וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החרמת המשחק: כתב אישום הוגש נגד רמת השרון

22.10.2013 / 11:22

היועץ המשפטי של האיגוד, רונן ויינברג, המליץ להעניש את הקבוצה בהפסד טכני וקנס כספי, הקבוצות האחרות התלוננו

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג הגיש כתב אישום נגד קבוצת כדורסל הנשים של רמת השרון. זאת בעקבות תלונה של יו"ר כל קבוצות ליגת העל לנשים. הדיון אמור להערך ביום חמישי הקרוב.

כזכור, רמת השרון סירבה להופיע אמש למשחק גביע הווינר מול אליצור רמלה וכתגובה, במהלך הלילה שיגרו כל שמונה ראשי קבוצות ליגת העל לנשים האחרות מכתב ליו"ר האיגוד דני חלוץ וליו"ר מנהלת ליגת העל לנשים איריס שטרק, ובו הם דורשים להעניש את הקבוצה שלא הופיע למשחק נגד רמלה בחומרה.

יושבת ראש אלקטרה רמת השרון רחל אוסטרוביץ' לצד מאמנת הקבוצה רמת השרון אורנה אוסטפלד. ברני ארדוב
כל הליגה נגדן. אוסטפלד ואוסטרוביץ'/ברני ארדוב

בכתב האישום כותב ויינברג בין השאר: "בתלונה טוענים יו"ר קבוצות ליגת העל לנשים כי עצם אי ההופעה של הקבוצה למשחק גרמה לביזוי כל ענף כדורסל הנשים בישראל, ומבקשים כי האיגוד ימצה את הדין עם הקבוצה".

ויינברג מבקש להעמיד את הקבוצה לדין בגין אי הופעה למשחק.
בכל הנוגע לעונש כותב ויינברג: "אני סבור כי יש להתייחס בחומרה יתרה לאי הופעת קבוצה בליגת העל לנשים (ליגה מקצוענית) למשחק (משחק אשר היה אמור להיות משודר בשידור ישיר באחד מאמצעי התקשורת) שהינו צעד קיצוני שפוגע בענף הכדורסל בכלל ובכדורסל הנשים בפרט (לרבות בקהל האוהדים, ביריבה ובשחקניות) – במיוחד כאשר צעד זה נעשה במכוון ומראש על ידי קבוצה בליגת העל, האמורה להוות דוגמא אישית לכל דבר ועניין ובמיוחד לבני\בנות הנוער הצופים בה, והכל בטרה להוקיע הדברים ולמנוע הישנות מקרים כגון דא בעתיד".

ויינברג מבקש להטיל את העונשים הבאים: הפסד טכני, קנס כספי בסך 1,490 שקל, חיוב בגין דמי שיפוט והוצאות 2,690 שקל, הפחתת 2 נקודות ליגה על תנאי במקרה של עבירה חוזרת, קנס כספי בפועל בסך 40,000 שקל וקנס כספי בסך 80,000 שקל על תנאי למשך שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully