וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "כל עוד יש סיכוי תיאורטי, לא נרים ידיים"

הישראלי לא אמר נואש אחרי ה-2:1 בזלצבורג, וספג ביקורת מהתקשורת על כניסתו של טל בן חיים: "החילוף הזה תמוה"

אחרי פתיחת עונה מסחררת, סטנדרדר ליאז' וגיא לוזון ממשיכים לאבד גובה. הבלגים רשמו אמש (חמישי) הפסד נוסף בשלב הבתים של הליגה האירופית, 2:1 לרד בול זלצבורג, והעפלה לשלב הבא במפעל האירופי השני בחשיבותו הולכת ומתרחקת מהישג יד. לסטנדרד נקודה בודדת בבית ג' לאחר שלושה משחקים. יחד עם משחקי הליגה האחרונים, ללוזון וסטנדרד עדיין אין ניצחון בחודש אוקטובר. ג'ונתן סוריאנו ואנדרה רמליהו כבשו לאוסטרים, ביה רק צימק בדקה ה-88, אחרי שסטנדרד נותרה בתשעה שחקנים.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
תחילתו של משבר? לוזון/רויטרס

"המחצית הראשונה שלנו הייתה סבירה, לא הגענו למצבים, אבל גם הם לא", ניסה להסביר לוזון את ההפסד בסיום. "אחרי המחצית, הם השתפרו והיו טובים יותר. הם לחצו אותנו, ואנחנו לא. זה כל ההבדל".

למרות המצב הלא מעודד בבית וסיכויי ההעפלה הנמוכים לשלב הבא, לוזון לא מתכוון להרים ידיים. "עוד לא אמרנו נואש. כל עוד יש לנו סיכוי ואפשר להעפיל, אפילו אם מדובר בסיכוי מתמטי בלבד, ניתן את הכול. אנחנו עדיין חושבים שאפשר לעשות את זה".

כעת מצפה ללוזון משוכה קשה במיוחד גם בליגה, בדמותה של אנדרלכט, שתארח אותה ל"קלאסיקו" הבלגי ביום ראשון הקרוב. רגע לפני המשחק, אגב, לוזון מתחיל לספוג ביקורות מצד עיתונאים מקומיים.

הפרשן כריסטוף דוראנט ביקר את המאמן הישראלי בטור דעה, והתייחס לחילופים ה"תמוהים" שביצע לוזון מול זלצבורג. "אי אפשר להאשים אותו בכך שבחר לעלות עם מערך הגנתי, אבל הבחירה הזאת לא הביאה ניצחון", נכתב. "החילופים שלוזון ביצע אחרי ההרחקה הראשונה היו מאוד מוזרים, קשה להבין את זה. בפיגור 1:0, לוזון הוציא את החלוץ אזקיאל והכניס את טל בן חיים הבלם. רק אחר כך הוא הכניס את ביה, שכבש את השער המצמק. יכול להיות שהוא ניסה להימנע מתבוסה? או שמא הוא ניסה לשמור כוחות למשחק הגדול מול אנדרלכט?".

טל בן חיים נבחרת ישראל. ברני ארדוב
:חילוף תמוה,. בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully