וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בכורה למכבי נתניה, ראשון לציון הושפלה

מכבי הרצליה חגגה מול המוליכה בזכות שער דרמטי של עומר נחמני (90) שקבע 2:3, קטמון חגגה עם 0:3 על הקבוצה לחמן

one

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא לדרך עם חמישה משחקים וסיפק הפתעה גדולה כאשר מכבי נתניה נחלה הפסד בכורה, 3:2 בחוץ מול מכבי הרצליה. הפועל רמת גן, עם המאמן החדש גיא לוי, ניצחה 0:1 את מכבי אום אל פאחם שעדיין מחפשת נקודות בכורה בליגה אחרי המאבק שניהלה על ההישארות בקיץ. הפועל קטמון חגגה עם 0:3 על הפועל ראשון לציון השוקעת. אחי נצרת ניצחה 2:3 בדקה ה-90 את הפועל ירושלים ואילו בית"ר תל אביב/רמלה הפתיעה עם 0:3 על הכח עמידר רמת גן.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
לזה הוא לא ציפה. יוסי מזרחי/קובי אליהו

מכבי הרצליה - מכבי נתניה 2:3

זה היה צריך להגיע מתי שהוא וזה קרה היום: מכבי נתניה המוליכה הגאה של הליגה נחלה הפסד בכורה במשחק דרמטי מאין כמוהו. הקבוצה של יוסי מזרחי הצליחה כבר להפוך פיגור ליתרון 1:2 בזכות שערים של רן רול ועידו אקסברד אבל המילה האחרונה הייתה של הרצליה ושל עומר נחמני שכבש שער ניצחון ממש בדקה ה-90.

הרצליה פתחה מצוין את המשחק הזה ובדקה ה-11 הייתה חייבת לכבוש כשעומר רפס קיבל כדור הרמה מצד שמאל ומצא עצמו חופשי לגמרי אך נגח החוצה ליד הקורה. בדקה ה-24 הגיע היתרון המוצדק של המארחים. רן מלכה שלח כדור עומק לרפי עמוס שמצד שמאל בעט חזק ברגל שמאל לפינה הרחוקה. 0:1 להרצליה.

בדקה ה-38 השיגה נתניה את השוויון המיוחל בהתקפה הראשונה המשמעותית שלה במשחק. רן רול פרץ מצד ימין ושלח כדור לעידו אקסברד, מחליפו של ערן לוי בהרכב, שבלי להסס בעט שטוח וחזק לפינה ברגל ימין. 1:1 בהרצליה. נתניה עלתה נחושה מאוד למחצית השניה והשלימה את המהפך בדקה ה-61 אחרי התקפה מתפרצת מצוינת שתפסה את הגנת הרצליה לא מוכנה. ניר אברג'יל הצעיר מצא עצמו מול שוער הרצליה והסיט ימינה לרן רול, מבשל השער הראשון שהשלים את המהפך. 1:2 לנתניה.

הקבוצה של יוסי מזרחי הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון נוסף, אבל להרצליה היו תוכניות אחרות ושי דוד המחליף כבש שער דרמטי בדקה ה-85 אחרי שקיבל כדור מעומר רפס מצד שמאל ומקרוב בעט פנימה. 2:2 דרמטי בהרצליה. גמור? לא אם תשאלו את הרצליה שכבשה שער ניצחון דרמטי מאין כמוהו בדקה ה-90 והכובש היה לא אחר מאשר עומר נחמני הצעיר, שקיבל כדור מצד שמאל ובעט פנימה מקרוב. 2:3 ענק להרצליה בסיום.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
סידר למאמן שלו ניצחון ראשון. עומר בוקסנבוים/מגד גוזני

הפועל רמת גן - מכבי אום אל פאחם 0:1

הבכורה של גיא לוי על הקווים הסתיימה עם נקודה במשחק חוץ קשה בנתניה, במשחק שבו הכוכב הגדול היה השופט. הפעם רמת גן לא נזקקה לחסדי שמיים וניצחה את הקבוצה הכי חלשה בליגה שהצליחה לשרוד בליגה אחרי מאבק מול בתי המשפט, אבל אם לא יקרה נס בסוף העונה היא תרד על המגרש.

הקבוצה של גיא לוי פתחה טוב מאוד את המשחק הזה ועלתה ליתרון כבר אחרי רבע שעה בזכות שער של לירון דיאמנט שהיה השער הראשון וגם האחרון במשחק.

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 0:3

מה יהיה עם הקבוצה של אייל לחמן? ראשון לציון הגיעה למשחק הזה ממעמקי התחתית וקיוותה להשיג ניצחון שני העונה, אבל קיבלה בראש והסתבכה עוד יותר במאבקי הירידה. קטמון מנגד, חגגה ניצחון גדול לעיני הקהל העצום שלה באצטדיון טדי המחודש ותקווה להמשיך את היכולת הזו גם בהמשך העונה. כוכב המשחק הזה אגב, היה עידן, חלוץ הקטמונים שכבש צמד.

ראשון נראתה רע מאוד במחצית הראשונה ושילמה על כך עם שער של עידן שמש ממש על סף המחצית. שמש ניצל יציאה לא טובה של יוסי שקל ונגח מעליו פנימה. 0:1 לקטמון. ראשון המשיכה להציג יכולת נרפית ובדקה ה-67 ספגה שער שני של רז שטיין, שסיים התקפה נהדרת ושלח את האוהדים בטדי לחגוג. חמש דקות בלבד עברו וההפסד של ראשון הפך להשפלה כשעידן שמש כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו אחרי שניצל רפיון בהגנת ראשון וקבע 0:3 גדול לקטמונים.

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
מה יהיה? אייל לחמן/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - הפועל ירושלים 2:3

איזה ניצחון דרמטי לאחי נצרת. הקבוצה של סמיר עיסא הגיעה למשחק הזה אחרי ההפסד ביבנה, אבל השיגה 3 נקודות בצורה הכי מתוקה שאפשר. ירושלים הובילה כבר פעמיים במשחק הזה אבל גולאסו של סרג' איילי ועוד שער של באבלולה עמוק בתוספת הזמן, סידרו לנצרתים שלוש נקודות מלאות וסוף שבוע מתוק.

אחי נצרת פתחה לא טוב את המשחק וכבר בדקה החמישית מצאה את עצמה בפיגור אחרי שער עצמי של עוביידה אבו רביע. המארחים חזרו למשחק בזכות שער של חמודי אלוש, שניצל ערבובייה ברחבה אחרי קרן ומקרוב נגח פנימה ממש עם פתיחת המחצית השניה. 1:1 בעילוט. אחרי שעה של משחק בדיוק החזירה לעצמה ירושלים את היתרון בזכות שער של אלון בוזוגרי. 1:2 לירושלים, אבל נצרת לא ויתרה ובדקה ה-72 שוב הצליחה להשוות בזכות שער מדהים של סרג' איילי שביצע דאבל פס בתוך הרחבה עם אבו ניל ומהאוויר בעט לרשת. 2:2. המארחים לחצו על שער ירושלים ובדקה ה-90 הגיע גם שער הניצחון הדרמטי של אחי נצרת. טאיה באבלולה מצא את הגנת ירושלים לא מוכנה והקפיץ את כל הקהל בעילוט - 2:3 דרמטי לאחי נצרת שחזרה למסלול הניצחונות.

בית"ר תל אביב/רמלה - הכח עמידר רמת גן 0:3

ניצחון די מפתיע למארחים מול הכח, שפתחה את העונה הזו בצורה מושלמת אך מתחילה לאבד גובה במחזורים האחרונים. כוכב הניצחון הזה היה איציק אבושדיד שכבש צמד וסידר לקבוצתו ניצחון שלישי העונה.

משחק שקול התפתח ברמלה אבל בדקה ה-42 העלה וויליאם אווסו את המארחים ליתרון, דווקא לאחר מספר החמצות של הכח. 0:1 לבית"ר במחצית. המארחים הכפילו את היתרון בדקה ה-50 בזכות שער של איציק אבושדיד, ממש דקה לאחר שמייקל טוקורה החמיץ מצב מצוין להכח. 0:2 די מפתיע לבית"ר. בדקה ה-65 נמשכה ההצגה של בית"ר ושוב זה היה איציק אבושדיד כבש את השני שלו והשלישי של קבוצתו. 0:3 גדול למארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully