וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את הכוכב האדום בלגרד 82:96

הצהובים כבר הוליכו ב-26 הפרש בזכות מטווח שלשות, אבל הסתפקו ב-82:96 על הכוכב האדום והשיגו ניצחון בכורה ביורוליג

עריכת וידאו: יותם בן דוד

בשעה טובה, שבועיים מפתיחת העונה האירופית שלה, השיגה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג לעונת 2013/14, כשגברה 82:96 על הכוכב האדום בלגרד. הקבוצה של דיוויד בלאט היתה גדולה על היריבה הסרבית בכמה מידות, ונהנתה לא פחות משבעה קלעים בדאבל פיגרס וממטווח שלשות אדיר (15 מ-28 מחוץ לקשת) אך גם הערב נרשמה נפילת מתח של סגנית האלופה שסייעה ליריבתה לצמק ברבע האחרון. במחזור הבא, במשחק החוץ ברוסיה מול קובאן, הצהובים עלולים לשלם על כך ביוקר.

ג'ו אינגלס דיוויד בלו שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מטווח שלשות שלא רואים כל יום. בלו ואינגלס/ברני ארדוב

בפתיחה היה נדמה שהצהובים שוב יסתבכו וייגררו למשחק צמוד מול יריבה נחותה, כששחקניו של בלאט לא הצליחו לעצור את בובאן מריאנוביץ', השחקן הגבוה ביותר ביורוליג (2.22 ס"מ), שהרבה להטביע כמעט מבלי לקפוץ. בלאט שלח את סופוקליס שחורציאניטיס אל הפרקט, הענק היווני עשה ככל העולה על רוחו ונתן את האות לבריחה של מכבי. ההגנה של הסרבים נלחצה פנימה וראתה את הצהובים צולפים ללא הכרה מחוץ לקשת, כשבלו, אינגלס וסמית' להטו. ברבע האחרון הורידה מכבי את הרגל מהגז, וראתה את הכוכב האדום חוזרת עם ריצת 2:16, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא הצליחו לעצור את הענק היווני. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

רבע 1

האורחים עלו ראשונים על הלוח, אבל אינגלס ואוחיון הגיבו מיד עם צמד שלשות והעבירו את היתרון למכבי. בלאזיץ' לא נבהל אצל הסרבים וניצל הגנה חלשה של הצהובים כדי לחדור פעמיים ולקבוע שוויון. אינגלס המשיך לקחת על עצמו את ההתקפה והעלה ל-6:11, לפני ששון ג'יימס ביצע עבירה שנייה ונאלץ לרדת לספסל. שחורציאניטיס נכנס והחל לחולל מהומה בצבע של הסרבים, שהתקשו להתמודד עם הענק היווני, ושלשה של בלו קבעה יתרון 9. הכוכב האדום המשיכה להחטיא עוד ועוד ליי-אפים, ובסיום הרבע הראשון זה 14:21 למכבי תל אביב.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נפגע בקרסולו ולא חזר. אוחיון/ברני ארדוב

רבע 2

בלו פתח את הרבע השני עם עוד שלשה, והאורחים הוציאו את התסכול שלהם על שחורציאניטיס וקיבלו עבירה בלתי ספורטיבית, ששלחה את מכבי ליתרון 20:30. טיוס נכנס ומיד איבד כדור, מה שאיפשר לבלאזיץ' ומריאנוביץ' לצמק ל-7 בלבד. אוחיון איבד גם הוא כדור בחצי וכבונוס חטף דאנק מהדהד על הפרצוף שצימק ל-3 בלבד. אוחיון החזיר עם חטיפה וליי אפ משלו, ונקודות של היקמן במתפרצת קבעו 32:43 במחצית לצהובים.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב עם בובאן מריינוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. ברני ארדוב
עוד משחק גדול שלו. סמית'/ברני ארדוב

רבע 3

מריאנוביץ' פתח נפלא את הרבע השלישי עם דאנק גדול וחסימה על שון ג'יימס, אך הסנטר של מכבי החזיר בצד השני ושמר על היתרון הדו ספרתי. ג'יימס המשיך לנצל את הרכות של האורחים בצבע והקפיץ את יתרונם של הצהובים ל-19. מריאנוביץ' הענק המשיך לסיים עם דאנקים קלילים כמעט מבלי לקפוץ, אוחיון ובלאזיץ' החליפו ביניהם שלשות ומכבי שוב לא הצליחה לברוח. חצי דקה לסיום הרבע השלישי, ורק לאחר שהקהל קרא בשמו ארוכות, החליט בלאט להכניס את גיא פניני למשחק, ומכבי הוסיפה שלשה נוספת, הפעם של רייס בדרך ל-56:73 לפני הרבע האחרון.

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
.רבע אחרון שהם ירצו לשכוח. אינגלס/ברני ארדוב

רבע 4

הקהל בהיכל הריע לשחורציאניטיס שזינק על הפרקט בפתיחת הרבע האחרון והציל כדור בהגנה, ושלשה של סמית' הקפיצה את מכבי ליתרון 21. סמית' המשיך לעשות כאבי ראש לשומר שלו, ועם חמש נקודות רצופות העלה ל-58:84. דווקא אז הורידו המארחים את הרגל מהגז, ואיפשרו לכוכב האדום לרשום ריצת 2:16, בראשות מריאנוביץ' כדי לצמק ל-12 בלבד. רייס צלף שלשה שעצרה מעט את המומנטום של האורחים, בלו הוסיף אחת משלו, ומכבי סיימה עם 82:96 והשיגה ניצחון בכורה במפעל לעונה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוף סוף זכו לחגוג קצת. אוהדי מכבי בהיכל/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 17 (3 מ-4 לשלוש), ג'ו אינגלס 16 (3 מ-6 לשלוש) ו-5 אסיסטים, שון ג'יימס (6 מ-8 מהשדה) וסופוקליס שחורציאניטיס (5 ריבאונדים ו-4 איבודים) 13 נקודות כל אחד, דייויד בלו 11 (3 מ-7 לשלוש), יוגב אוחיון 10 ו-5 אסיסטים, טייריס רייס 6 ו-5 אסיסטים, גיא פניני וסילבן לנדסברג שיחקו ולא קלעו.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: בובאן מריאנוביץ' 20 (9 מ-12 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, יאקה בלאזיץ' 17, צ'ארלס ג'נקינס 11, דמרקוס נלסון ואיבן ראדנוביץ' 10 נקודות כל אחד, מרקו סימונוביץ' 6, ברנקו לאזיץ' 4, רסקו קאטיץ' ובלייק שילב 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully