תתקבל בהבנה. "מה שחשוב זה איך הקבוצה משחקת, ולא התוצאה קובעת", אמרו במועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי תל אביב ניר קלינגר. קובי אליהו
אפילו שער חוץ כבר אין. קלינגר/קובי אליהו

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה עדיין לא צברה נקודה העונה במשחק חוץ. יתרה מכך, היא אפילו לא כבשה שער, אם מורידים את השער שנכבש בסכנין, ונמחק, לאחר שבית הדין של ההתאחדות קבע 0:3 טכני נגד אשדוד. מחר תצא הקבוצה לקרב תחתית לא פשוט, נגד מכבי פתח תקוה, במשחק שייערך באצטדיון גרונדמן בשל שזרוע החורף במושבה.

קלינגר יחסר את אלכסנדר דוידוב ששבר את אפו וייעדר בשבועות הקרובים, כאשר מיכאל סירושטן צפוי למלא את מקומו בקישור האחורי. הבלם שי מימון שפתח לראשונה העונה בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע והיה טוב מאוד בעמדת המגן הימני, צפוי לקבל אשראי נוסף בהרכב, אולם הפעם ייתכן ויתופקד כבלם לצדו של יא יא פטי וישראל ראש יהיה זה שיתופקד בעמדת המגן הימני, במקומו של עופר ורטה שצפוי לשוב לסגל אך לא נראה שיפתח בהרכב. בחלק הקדמי לא יהיו שינויים, כאשר גדי קינדה, דויד סולארי וירו בלו יפתחו יחד וינסו להבקיע שערי חוץ ראשונים העונה לזכות אשדוד.

שחקן מ.ס אשדוד, רועי בקל. מגד גוזני
חייב נקודות. בקל/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: דני פרדה

בכל שנה חוזר אותו ניגון עם אותו שחקן באותה קבוצה: החרמות אימונים, ועדות משמעת, פגישות עם דודו דהאן וניסיון לעבור לבלגיה ברגע האחרון. אבל למרות הכול דני פרדה עדיין במכבי פתח תקוה, ויש לו הרבה מה להוכיח גם לקהל, אבל בעיקר לעצמו. העבדה שהוא מקבל את סרט הקפטן בפעם השנייה ברציפות מעידה על ניסיון של סיני להפוך אותו לשחקן שכולנו רוצים לראות. זאת הזדמנות טובה, לפני שהוא הופך לעוד אוברייטד.

מ.ס. אשדוד: רועי בקל

בקל השתלב בצורה נהדרת באשדוד ועד כה הוא אחד הבולטים בקבוצה. מחר מצפה לו מפגש מעניין מול קבוצת נעוריו, שם יפגוש כמה מחבריו איתם גדל במחלקת הנוער של פתח תקוה. בקל הוכיח העונה את יכולותיו ההתקפיות ואת זה בדיוק רוצה המאמן קלינגר לראות יותר ויותר מהקשר שלו. אשדוד חייבת לעשות שדרוג ביכולתה בעיקר במשחקי החוץ, כדי לטפס מעלה בטבלה, ומשחק טוב של בקל וחבריו מחר בגרונדמן בהחלט יכול לעזור לה לצבור שלוש נקודות חוץ יקרות.

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, דור אלו, איבן הרצג, בויאן ג'וקיץ', שמוליק מלול, יוסי אופיר, גידי קניוק, חגי גולדנברג, דני פרדה, אלרואי כהן, רועי דיין (עמנואל אוגודה).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש (שי מימון), יא יא פטי, שי מימון (ישראל ראש), ג'ואון אושאניווה, מיקי סירושטן, רועי בקל, גיא צרפתי, גדי קינדה, דויד סולארי, ירו בלו.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully