וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דווין מיטשל שוחרר, הופקינס מתנדנד

22.10.2013 / 9:25

הפורוורד עזב את הקבוצה מעיר היין אחרי פתיחת עונה כושלת ומאשים את היו"ר פרי: "ההחלטה נלקחה על ידי בן אדם אחד"

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, דווין מיטשל שוחרר היום (שלישי) ממכבי ראשון לציון. מאז תחילת העונה היה ברור כי השחקן הגיע לא בכושר של השנים האחרונות, כשבקבוצה טענו כי הוא סובל מפציעה קשה בברכו. אמש (שני) הודיעו לו בקבוצה כי הם מחפשים לו מחליף, כשהכוונה היא להביא סנטר במקומו ולשנות את הקונספציה עליה הלכו בעיר היין בתחילת העונה. מיטשל (31, 1.96) תרם 2.5 נקודות בממוצע למשחק בשני משחקי פתיחת העונה.

שחקן מכבי ראשון לציון דווין מיטשל. ניב אהרונסון
השידוך לא עבד מהרגע הראשון. דווין מיטשל/ניב אהרונסון

"אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלכם ורוצה שיידעו שההחלטה נלקחה על ידי בן אדם אחד שאני מעריך אותלו אבל שיש לו דעות שונות ממני על דברים מסוימים", כתב מיטשל בדף הפייסבוק שלו כשבשיחות אישיות ציין שמדובר ביו"ר יצחק פרי, "אין לזה קשר למאמן החדש (מתן חרוש, א.ש) או לחברים הנהדרים שלי לקבוצה. יש אנשים שפשוט לא מסתדרים, ואני מאחל לכולם את הטוב ביותר. אני יודע מה אני יכול לעשות, בגלל שהוכחתי זאת פעם אחרי פעם, ואני מסרב להתפשר על פחות ממה שמגיע לי".

כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי הכתומים לא יסתפקו בשחרורו של מיטשל, ושחקן נוסף שנמצא בדרכו החוצה הוא הגארד בריאן הופקינס. השחקן שהובא על ידי רוני בוסאני היה מכוכבי הקבוצה במשחקי ההכנה, אך מתחילת העונה לא מוצא את עצמו. במועדון מאמינים כי הם צריכים להחתים גארד גדול יותר גופנית ועושים מאמצים על מנת למצוא אחד כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully