וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "ידענו שאם לא נחזור לעצמנו, יהיה מאוחר"

19.10.2013 / 21:43

מכבי חיפה חזרה לנצח עם 0:3 על מכבי פ"ת, בנאדו: "לפעמים נקלעים לתקופה קשה". תורג'מן: "נגע לי ביד בגול". סיני: "מאמין"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ריצה של שבעה משחקים ללא ניצחון, חמישה מהם בליגה, הגיעה הערב (שבת) לסיומה מבחינת מכבי חיפה. הירוקים הביסו את מכבי פתח תקוה 0:3 באצטדיון המושבה וכעת מקווים שם לייצר מומנטום חיובי ולהמשיך להצליח. ביום חמישי אריק בנאדו ושחקניו יתארחו אצל פאוק סלוניקי בליגה האירופית ובשבוע הבא הם יארחו את הפועל חיפה לדרבי של הכרמל.

שחקני מכבי חיפה, רובן ראיוס, יניב קטן. ברני ארדוב
התחילו את השבוע בצורה מצוינת. ראיוס וקטן/ברני ארדוב

"הגיע הזמן, היה חשוב לנו לנצח", סיכם אריק בנאדו, "ידענו שאם לא נחזור לעצמנו יהיה מאוחר. שיחקנו טוב, היינו אינטנסיביים, לחצנו ואני שמח שהשערים נכנסו. לא ספגנו משחק שישי ברציפות, שזה גם חשוב ואנחנו עם הפנים קדימה".

המאמן הוסיף: "השחקנים עובדים קשה, לומדים. אנחנו קבוצה חזקה והיום הוכחנו את זה. החלוצים הבקיעו היום וזה חשוב. לפעמים אתה נקלע לתקופות קשות, אבל אני מרוצה ממה שראיתי. אני מודה לקהל שהגיע למשחק הערב".

שלומי אזולאי שרשם הופעת בכורה בליגה וכבש שער ראשון מאז אפריל, אמר: "היתה לי תקופה קשה, הייתי פצוע המון זמן. איזו דרך נפלאה לכבוש כבר במשחק הראשון. יש לנו חלוצים מצוינים, אני רק אחד מהם ואני מאמין שנכבוש עוד הרבה העונה". אלון תורג'מן הודה שהשער השני, העצמי של שמוליק מלול, לא היה חוקי: "קודם כל נגע לי ביד, ורק אחר כך נגע במלול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. ברני ארדוב
היה מרוצה ממה שהוא ראה. בנאדו/ברני ארדוב

משה סיני ומכבי פתח תקוה הפסידו בפעם הרביעית העונה והם עדיין עמוק בתחתית. המאמן ששמע קריאות "תתפטר" מכיוון היציעים שאכלסו את אוהדי קבוצתו, אמר בסיום: "בחצי הראשון עד שספגנו היינו שווים מהם. ספגנו שני שערים והיה קשה לחזור, בעיקר אחרי ההרחקה של פדרו".

סיני הוסיף: "אני מאמין בעצמי. זכותו של הקהל לצעוק ככה. החומר של השחקנים מספיק כדי להישאר בליגה, אבל נצטרך לעבוד קשה. אין לי הסבר לאדום של גלבאן. לא אנזוף בו, אני חושב שהוא יודע שהוא עשה משהו לא בסדר, הוא לא ילד בן 14. אם היה לנו סיכוי לחזור למשחק, ב-10 שחקנים זה כבר היה בלתי אפשרי".

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני. ברני ארדוב
"זכותו של הקהל לצעוק". סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully