וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "יוסי בניון קרוב לחתום בק.פ.ר"

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר צפוי לסגור בליגת המשנה ולהצטרף לקבוצת הכוכבים של רדנאפ: "יחתום חוזה לשנתיים"

האם קבוצתו הבאה של יוסי בניון תהיה ק.פ.ר האנגלית? בשבוע שעבר פרסמנו בוואלה! ספורט כי הקשר הישראלי נמצא בדרכו לחתום בליגת המשנה האנגלית, ככל הנראה באחת משלוש קבוצות: קווינס פארק ריינג'רס, צ'רלטון או ווטפורד. הבוקר (ראשון), נפתח באתר talksport כי קפטן נבחרת ישראל צפוי לסגור בקרוב בק.פ.ר. "קשר ליברפול וצ'לסי לשעבר יוסי בניון מוכן להצטרף לק.פ.ר בהעברה חופשית", נכתב, "הישראלי דחה הצעות מחטאפה הספרדית ומאולימפיאקוס היוונית. מנג'ר הריינג'רס הארי רדנאפ מעוניין בקשר, ורוצה להחזיר את ק.פ.ר לליגה העליונה. בניון מוכן לעבור בשבוע הבא בדיקות רפואיות ולחתום חוזה לשנתיים".

יוסי בניון במשחק של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יצטרף לקבוצה של הארי רדנאפ? בניון/ברני ארדוב

גם מלאגה וחטאפה הביעו עניין בבניון, כשגם אופציית ה-MLS הוזכרה מספר פעמים למשך הקיץ, אולם כעת נראה שהישראלי יעדיף להישאר באנגליה, ויצטרף לפרויקט המסקרן של הארי רדנאפ. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה.

קווינס פארק ריינג'רס ירדה אשתקד מהפרמיירליג, וכעת, אחרי 11 מחזורים בליגת המשנה, היא מדורגת במקום השני, שתי נקודות בלבד מאחורי המוליכה ברנלי. בקבוצה ניתן למצוא מספר שמות מוכרים כגון ג'ואי בארטון, שון רייט פיליפס, רוברט גרין, ג'רמיין ג'נאס, ניקו קרנצ'אר, בובי זאמורה ואחרים. בעלי הקבוצה הוא המיליונר המלזי טוני פרננדס, שהפך למחזיק המניות העיקרי של המועדון בקיץ 2011, ומאז השקיע מיליוני דולרים בנסיון להפוך את הקבוצה הלונדונית לחברת קבע בפרמיירליג.

בניון, 33, הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

מאמן ווסטהאם הארי רדנאפ. Pete Norton, GettyImages
מאמן שמכיר היטב שחקנים ישראלים. רדנאפ/GettyImages, Pete Norton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully