וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רמזי ספורי מחרים את האימונים

22.10.2013 / 21:50

השחקן בן ה-18 לא מעוניין לחתום על חוזה חייל, שכן הוא אינו מתגייס והחרים בעצת סוכנו דודו דהאן. האדומים זועמים

one

קשר הפועל תל אביב, רמזי ספורי, מחרים את אימוני הקבוצה, זאת בשל סוכנו דודו דהאן, שייעץ לו שלא לחתום על חוזה חדש בקבוצה. ספורי בן ה-18 מסיים חוזה בתום העונה אצל האדומים ומכיוון שהוא מוסלמי ואינו מתגייס לצה"ל, הוא דורש חוזה של שחקן מן המניין.

הפועל לא מוכנה להציע לספורי חוזה שכזה וטוענת שגיל השחקן הוא זה שקובע והעובדה שהוא לא מתגייס לא אמורה להפלות בינו לבין חבריו באותו גיל המתגייסים לצבא. בנוסף, הפועל הציעה לו תנאים מעודפים בחוזה עתידי אם יחתום.
למרות זאת, הקשר עצמו מעדיף לשמוע בעצת סוכנו דהאן ומחרים את האימונים. כמו כן, דהאן כבר הודיע להפועל שהוא מקיים עם שיחות עם קבוצות אחרות על שרותיו של ספורי בעונה.

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב מול שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בהפועל זועמים. ספורי/ברני ארדוב

מבחינת האדומים מדובר בשתי עבירות, על התקנון ועל החוזה ולכן הם כבר הגישו תביעה כנגד דהאן אצל התובע ניר רשף על הפרת חוזה. גם נגד ספורי ינקטו צעדים משמעתיים והוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית בגין החרמת האימונים.

מהפועל נמסר: "לא ייתכן שסוכן יעבור על תקנון הסוכנים, יסית שחקן לפעול בניגוד לחוזהו וייפגע לו בשיקול הדעת עד כדי גרימת נזק חמור לקריירה שלו".

תגובת הסוכנות "סקאוטפוש" בנושא רמזי ספורי: "חרף אין ספור פניות מתחילת העונה להנהלת הפועל תל אביב כדי להסדיר את עניינו של הכישרון הבולט ביותר מזה שנים של מחלקת הנוער שלה, רמזי ספורי, ההנהלה בחרה לא לענות ואף לבטל לפני כחודש פגישה מכרעת, 30 דקות לפני קיומה. כמו כן, הנהלת הקבוצה אימה על השחקן שאם לא יחתום על חוזה יירד למחלקת הנוער. במהלך התקופה ספורי לא קיבל שום עזרה ושום תמורה מהפועל והשיא הגיע כשהסוכנות שכרה לו רכב בארבעת החודשים האחרונים, כדי שרמזי יוכל להגיע לאימונים.

"רמזי ספורי, וזאת חשוב לציין, אינו נמצא תחת חוזה אזי שחקן חופשי, בשל כך הוא אינו כפוף לשום הסכם או התקשרות כזאת או אחרת שמחייבת אותו להגיע לשום מסגרת. ספורי ברשות עצמו ויכול לקבל את ההחלטות לגבי עתידו מבלי לקבל אישור כזה או אחר מהפועל תל אביב. הסוכנות הגישה להנהלת הפועל הצעת רכישה בשבוע האחרון שעליה לא הגיעה תשובה. אנו רוצים להאמין ולקוות שהנהלת הפועל תחזור בה מהזלזול שלה בספורי ותדע לעשות הכל כדי לא להפסיד כישרון בסדר גודל כזה... הכדור אצל הנהלת הפועל שלצערנו בחרה לטפל בהחתמת לגיון זרים וישראלים בינוניים בסכומים חסרי תקדים, במקום לטפח ולהתייחס לשחקן בית שיוכל להוביל את המועדון במשך שנים רבות?.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully