וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 לארסנל על ליברפול, 5 נק' יתרון בפסגה

קאסורלה וראמזי כבשו בקרב המוליכות. יום משוגע: צ'לסי הפסידה, שוער סטוק כבש ממגרש שלם, 0:7 לסיטי, יונייטד ניצחה

המחזור העשירי בפרמיירליג סיפק את הסחורה עם שלל אירועים ודרמות, אותם חתמה ארסנל עם 0:2 בקרב המוליכות מול ליברפול שהגדיל את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. במשחק שפתח את המחזור, צ'לסי של ז'וזה מוריניו נותרה המומה עם הפסד חוץ 2:0 מול ניוקאסל. מנצ'סטר יונייטד חזרה עם 1:3 ממגרשה של פולהאם ויריבתה מנצ'סטר סיטי התפוצצה עם 0:7 על נוריץ'. אסמיר בגוביץ', שוערה של סטוק, הבקיע שער מדהים ממגרש שלם כבר אחרי 14 שניות (!) ב-1:1 של קבוצתו מול סאות'המפטון.

מדור משחקי סוף השבוע מתכונן לדרבי הוולשי בין קרדיף לסוונסי

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שער ראשון אחרי יותר מחצי שנה. סנטי קאסורלה/רויטרס

ארסנל - ליברפול 0:2

במבחן הרציני הראשון שלהם העונה בליגה (פרט לדרבי בו ניצחו את טוטנהאם) התותחנים הצהירו על כוונתם להיות במאבק האליפות עד הסוף, עשור אחרי האליפות הקודמת. זו לא הייתה תצוגת תכלית, אבל ארסנל עשתה את העבודה לעיני הקהל הביתי ויצרה לעצמה יתרון מבטיח של חמש נקודות בפסגה, מחזור אחד לפני קרב גדול נוסף, הפעם באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד. לואיס סוארס ודניאל סטארידג' הלוהטים נסגרו היטב על ידי ההגנה המארחת, כשארסן ונגר קיבל את השערים מהקישור שלו - זה שעושה את ההבדל העונה. סנטי קאסורלה "בישל" לעצמו בדקה ה-19 וחגג שער בכורה העונה, כשמי אם לא ארון ראמזי הפציץ את השני בדקה ה-59 ומנע מליברפול מחשבות על קאמבק. אחרי שלוש שנים בהן נכשלה מול ליברפול בבית, ארסנל אוספת שלוש נקודות ומנחילה ליריבתה הפסד שני העונה.

דקה 19: גול! סאניה מצא בהגבהה את קאסורלה, שהגיח ובתנופה נגח לקורה. הספרדי המשיך בריצה והגיע לריבאונד, אותו ירה לרשת. שער ליגה ראשון לקאסורלה מאז ה-30 במרץ, 0:1 לארסנל.

דקה 59: גול! למרות החילופים ההתקפיים וההחמצות לפני ההפסקה, ליברפול ספגה את השני. ראמזי קיבל כדור מאוזיל מחוץ לרחבה ובימין ירה כדור קשתי נפלא שנעצר רק ברשת של מיניולה. שער ליגה שישי לוולשי, 0:2 לארסנל.

דקה 73: כמה קרוב. סוארס בעט עם החלק החיצון מצד ימין, אבל הכדור שלו ליטף את הקורה הרחוקה

שלט של אוהדי ארסנל נגד חלוץ ליברפול לואיס סוארס. Laurence Griffiths, GettyImages
"נושך, צולל, מרמה - תמשיך כך, לואיס". שלט שהוכן לכבוד לואיס סוארס/GettyImages, Laurence Griffiths

ניוקאסל - צ'לסי 0:2

לפני היום, ז'וזה מוריניו ביקר שלוש פעמים בסנט ג'יימס'ס פארק של ניוקאסל. הוא מעולם לא הצליח לנצח וגם הפעם זה לא הלך. הבלוז הגיעו אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ובידיעה ששלוש נקודות יציבו אותם לפחות זמנית בפסגת הפרמיירליג, אבל נכנעו לשערים של יוהאן גופראן (68) ולואיק רמי (89) ובכלל, למשחק תוסס של ניוקאסל, שזכתה בניצחון בצורה מוצדקת.

בדקה ה-13 צ'לסי כמעט כבשה, כאשר טרי הדביק כדור קרן למשקוף של קרול. הבלוז המשיכו ללחוץ על השער בגשם העז שהחל לרדת בסנט ג'יימס'ס פארק, אבל לא מצאו את הרשת במחצית הראשונה. סיסוקו הגיע למצב נהדר בדקה ה-60, אבל מתוך תיבת החמש הוא בעט כדור אלכסוני, שצ'ך הציל בקושי רב לקרן. בסופו של דבר, אחרי דקות מצוינות של ניוקאסל, היא באה על שכרה בדקה ה-68, כאשר קבאיי הגביה כדור חופשי וגופראן הכניס את הראש מצוין וקבע 0:1. עשר דקות לסיום, צ'לסי הגיעה להזמנות נהדרת, כאשר וויליאן הפציץ מתוך הרחבה. קרול הדף לא מספיק טוב ואטו ירה את הריבאונד מחמישה מטרים. אלא שדבושי זרק את הגוף על הכדור והציל שער בטוח. דקה לסיום זה נגמר. אניטה פרץ באגף ומסר רוחב, רמי ירה לקורה ופנימה, 0:2 גדול לניוקאסל.

יוהאן גופראן שחקן ניוקאסל חוגג מול צ'לסי. GettyImages
ניצחון מפתיע. יוהאן גופראן/GettyImages

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1

האלופה התבשרה עוד לפני המשחק בלונדון על הפסדה המפתיע של צ'לסי לניוקאסל וניצלה זאת כדי להשיג ניצחון ליגה חמישי העונה ולצמק פערים מהצמרת. ויין רוני ורובין ואן פרסי פתחו יחד בחוד והראשון בישל כבר אחרי תשע דקות שער קליל לאנטוניו ולנסיה שכבש בקלות את הראשון. אחרי 20 דקות בלבד השיגה יונייטד את השני שלה. ילד הפלא הבלגי עדנאן ינוזאי חילץ כדור במרכז המגרש ושלח כדור עומק לואן פרסי, שמחמישה מטרים הפציץ לחיבורים. 0:2 ליונייטד. עוד שתי דקות עברו והחגיגה של יונייטד נמשכה. רובין ואן פרסי נשלח לכדור עומק ומצד ימין מצא את ויין רוני שמקרוב גילגל לרשת. 0:3 ליונייטד.

הלונדונים ניסו להגיב וכל מה שהשיגו היה שער בודד של אלכס קאקאניקליץ' בדקה ה-65. יונייטד צימקה את הפער מארסנל המוליכה לחמש נקודות בעקבות הניצחון הזה, כאשר התותחנים יארחו בהמשך את ליברפול למפגש צמרת.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
חגג על חשבון פולהאם. רובין ואן פרסי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - נוריץ' סיטי 0:7

התכולים הגיעו למחזור הזה כשהם רק במקום השביעי בטבלה אחרי ההפסד הטראומטי לצ'לסי במחזור הקודם, אבל התפוצצו מול הכנריות, שסובלים מפתיחת עונה חלשה מאוד ונאבקים בתחתית. מנואל פלגריני, מאמנה של סיטי ביצע את השינוי שהבטיח והדיח את ג'ו הארט מהשער ופנטילימון עמד במקומו.

כבר אחרי 16 דקות החלה החגיגה של הסיטיזנס עם שער עצמי אומלל של בראדלי ג'ונסון. בדקה ה-20 כבשה סיטי את השני שלה אחרי מהלך קבוצתי מצוין. סמיר נאסרי מצא את סרחיו אגוארו שהגיע מאחור והמשיך לדויד סילבה שמקרוב בעט פנימה. 0:2 קל לסיטי. חמש דקות חלפו עד שמאתייה נסטאסיץ' כבש מנגיחה אחרי כדור קרן של נאסרי. סיטי לא עצרה ועוד לפני המחצית כבש אלבארו נגרדו את הרביעי אחרי שיאיא טורה מצא את סרחיו אגוארו שהיה בנבדל אך השופט התעלם והארגנטינאי בישל לספרדי שער רביעי.

מנצ'סטר סיטי נחה מעט אחרי השער הרביעי והורידה הילוך עד שיאיא טורה כבש את החמישי בבעיטה חופשית נהדרת לחיבורים של ג'ו רודי. אחרי שבישל פעמיים והיה מעורב כמעט בכל השערים, התכבד סרחיו קון אגוארו בשער השישי בדקה ה-71 ואדין דז'קו המחליף נעץ את המסמר השביעי והאחרון. ניצחון גדול לתכולים שסגרו פערים מהפסגה והתאוששו בצורה מרשימה אחרי ההפסד לצ'לסי.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג מול נוריץ'. רויטרס
שביעייה לא סודית. דויד סילבה חוגג על חשבון נוריץ'/רויטרס

סטוק סיטי - סאות'המפטון 1:1

סאות'המפטון הגיעה למשחק הזה עם שלוש ספיגות בלבד וכשהיא זוכה לשבחים מפה לפה בעקבות היכולת ההגנתית שלה והעונה הנפלאה, אך אף אחד לא היה מוכן למה שהתרחש במשחק הזה אחרי 14 שניות בלבד. אסמיר בגוביץ', שוערה הקרואטי של סטוק, הרחיק כדור סתמי מתוך הרחבה שלו. ארתור בורוץ' שוער האורחים היה ממוקם מחוץ לשערו וראה את הכדור פוגע בדשא, חולף מעליו וחודר לרשת. 0:1 פשוט מדהים לסטוק. הסיינטס יצאו מההלם שלהם ובדקה ה-42 ג'יי גודריגס כבש את השוויון עוד לפני המחצית. הסיינטס לחצו כדי להשיג הכרעה במשחק אך הסתפקו הפעם בתיקו ואיבדו את המקום החמישי למנצ'סטר סיטי.

אסמיר בגוביץ' שוער סטוק סיטי חוגג אחרי שכבש שער עם ריאן שואוקרוס. Chris Brunskill, GettyImages
איזה שער. אסמיר בגוביץ' מקבל ברכות אחרי הגול המדהים שלו/GettyImages, Chris Brunskill

משחקים נוספים:

ווסטהאם - אסטון וילה 0:0

האל סיטי - סנדרלנד 0:1
להאל: קרלוס קוויאר (25, בפנדל). לי קאטרמול ואנדראה דוסנה מסנדרלנד הורחקו.

ווסט ברומיץ' - קריסטל פאלאס 0:2
לווסט ברומיץ': סיידו בראינו (44), גארת' מקאולי (83).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully