וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:4 לפ.ס.ז', צפו בשער המדהים של זלאטן

האלופה הביסה את באסטיה, השבדי כבש צמד כולל שער אדיר. צמד לקבאני (צפו בביצוע המצוין שלו). בישול למליקסון בתיקו

המחזור העשירי בליג 1 הצרפתית, שיצא לדרך אמש (שישי) עם שני משחקים, נמשך הערב עם המנה העיקרית - משחקה של האלופה פריס סן ז'רמן, שהביסה 0:4 את באסטיה, כולל שער פשוט בלתי הגיוני מצד מי-אם-לא זלאטן איברהימוביץ' (שכבש צמד). עוד הערב: מאור מליקסון בישל את שער השוויון של ולנסיין ב-2:2 מול ראן בחוץ. וינסנט אניימה סידר לליל עוד ניצחון, כשהדף פנדל בדקה ה-85 ב-0:1 על מונפלייה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול באסטיה. רויטרס
איזה ביצוע אדיר. זלאטן/רויטרס

פריס סן ז'רמן - באסטיה 0:4

אוי זלאטן, אוי זלאטן, אין דברים כאלה. השבדי הכביר מספק פעם בכמה זמן שער שמדברים עליו הרבה זמן וזה בדיוק מה שהוא עשה בדקה העשירית. כדור גובה סתמי עלה לרחבה וזלאטן, עם העקב, מהאוויר, בלי לראות את השער, כבש. בקיצור, חבל להכביר במילים, פשוט תסתכלו על הביצוע המושלם הזה כאן למטה.

החגיגה של החלוץ נמשכה תוך שלוש דקות, כאשר לוקאס הגביה כדור חופשי והוא נגח בעוצמה כדי להכפיל. אדינסון קבאני שם את השלישי בדקה ה-62, גם הוא עם ביצוע ענק. האורוגוואי השכיב את השומר שלו, עבר גם את השוער בתרגיל נהדר ומזווית בלתי אפשרית כבש. קבאני כנראה התקנא בזלאטן ודקה לתום המשחק השלים בעצמו צמד עם פנדל מדויק אחרי שהשוער לאנדרו הכשיל לוקאס.

צפו בביצוע המדהים של זלאטן:

הנה השער הנהדר של קבאני:

ראן - ולנסיין 2:2

אולי הנקודה הזו תוציא את נועלת הטבלה לדרך חדשה? מאור מליקסון שיחק 77 דקות וסייע לקבוצתו לחזור מפיגור שני שערים ולצבור את הנקודה החמישית שלה העונה. פואד קאדיר (7, 50) העלה את ראן ל-0:2, אבל אנתוני לה טאלק (65) ומרקו דה סילבה (73) השוו, כאשר הקשר הישראלי בועט את הכדור החופשי שנהדף וממנו נכבש הראשון, וגם מבשל את השער המאזן של ולנסיין.

מונפלייה - ליל 1:0

העונה המצוינת של ליל נמשכת ווינסנט אניימה שוב שמר על שער נקי, בפעם החמישית ברציפות בליגה והשמינית בסך הכול העונה. זה קרה לאחר שהשוער הניגרי הדף פנדל של רמי קאבלה המארח בדקה ה-85. את השער היחיד במשחק כבש פאפ סוארה כבר אחרי ארבע דקות.

אוויאן - גנגאן 2:1
לאוויאן: ניקולא בנזה (25). לגנגאן: טיבו ז'ירס (74), לדיסלס דוניאמה (78)

אז'קסיו - נאנט 1:0
לנאנט: אלחנדרו בדויה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully