וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "בחודש האחרון אנחנו נפגעים הרבה משופטים"

מאמן בני יהודה הסביר חמישה הפסדים רצופים, ופירט: "השופט היה סיפור המשחק. לא היה פנדל, היה צריך להיגמר בתיקו"

one

שיא הפסדי הליגה הרצופים של בני יהודה, לפי דריבליסט, עומד על עשרה (2007-08). אבל נראה שהזהובים מתקרבים לשחזור ההישג השלילי הזה. חמישה הפסדים רצופים יש לקבוצה של דרור קשטן, שהיום נפלה עם 2:1 בקרית אליעזר מול הפועל חיפה. הזהובים עם 3 נקודות מתוך 18 אפשריות, עדיין מתחת לקו האדום, ולמעט מכבי פתח תקוה שאר הליגה כבר פתחה פער של יותר ממשחק אחד. לפי "מוזיאון בני יהודה", זוהי הפתיחה הגרועה ביותר של המועדון מאז 1988-89, אז אחרי המחזור השישי היו לה רק שתי נקודות.

דרור קשטן, מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
הפתיחה הגרועה ביותר של המועדון מאז 1988-89. קשטן/אדריאן הרבשטיין

ההפסד התורן תפס את שחקני הקבוצה בהלם מוחלט. גם באוטובוס, בדרך חזרה לתל אביב, אף שחקן לא פצה פה. אבל בבני יהודה היו עסוקים יותר מדי בשופט אלי חכמון. "סיפור המשחק זה השופט", אמר קשטן. "הוא שרק לפנדל שלא היה, ורגע לפני לא שרק לפנדל שהיה לטובתנו. בחודש האחרון אנחנו נפגעים הרבה משופטים. המשחק היה צריך להיגמר בתיקו, וזה היה משקף. נצטרך לצאת מהמצב הזה ברוגע ובשקט".

שחקן בקבוצה אמר בסיום: "אין לי הסברים. קיבלנו גולים מ-30 מטרים ובפנדל בכלל היה פאול על דלה (איינוגבה). זה היה משחק נוסף שבו אנחנו משחקים טוב ומפסידים. אין מה לעשות, צריך להמשיך ולשחק כמו ששיחקנו היום, ונקווה שהמזל הרע יתהפך לטובתנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully