וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין הבריז להפועל פ"ת, ללוז: "הוא מחוץ למועדון"

30.10.2013 / 22:34

החלוץ טס עם גרושתו כדי להשתתף בתוכנית המירוץ למיליון והבעלים זועם: "אדאג שהוא לא ישחק יותר באף קבוצה בארץ"

ליאור אסולין, חלוצה של הפועל פתח תקוה, עזב הערב את הארץ ללא אישור המועדון, והמריא לפיליפינים כדי ליטול חלק בתכנית הריאליטי "עד סוף העולם" גרסת 'המירוץ למיליון' לזוגות גרושים. הבוקר לא הגיע אסולין לאימון הקבוצה והודיע למנהל עופר צברי כי הוא חולה ולכן לא יכל להתאמן, אך הערב נצפה אסולין בשדה התעופה בן גוריון בדרכו לטיסה לטובת השתתפות בתוכנית.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג עם מאמן ניסן יחזקאל. קובי אליהו
הבריז להפועל פתח תקוה. ליאור אסולין/קובי אליהו

מקורב לשחקן ניסה להגן על החלוץ ואמר: "אני לא מופתע מזה. הוא צריך את הכסף וביקש מפתח תקוה לצאת. הוא גם דיבר בשבוע האחרון עם ללוז ועם ניסן יחזקאל והם ידעו שהוא ייסע, אבל הם כנראים רוצים לצאת טוב בתקשורת. הם ידעו שהוא ייסע וחיכו כדי לעשות לו בלגן. הוא יחזור תוך שלושה שבועות ויוכל לשחק, הכסף הזה מאוד חשוב עבורו והוא הבהיר להם בתחילת השבוע שהוא ייסע".

בהפועל פתח תקוה ישנן גרסאות סותרות אך גם במועדון מודים הערב כי בתחילת השבוע המאמן ניסן יחזקאל כבר הבין שהשחקן אמור לעלות על הטיסה ולחזור רק לקראת המשחק באשקלון. שחקנים בקבוצה אמרו כי: "אם לא מסתכלים על כל הקטע ההזוי, אם הבנאדם בחובות כמו שמספרים וזה יכול לעזור לו ונקבל אותו נקי מכל העצבים האלה בעוד שלושה שבועות אז בכיף. לא כל דבר צריך להסתכל מה יגידו או איך כולם מסתכלים על זה. הוא עשה טעויות בעבר, נכנס לחובות והכי קל לכולם לשפוט אותו ולצחוק עליו, אולי ננסה כולנו לעצור ולראות אולי הכדורגל כאן והתקשורת צריכים להושיט יד למישהו שרוצה להשתקם".

גורם בהפועל פתח תקוה הוסיף: "ממה שהבנו יש לו חובות והוא הגיע עם אשתו להסדר כלשהו, לא הכל ברור לנו אבל מה שברור הוא שאי אפשר לעבור על זה לסדר היום. כרגע כולם עצבניים ורוצים גזר דין אבל אולי דברים יירגעו וניתן יהיה לקבל החלטה מושכלת לגביו. בסך הכל זה כדורגל והכל נזיל".

כזכור, אסולין כבר ערך פגישה עם הבעלים של המועדון אבי ללוז, התנצל והבטיח שהוא לא יטוס להשתתף בתוכנית. המועדון החליט להחזיר את השחקן לאימונים וזה אף כבש ביום שני האחרון שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן ב-1:1 מול מכבי יבנה, אך החליט בכל זאת לטוס ולעזוב את הקבוצה לטובת השתתפות בתוכנית.

ניסן יחזקאל מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ידע שאסולין נוסע? ניסן יחזקאל/קובי אליהו

הבעלים של הקבוצה, אבי ללוז התייחס לפרשה: "עד לרגע זה אין לי אסמכתא או הוכחה שליאור אסולין טס לחו"ל. הבוקר הוא הודיע לעופר צברי מנהל הקבוצה שהוא חולה ולכן לא הגיע ושמחר הוא יגיע לאימון. על פי האינפורמציה שהיתה בידיי, הוא הודיע לכולם שהוא לא נוסע".

"אם הדברים אכן נכונים מבחינתי זה מעשה שלא יעשה, היות והוא הבטיח לי במפורש בשיחה בארבע עיניים שהוא לא נוסע ולא מתכוון לנסוע ושהוא מתחייב לכך. והיה והוא נסע, ואכן הוא ישתתף בתכנית הזו, אני המום לחלוטין, הוא עושה זאת ללא אישור המועדון ואחרי שהוא משקר לי באופן אישי, שיקר למאמן ושיקר לחברים שלו בקבוצה. זה מעשה חמור ובהנחה שזו המציאות אז ברור לחלוטין שליאור אסולין הפר הסכם והוא מחוץ למועדון".

הבעלים לא מתכוון לוותר לחלוץ והצהיר: "לא רק שהוא מחוץ למועדון, אני גם אדאג שהוא לא ישחק כדורגל באף קבוצה אחרת בישראל. הוא פגע באמון הבעלים ועשה משהו שנקרא 'וייברח'. הוא נעלם ואין לי מושג למה. אני מופתע ומזועזע שבן אדם יכול להתנהג בצורה כזו".

ללוז הוסיף: "הוא גרם נזק למועדון ואני אתנהל מול ההתאחדות שהבחור הזה לא ישחק יותר כדורגל בישראל. הוא לא ראוי להיות שחקן כדורגל ולא ראוי להיות שחקן מקצוען. עד הרגע האחרון הוא אמר לכולם שהוא לא נוסע ובסוף פשוט ברח והתנהג כמו פחדן. הוא לא גבר. אף חבר שלו בקבוצה לא יסלח לו על זה. זה בנאדם עם הרס עצמי. הוא לא גילה אופי וכמו שאני רואה את זה, ליאור אסולין בעצם החליט בדרך הזו שהוא פורש מכדורגל, חד משמעית, כי אני לא רואה אף מועדון שקולט אותו. סמכתי על המילה שלו וחשבתי שכל השמועות לשווא. אנחנו נדע להתמודד עם המצב. זה קשה כי עד ינואר אין לי הרבה אפשרויות לעשות שינויים מקצועיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכוון ללכת עד הסוף. אבי ללוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מור שקד מראשון לציון נחשב לחבר טוב של אסולין. שקד אמר הערב לוואלה! ספורט: "הכי קל לאנשים לצחוק ולהעביר ביקורת אבל שיעצרו ויסתכלו פעם אחת על ליאור אסולין הבנאדם. אם הוא היה דואג לעצמו הוא לא היה עושה את זה אבל כולם יודעים מה הוא עבר בחיים ומה המצב שלו והוא צריך את המיליון ש"ח האלה וכמו שאני מכיר אותו הוא גם יביא אותם".

שקד משוכנע: "הפועל פתח תקוה תחזיר אותו. היא צריכה אותו, היא יכולה להעניש אותו אבל גם צריכה להבין אותו את הסיטואציה שבה הוא נמצא ולנסות לעזור לו. הוא רמר להם שהוא חייב לטוס ובשלב הזה לקראת סוף הקריירה חייב ללכת על ההזדמנות הזאת. גם כשהוא שאל אותי אני אמרתי לו ללכת כי הזדמנות כזאת לא תחזור עבורו והילדים והמשפחה מעל הכל".

שקד הוסיף "צריך לזכור שאחרי כל מה שעבר עם אשתו הם התקרבו בתקופה האחרונה והטיסה הזאת פלוס האפשרות לזכות במיליון יכולים לקרב ביניהם ולהביא לשלום בית, יש פה מכלול של דברים ששנייה לפני שאנשים יורדים עליו יעצרו ויבינו שהוא רק חשב על הילדים שלו והעתיד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully