וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: בנות הרצליה הדהימה את מכבי אשדוד

העולה החדשה לליגת העל פתחה את העונה עם ניצחון חוץ ענק על מחזיקת הגביע, 66:72. ברילנד הצטיינה עם 22 ו-9 ריב'

לאחר שאליצור נתניה, רמת השרון ואליצור חולון פתחו אתמול בניצחונות את עונת 2013/14 בליגת העל בכדורסל נשים, רצתה גם מכבי אשדוד לפתוח את העונה ברגל ימין. לצורך כך היא קיבלה משחק נוח במיוחד - בבית, מול בנות הרצליה. אלא שהעולה החדשה לא נבהלה, רשמה ניצחון 66:72 מרשים והבהירה לשאר הליגה שהיא לא כאן כדי להיות שק החבטות של אף אחת.

אלי רבי מאמן נבחרת הנשים. מגד גוזני
לא ככה הוא רצה לפתוח את העונה. רבי/מגד גוזני

מחזיקת הגביע נהנתה מהופעה מצויינת של אדאמס ששלטה מתחת לסים ואיפשרה לה לעלות ליתרון בפתיחה, אבל ג'סיקה ברילנד לקחה על עצמה את ההתקפה של האורוחות והביאה אותן אל המחצית ביתרון 5. הרצליה וברילנד נתקעו קצת ברבע האחרון וראו את אשדוד חוזרת, אבל אז הגיעו צמד מהלכים נהדרים של אופיר בנט הצעירה ששמרה את קבוצתה מלפנים. אשדוד החטיאה שלשה קריטית 25 שניות לסיום, הופקינס קברה שתיים מהקו מהצד השני כדי להעלות את היתרון ל-4. צעירי הלכה לסל והחטיאה לייאפ פנוי, והקבוצה של יונתן אורן חגגה ניצחון גדול כדי לפתוח את העונה שלה בסטייל.


ג'סיקה ברילנד הוליכה את בנות הרצליה עם 22 (9 מ-22 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, אורטל אורן (9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) וצ'לסי הופקינס (8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) קלעו 11 כל אחת, אופיר בנט 10 (5 מ-5 לשתיים). את אשדוד הוליכה דניאל אדאמס עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים, בר גלינסקי תרמה 12 ו-8 ריבאונדים.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully